ارسال به دیگران پرینت

ده روسی: توپ طلا باید به لواندوفسکی برسد

هافبک سابق رم و تیم ملی فوتبال ایتالیا لواندوفسکی را شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۲۰ دانست.

ده روسی: توپ طلا باید به لواندوفسکی برسد

 روبرت لواندوفسکی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو سه گزینه نهایی فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۲۰ هستند.

دانیله ده روسی درباره شایسته ترین بازیکن به کسب این جایزه گفت: مسی همواره بهترین است اما باتوجه به عملکرد سه بازیکن در فصل جاری به نظرم لواندوفسکی شایستگی بیشتری دارد. لواندوفسکی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و گل های حساس زیادی برای تیمش به ثمر رساند.

مسی در سال ۲۰۱۹ توپ طلا را به دست آورد این درحالی است که در سال ۲۰۱۸ این جایزه به لوکا مودریچ رسید. در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هم کریستیانو رونالدو باتوجه  به درخشش در رئال مادرید موفق به کسب توپ طلا شد و به نظر می رسد که امسال جایزه به بایرنی ها خواهد رسید.

ده روسی درباره انتخاب بهترین مربی هم گفت: این انتخاب آسان نیست چرا که در فهرست مربیانی حضور دارند که همگی موفقیت های چشمگیری را به دست آوردند اما مربی جایزه را به دست می آورد که مهم ترین جام ها را کسب کرد و به همین خاطر هانس فلیک عنوان بهترین مربی سال را کسب خواهد کرد.او شایسته این جایزه است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه