ارسال به دیگران پرینت

حیدری: در انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس بازنگری شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید وزارت ورزش در انتخاب اعضای هیات‌ مدیره این باشگاه باید بازنگری داشته باشد.

حیدری: در انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس بازنگری شود

سپهر حیدری  درباره تسای پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس در دو جبهه جنگید. اول برابر نساجی بازی کرد و بعد با شرایط بد زمین کنار آمد. نساجی به این زمین عادت داشت و این موضوع کار پرسپولیس که بازیکنان تکنیکی دارد را سخت کرده بود.

وی افزود: در نمیه اوول نساجی عملکرد بهتری داشت اما در نیمه دوم پرسپولیس عملکرد بهتری داشت. با تعویض‌هایی هم که گل‌محمدی انجام داد، تیم هجومی تر شد و فرصت‌های گل بیشتری خلق کرد و اگر کمی بازی ادامه داشت، پرسپولیس می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند. پرسپولیس شایسته پیروزی در این دیدار بود و اگر فرصت‌هایش به گل تبدیل شده بود، برنده بازی بود. ای کاش بازی را یک روز به تعویق می‌انداختند که شرایط زمین هم بهتر شود.

حیدری همچنین گفت: احسان پهلوان و وحید امیری که در دیدار فینال غایب بودند، در این دیدار بازی کردند و نشان دادند حضورشان چقدر روی کیفیت فنی تیم تاثیر می‌گذارد. با این حال آنقدر کیفیت زمین بد بود که بازیکنان تکنیکی نمی‌توانستند بازی کنند و به همین خاطر آقای گل محمدی تعویض کرد تا از بازیکنانی استفاده کند که روی بازی مستقیم عملکرد بهتری دارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به فشردگی دیدارهای این تیم در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: فشردگی بازی‌های پرسپولیس واقعا کار را برای این تیم سخت کرده است. برخی تیم‌ها هم به سازمان لیگ فشار می‌آورند که دیدارهای معوقه پرسپولیس پیش از داربی بگذار شود که این هم کار خوبی نیست. پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و الان باید به خاطر این حضور بازی‌هایش را فشرده برگزار کنند.

وی در ادامه درباره انتقاد یحیی گل‌محمدی از اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس هم گفت: آقای گل‌محمدی واقعا حق دارد. او واقعا تحت فشار بوده که چنین صحبت‌هایی را طرح کرده است. او محجوب بوده که تا الان اعتراضی نداشته است. متاسفانه مدیران سابق و برخی که الان هم در هیات‌مدیره پست دارند، ستاره‌ها را از پرسپولیس فراری دادند. ابزار یک مربی بازیکنانش هستند اما مدیران این باشگاه بازیکنان را فراری دادند. به نظر من وزارت ورزش باید در انتخاب اعضای هیات‌مدیره یک بازنگری انجام بدهد تا افرادی بیایند که هم کار اقتصاد را بلد باشند و هم یک پیشکسوت کنار آنها باشد تا در مباحث فوتبالی کمکشان کند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه