ارسال به دیگران پرینت

بیتکوین برای بار دوم در فتح ۲۳ هزار دلار ناکام ماند

بیتکوین کماکان در دوام در محدوده مقاومتی ۲۳ هزار دلاری ناکام مانده است.

بیتکوین برای بار دوم در فتح ۲۳ هزار دلار ناکام ماند

 بیتکوین در دومین تلاش خود نیز در فتح کانال ۲۳ هزار دلاری ناکام ماند و پس از ورود به این کانال تنها پس از اندکی مجددا به محدوده ۲۲ هزار دلاری عقب نشست. 

 بازدهی هفتگی محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان به مثبت ۲۶.۴۷ درصد رسیده است. طی ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با ثبت ریزش ۳.۷۲ درصدی به ۲۲ هزار و ۷۶۰.۰۵ دلار رسید. بالاترین رکورد ثبت شده ارزش بیت کوین مربوط به روز هجدهم دسامبر سال ۲۰۲۰ بوده که در آن این ارز به قیمت ۲۳ هزار و ۴۰۰ دلار رسید. رکورد قبلی این ارز مربوط به روز شانزدهم دسامبر سال ۲۰۲۰ بوده که در آن این ارز به قیمت ۲۰ هزار و ۷۷۶.۱۶ دلار رسید. 

بیتکوین امسال را رویایی سپری کرده و ارزش آن نسبت به ابتدای سال حدود ۱.۷ برابر افزایش یافته است. معامله گران ارزهای دیجیتالی مدعی هستند که شرایط با سال ۲۰۱۷ متفاوت است و این ارز می تواند کانال شکنی های جدیدی را تجربه کند. ارزش بازار بیتکوین در حال حاضر بیش از ۳۸۰ میلیارد دلار است.

  چارلز هیتر- مدیر موسسه کرایپتو کامپیر گفت: در ماه های اخیر شاهد توجه بیشتر سرمایه گذاران به پتانسیل بالای ارزهای دیجیتالی بوده ایم و حالا بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی سهم محسوسی از سبد دارایی سرمایه گذاران دارند. این به معنی آن است که آینده روشن تری برای این بازار خواهیم داشت.  

برخی از معامله گران معتقدند بیتکوین پتانسیل شکستن سقف ۱۰۰ هزار دلاری را نیز در طولانی مدت دارد.  

البته ریزش قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیت کوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر نزولی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۳.۸۶ درصد کاهش به ۶۴۵.۱۹ دلار، بیت کوین کش با ۴.۴۳ درصد ریزش به ۳۰۹.۵۷ دلار، لایت کوین با ۰.۴۲ درصد نزول به ۱۰۷.۲۵ دلار،  مونرو با ۴.۴۷ درصد کاهش به ۱۵۵.۵۲ دلار، دش با ۵.۴۵ درصد عقبگرد به ۱۰۶.۸۲ دلار، زدکش با ۰.۸۱ درصد ریزش به ۷۴.۳۲ دلار و میکر با ۰.۲۲ درصد کاهش به ۵۵۸.۵۹ دلار رسید.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه