ارسال به دیگران پرینت

صعود وفایی به مرحله دوم رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس

ملی پوش اسنوکر ایران با پیروزی در مرحله اول رقابت های اسنوکر قهرمانی انگلیس موفق شد جواز حضور در مرحله دوم این رقابت ها را کسب کند.

صعود وفایی به مرحله دوم رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس

شب گذشته (چهارشنبه) رقابت های اسنوکر قهرمانی انگلیس پیگیری شد و در مهمترین رقابت‌ها حسین وفایی به مصاف اسنوکر باز میزبان رفت. ملی پوش اسنوکر ایران  از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران مقابل بیلی کسل، اسنوکرباز انگلستانی صف آرایی کرد.  وفایی در اولین دور از این رقابت‌ها موفق شد حریفش را که در رده ۹۴ بهترین اسنوکر بازان جهان قرار داشت با نتیجه قاطع ۶ بر ۳ شکست دهد و به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کند. پیروزی ملی پوش اسنوکر ایران درحالی به دست آمد که او در رده ۳۷ بهترین اسنوکر بازان جهان قرار دارد.

وفایی در فریم اول این رقابت‌ها موفق شد بریک ۱۴۶ را به نام خود ثبت کند.

ملی پوش اسنوکر ایران با این پیروزی باید در مرحله دوم این رقابت‌ها مقابل مایکل هالت انگلیسی که در رده ۲۷ بهترین اسنوکر بازان جهان قرار دارد، حضور پیدا کند.

سهیل واحدی دیگر ملی پوش ایران در اولین دور از این رقابت‌ها از لیو هاوتیان چینی با نتیجه شش بر چهار شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

چهل و چهارمین مرحله از مسابقات قهرمانی اسنوکر انگلستان از  ۲۳ نوامبر (۳آذر) آغاز شده و تا ۶ دسامبر (۱۶ آذر) در مارشال آره‌نا در میلتون کینز پیگیری خواهد شد.

مسابقات قهرمانی انگلستان  برای اولین بار در سال ۱۹۷۷ برگزار شده و دومین تورنمنت بزرگ رتبه بندی، بعد از مسابقات جهانی به شمار می آید.

این رقابت‌های مهم هر روز به صورت زنده از شبکه های انگلستان و یورو اسپورت پخش می‌شود. در این رقابت‌ها تمامی بازیکنان برتر از جمله رونی اُ سالیوان، قهرمان شش دوره جهان حضور دارد.

رونی اُ سالیوان در سال گذشته در این مسابقات در یک شانزدهم نهایی مقابل دینگ جونهوی چینی با نتیجه شش بر چهار شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت. انتظار می‌رود او مدعی اصلی برای قهرمانی این رقابت‌ها باشد چرا که او هفت قهرمانی در این مسابقات داشته و امسال منتظر جشن هشتمین قهرمانی خود است. 

این رقابت‌ها به دلیل شیوع کرونا پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاچیان برگزار خواهد شد.  قهرمان این رقابت‌ها ۲۰۰ هزار پوند به خانه می‌برد. همچنین نفرات دوم و سوم این رقابت‌ها به ترتیب ۸۰ و ۴۰ هزار پوند برنده خواهند شد.

دینگ جونهوی سال گذشته در این رقابت‌ها قهرمان شد و اکنون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شناخته می‌شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه