خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

پیش بینی قیمت طلا فردا 17 آذر

کرونا و تحریم ها موجب شد که قیمت طلا و قیمت سکه در کشور روز به روز افزایش پیدا کند. قیمت طلا امروز اعلام شد اما فراز و نشیب های قیمت طلا موجب شد تا بسیاری از کارشناسان به پیش بینی قیمت طلا فردا 17 آذر 99 روی بیاورند.

پیش بینی قیمت طلا فردا 17 آذر

 در بسته خبری جدید خود به پیش بینی قیمت طلا پرداخته است. این روزها شیوع کرونا و تحریم های آمریکا علیه ایران موجب شد که قیمت طلا و قیمت سکه در کشور روز به روز افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان به پیش بینی قیمت طلا فردا 17 آذر 99 پرداختند که در ادامه میخوانید.

پیش بینی قیمت طلا 17 آذر

بعد از رفع محدودیت دو هفته‌ای تهران، قیمت طلا و سکه اندکی گران شد.

امروز قیمت دلار با 100 تومان افزایش به قیمت 25 هزار و 850 تومان رسید. همچنین به دلیل تعطیلی بازارهای بین‌المللی قیمت انس جهانی طلا نسبت به دیروز به قیمت یک هزار و 837 دلار ثابت ماند.

به گفته نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، چنانچه فردا قیمت انس جهانی تغییر خاصی نداشته باشد، قیمت طلا و سکه ثابت باقی می‌ماند. با ساخت واکسن کرونا وضعیت بورس‌های جهانی تقویت شده است. پیش‌بینی می‌شود فردا قیمت انس جهانی طلا تغییر چشم‌گیری نداشته باشد.

پیش بینی قیمت طلا فردا 17 آذر

مسعود یزدانی معتقد است که علت نوسان اندک قیمت طلا در بازار ایران نوسان قیمت دلار است. به دلیل شرایط اقتصادی مردم طلا نمی‌خرند. فعلا تقاضایی برای خرید طلا و سکه در بازار وجود ندارد. واحدهای صنفی در سطح شهر هم بدون مشتری ماندند.

دیروز هم ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا تهران گفته بود: «قیمت طلا فردا در محدوده یک میلیون و ۱۱۹ هزار تومان ثابت باقی می‌ماند» اما نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلا گفته بود قیمت طلا و سکه فردا دوباره ارزان می‌شود.

هر چند که امروز قیمت طلا به دلیل نوسان قیمت دلار امروز تا حدودی گران شد اما نایب رئیس اول اتحادیه طلا به تجارت‌نیوز گفت: قیمت فعلی طلا همانند نرخ امروز یعنی ( یک میلیون و 127 هزار تومان) ثابت باقی می‌ماند.

پیش بینی قیمت طلا فردا 17 آذر

سکه گران شد؟

یزدانی در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار نسبت به دیروز پنج هزار تومان کاهش یافت و با نرخ یک میلیون و 127 هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید با افزایش 200 هزار تومانی نسبت به روز پنج‌شنبه با قیمت 12 میلیون و 200 هزار تومان فروخته شد.

همچنین امروز قیمت نیم سکه نسبت به دیروز با قیمت شش میلیون و 250 هزار تومان ثابت ماند.

اما ربع سکه و سکه گرمی هر دو با 50 هزار تومان افزایش به ترتیب با قیمت چهار میلیون و 250 هزار تومان و دو میلیون و 400 هزار تومان داد و ستد شد.

پیش بینی قیمت طلا فردا 17 آذر

جزئیات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

قیمت دلار در بازار آزاد امروز ‌‌یکشنبه 16 آذر ساعت 19، با 103 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 25،599 تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 25 هزار و 600 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 24 هزار و 400 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز یکشنبه 16 آذر ساعت 19، با 150 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 31،001 تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 31 هزار تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 30 هزار تومان است.

پیش بینی قیمت طلا فردا 17 آذر

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم یازده میلیون و 497 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید دوازده میلیون و 281 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و 118 هزار و 300 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 6 میلیون و 270 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب 4 میلیون و 250 هزار تومان و دو میلیون و 400 هزار تومان است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • النا ارسالی در

      اگر به دنبال سرمایه گذاری پرسود در طلا هستید طلاسی بهترین پلتفرمه برای خرید و فروش طلای خام و بدون اجرته شما میتوانید به مبلغ دلخواه طلا خریداری کنید حداقل خریدو فروش طلا 50 هزار تومانه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه