ارسال به دیگران پرینت

دوئل ماشین‌سازان در شهرقدس| فرصت خانگی رحمتی برای فرار از منطقه خطر

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، با دو دیدار در شهرهای تهران و مشهد ادامه پیدا می‌کند

دوئل ماشین‌سازان در شهرقدس| فرصت خانگی رحمتی برای فرار از منطقه خطر

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز(چهارشنبه) با دو دیدار پیگیری می‌شود که ابتدا پیکان و سایپا، داربی ماشین‌سازان را برگزار می‌کنند و سپس شهرخودرو برای فرار از منطقه سقوط میزبان شاگردان رسول خطیبی است.

در نخستین دیدار امروز(چهارشنبه)، داربی ماشین‌سازان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

پیکانی‌ها که با ۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند برای رسیدن به جمع بالانشینان باید سایپایی‌ را شکست دهند که در ۷ هفته قبلی، ۵ تساوی را کسب کرده است. شاگردان ابراهیم صادقی در تیم سایپا با ۸ امتیاز در رده یازدهم هستند و می‌توانند در صورت کسب ۳ امتیاز از رقیب خود یعنی پیکتن سبقت بگیرند. در سوی دیگر، شاگردان ویسی که هفته گذشته با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تراکتور شدند، حالا این فرصت را دارند که به سومین پیروزی فصل خود دست پیدا کنند و بالاتر از تیم‌هایی چون فولاد و صنعت نفت قرار بگیرند.

از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه امام رضا(ع)، دو تیم فوتبال شهرخودرو و آلومینیوم اراک برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

شاگردان رحمتی اوضاع خوبی در جدول ندارند و با ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارند. امید اصلی رحمتی در این دیدار، امین قاسمی نژادی است که تا به ایجا ۴ گل به ثمر رسانده و از معدود بازیکنان خوب تیمش بوده است. تیم مشهدی در ۲ بازی قبلی خود شکست خورده و حالا اگر بخواهد از منطقه سقوط فرار کند، باید هر ۳ امتیاز خانگی این بازی را به ارمغان بیاورد. در سوی دیگر شاگردان خطیبی در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی گرفتند و پس از باخت در ۲ هفته ابتدایی، ۵ هفته‌ای است که هیج تیمی نتوانسته آن‌ها را شکست دهد. آلومینیوم با ۹ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و پیروزی می‌تواند آن‌ها را به جمع ۴ تیم بالای جدول اضافه کند.

دیروز و در نخستین دیدار این هفته، سپاهان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود، مس رفسنجان را شکست دهد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه