ارسال به دیگران پرینت

"شیمبا" در یک قدمی عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر

خوزستان مهاجم برزیلی تیم فولادخوزستان با زدن تنها یک گل در ادامه مسابقات لیگ برتر می‌تواند به عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ‌برتر فوتبال ایران دست پیدا کند.

"شیمبا" در یک قدمی عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر

لوسیانو پریرا معروف به شیمبا در دیدار فولاد مقابل استقلال تهران موفق شد یکی از ۲ گل تیم خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و تعداد گل های خود در فوتبال ایران را به عدد ۸۲ برساند. او همچنین در دیدار با استقلال، توانست ۲۰۶مین بازی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه و به رکورد بیشترین بازی در لیگ برتر در میان بازیکنان خارجی دست پیدا کند.

 شیمبای فولاد که در فصل هجدهم عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران را به دست آورد، در مجموع هشت فصل حضور خود در فوتبال ایران، تاکنون ۸۲ گل به ثمر رسانده است و اکنون تا رسیدن به عنوان بهترین گلزن خارجی ادوار لیگ‌برتر تنها یک گل فاصله دارد. همچنین لوسیانو پریرا با گلی که به استقلال زد، مشترک با ادینیو، گلزن‌ترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر است.

او که عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه فولاد خوزستان را نیز در اختیار دارد، حالا در تلاش است با به ثمر رساندن یک گل در بازی‌های باقی مانده فصل بیستم، عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران را به نام خود ثبت کند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه