ارسال به دیگران پرینت

دکتر نوروزی: انتظارم از مدیران استقلال بیشتر بود| بازیکنان استقلال مثل بچه‌های من هستند

معاون سابق پزشکی باشگاه استقلال می‌گوید دکتر ستوده مورد بی حرمتی شدیدی قرار گرفت و انتظار من از مدیران باشگاه بیشتر بود.

دکتر نوروزی: انتظارم از مدیران استقلال بیشتر بود| بازیکنان استقلال مثل بچه‌های من هستند

 دکتر امین نوروزی در گفت‌وگو با برنامه " فوتبال برتر" درباره ماجرای اختلاف تیم پزشکی استقلال و چند بازیکن این تیم اظهار کرد: این مساله با عذرخواهی شخصی حل نمی شود. همه باید بدانند که پایبندی به اصول اخلاقی خیلی مهم است. این که بازیکنان تحت کنترل باشند و تست ها و مساله بیمه ها باید رعایت و انجام شود. در فرودگاه قطر چیزی را دیدم که اگر محمود فکری آنجا بود همین کار را که من کردم را می کرد.

او ادامه داد: حرمت پزشک من در ملأ عام خدشه دار شد و این مساله چیز کوچکی نبود که بخواهیم راحت از آن بگذریم. هر چه زمان گذشت جانب داری از بازیکنان بیشتر حس می شد. آقای دکتر ستوده مورد بی حرمتی شدیدی قرار گرفت و انتظار من از مدیران بیشتر بود. من آقای فکری را یک انسان اخلاق گرا می شناسم و او اگر روز اول این سه بازیکن را می فرستادند که از دکتر ستوده دلجویی می کردند دیگر کار به اینجا نمی رسید. سرپرست محترم باید در این زمان مدیریت می کرد. درست است آن ها را به کمیته انضباطی بردند اما ما باید در جریان این مساله قرار می گرفتیم.

معاون سابق پزشکی باشگاه استقلال اضافه کرد: اصول اخلاقی باید رعایت می شد. این مسائل را طی این سال ها از مربی های استقلال یاد گرفتیم و اگر انضباط تیمی رعایت شود دیگر چنین اتفاقاتی رخ نمی دهد. آقای مددی با من تماس گرفتند تا مبلغ طلبم را به واسطه حرفه ای شدن باشگاه ببخشم. من به استقلال پشت نمی کنم و 220 میلیون تومان و دکتر ستوده صد میلیون تومان از قراردادمان را بخشیدیم. این بازیکنان مثل بچه های من هستند.

او در پایان گفت: همه بازیکن ها به عنوان برادرها و بعضی ها هم بچه های ما هستند و این یک مساله شخصی نیست. موضوع باشگاه استقلال است و می خواهم باشگاه طراحی بر مدیریت بحران داشته باشد که متاسفانه در این یک ماه طراحی درستی نداشته است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه