ارسال به دیگران پرینت

پیروزی نفت آبادان پاداش توفیق اجباری بود

خوزستان یک مربی فوتبال با بیان این که پیروزی نفت آبادان بدون حضور بازیکنان جدیدش، پاداش توفیق اجباری بود، گفت: بازیکنان جوان نفت آبادان مقابل تیم پیکان امیدوارکننده ظاهر شدند.

پیروزی نفت آبادان پاداش توفیق اجباری بود

امین یزدانی‌اصل درباره دیدار نفت آبادان مقابل پیکان، اظهارکرد: در این بازی نفتی ها به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی خود، از ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تاثیرگذاری‌شان محروم بودند و این محرومیت نیز باعث شد که کادرفنی صنعت نفت ناچارا از بازیکنان جوان و ‌جویای نام خود در ترکیب تیم استفاده کند. همین توفیق اجباری سبب شد که جوانان با انگیزه و با انرژی ترکیب نفت، در رقم زدن نتیجه بسیار تاثیرگذار باشند. جوانان آبادانی و خوزستانی همچون شریعت زاده، غبیشاوی، تهامی، امانی نژاد، خرم آبادی و ...‌ نشان دادند، چنانچه به آن ها فرصت داده شود، استعداد ناب خوزستانی خود را به منصه ظهور می رسانند.

وی بیان کرد: در نیمه اول پیکان از روی یک ضربه پنالتی به گل رسید ولی در نیمه دوم، نفتی ها روی دروازه پیکان فشار بیشتری وارد کردند. بیشتر حملات نفت از سمت راست خود بعنی جایی که ناصری و مطلق زاده در آن جا بازی می کردند، طراحی می شد و حملات پیکان نیز از سمت راست خود و چپ نفت سازماندهی می شدند. بر اثر فشاری که نفت به پیکان وارد کرد به یک پنالتی و گل رسید. پس از آن، پیکانی ها برای رسیدن به گل دوم جلو کشیدند که بازی ترکیبی ریکانی و شریعت زاده جواب داد و ریکانی گل دوم را هم به ثمر رساند.

این مربی فوتبال افزود: نفت آبادان که تنها تعدادی از بازیکنان فصل گذشته خود را در ترکیب داشت، به خوبی و با تدبیر بازی را تا آخر اداره و کنترل کرد و به سه امتیاز شیرین دست پیدا کرد. البته به نظر من این بازی از نظر فنی و تاکتیکی، کیفیت لازم لیگ برتری را نداشت و در بسیاری از دقایق با نوسان دنبال می شد که با توجه به تغییرات فراوانی که در فصل جاری در کادرفنی و همچنین شاکله هر دو تیم صنعت نفت و ‌پیکان ایجاد شده بود، عدم ارائه یک بازی با کیفیت و تماشاگرپسند، امری طبیعی و قابل پیش بینی بود. هرچه از مسابقات بگذرد، تیم ها نیز به ثبات در ترکیب، انسجام تیمی و نظم تاکتیکی مورد نظر کادرفنی خود، نزدیک تر می شوند.

وی  با بیان این که بازیکنان جوان نفت آبادان امیدوارکننده ظاهر شدند و پیروزی نفت آبادان پاداش توفیق اجباری بود، افزود: نفت به دلیل بسته بودن پنجره اش مجبور به استفاده از جوانان بومی شد و این نفرات نیز عملکرد خوبی داشتند و اگرچه فشار روانی روی آن ها زیاد بود اما نشان دادند که اگر به آن ها اعتماد شود در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند. گرفتن یک پنالتی، یک پاس گل، دوندگی فراوان و خودباوری نیز از مشخصات بازیکنان جوان نفت بود ولی نمی توان با این نفرات تا آخر لیگ ادامه داد زیرا لیگ ما فرسایشی است و این بازیکنان باید کم کم در کنار بازیکنان باتجربه قرار گیرند تا کمتر فشار روانی را احساس کنند. البته از ویژگی های پورموسوی این است که از بازیکنان جوان در طول فصل استفاده می کند که این مهم را در استقلال خوزستان و فولاد نیز انجام داده بود.

یزدانی در پایان نیز گفت: نفتی ها فقط امروز را برای رفع مشکل پنجره نقل و انتقالات خود و ثبت قرارداد بازیکنان شان فرصت دارند، کاری سخت و دشوار که می تواند در آینده این تیم نقشی کلیدی ایفا کند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه