ارسال به دیگران پرینت

توخل و بهترین لحظات در سال ۲۰۲۰

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که تیمش در فصل نقل و انتقالات به بازیکنی جدید نیاز دارد. او از بهترین لحظات خود در سال ۲۰۲۰ سخن به میان آورد.

توخل و بهترین لحظات در سال ۲۰۲۰

 پیش بینی می شد که پاری سن ژرمن باتوجه به بازیکنان مصدوم زیادی که دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی چهره های جدیدی را جذب کند اما ظاهرا توماس توخل قصد خرید بازیکن جدیدی را ندارد.

سرمربی پاری سن ژرمن گفت: ما در شرایط استثنایی قرار داریم. به جذب بازیکن جدید در زمستان فکر نمی‌کنم. باید با شرایطی که داریم کنار آمد. فعلا که نمی‌توانم به فصل نقل و انتقالات فکر کنم و باید از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم.

او ادامه داد: من به همه بازیکنانم نیاز دارم. خوشبختانه دارکسلر به شرایط بازی رسیده است و امشب برابر استراسبورگ در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد. برای انتخاب ترکیب اصلی باید با کادر پزشکی مشورت کنم چرا که بعضی از بازیکنان از نظر بدنی در مرز خطر هستند و نیاز به تایید کادر پزشکی دارم.

توخل درباره‌ی وضعیت پاری سن ژرمن در جدول رده بندی گفت: دلیل ندارد که نگران باشم. من از نمایش تیمم راضی هستم. در برابر لیل تا آستانه کسب پیروزی پیش رفتیم و بهتر از حریف بازی کردیم. من به تیمم اعتماد دارم و دوباره به صدر بازخواهیم گشت. ما در فصل جاری بازیکنان مصدوم زیادی داشته ایم با این حال با قدرت به کر خود ادامه می دهیم.

توخل درباره بهترین لحظات خود در سال ۲۰۲۰ گفت: سه دقیقه پایانی دیدار برابر آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بهترین لحظات من بود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه