ارسال به دیگران پرینت

آغاز هفته پنجم با گام‌های لرزان

هفته پنجم لیگ برتر امروز با انجام دو دیدار برگزار می‌شود اما بعد از لغو بازی پرسپولیس و نساجی، مسئولان ذوب آهن خواستار لغو بازی تیمشان با شهرخودرو شده‌اند.

آغاز هفته پنجم با گام‌های لرزان

هفته پنجم لیگ برتر ایران امروز (یکشنبه) ۱۶ آذر ماه با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود. مهم‌ترین بازی امروز مربوط به دیدار نساجی و پرسپولیس بود که به علت رعایت پروتکل‌های مربوط به بیماری کرونا لغو شد. سایر بازی‌های این هفته دوشنبه برگزار خواهند شد.

نفت مسجد سلیمان – سپاهان/ ساعت ۱۵

اختلاف دو تیم در جدول رده‌بندی فقط سه امتیاز است اما در حالی پای به زمین مسابقه می‌گذارند که نفت در آخرین دیدار خود مقابل نساجی با یک گل شکست خورد و در سوی مقابل سپاهان با ساپیا به تساوی یک بر یک رضایت داد.

نفت در فصل جاری با حضور مجتبی حسینی، روند فصل گذشته را در پیش گرفته و از چهار دیدار خود سه تساوی به دست آورده است که این نتایج مقابل تیم‌هایی مانند پرسپولیس و تراکتور رقم خورده است. تنها شکست آن‌ها هم در شرایطی رقم خورد که گل سالم این تیم مردود اعلام شد.

سپاهان با هدایت محرم نویدکیا بحران فصل گذشته را پشت سر گذاشته و بعد از شکست در هفته ابتدایی مقابل سپاهان، توانسته در سه بازی اخیر خود ۷ امتیاز کسب کند. بازی آخر طلایی‌پوشان مقابل نفت سایپا با حواشی زیادی از جمله جشن تولد در دقیقه چهار بازی برای محرم نویدکیا همراه بود که اعتراض مسئولان سایپا برای ۳ بر صفر شدن نتیجه به سود تیم تهرانی را به دنبال داشته است. غیبت سروش رفیعی به علت محرومیت در این دیدار خبر خوبی برای نویدکیا نیست.

سپاهان برای ادامه حضور در صدرجدول و نفت مسجدسلیمان برای فراموشی باخت در هفته گذشته پای به زمین مسابقه می‌گذارند.

ذوب آهن – شهرخودرو/ ساعت ۱۵

برگزاری این بازی در شرایطی است که ذوب آهن با بحران کرونا رو به رو است. ۶ بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند و  مسئولان ذوب آهن مدعی هستند که موارد مشکوک دیگری در تیمشان موجود است. رحمان رضایی می‌گوید باید بازی تیمش به علت غیبت مهره‌های کلیدی لغو شود اما این موضوع مغایر با قوانین است.

در حال حاضر ابتلای ۱+۱۵ نفر درصد از اعضای هر تیم به ویروس کرونا باعث لغو یک مسابقه می شود اما رسول کربنکدی سخنگوی باشگاه این موضوع را با توجه به غیبت بازیکنان اصلی تیم قابل قبول نمی‌داند. رحمان رضایی هم از مسئولان خواهش کرده این دیدار را برگزار نکنند.

با وجود درخواست ذوب آهن برای لغو بازی، مسئولان شهرخودرو مصر به برگزاری مسابقه هستند و می‌گویند مقدمات حضور در این شهر انجام شده و لغو بازی را با توجه به اینکه تیم حریف همچنان می‌تواند از سایر بازیکنانش استفاده کند قبول ندارد.

باید دید در ساعات آینده چه سرنوشتی در انتظار این بازی است و آیا دومین دیدار هفته هم لغو می شود یا خیر.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه