ارسال به دیگران پرینت

طراحی بلوارهای ریسمانی در بافت شهری شیکاگو

گروه طراحی و معماری DOUC اقدام به طراحی سیستم‌هایی با عنوان بلوارهای ریسمانی در اطراف خیابان اصلی شهر شیکاگو کرده‌اند که این بلوارها می‌تواند تجسمی از زندگی خلاقانه و متفاوت را در ذهن شهروندان شهرها ایجاد کند.

طراحی بلوارهای ریسمانی در بافت شهری شیکاگو

هر یک از این بلوارهای ریسمانی با استفاده از خطوط هندسی مختلف و از طریق ریسمان‌های فانتزی و جذاب طراحی شدند که می‌تواند فضا سرگرمی و تفریحی منحصربه‌فردی را برای عابران و بازدیدکنندگان به ارمغان آورد. این بلوارهای ریسمانی در شهر شیکاگو طراحی شده که تاکنون توجه ویژه‌ای از شهروندان را به خود جلب کرده است.

قالب‌هایی از طناب و ریسمان با وزنه‌های مختلف برای ایجاد تعادل هرچه بیشتر ساختار اصلی این بلوارها به کار گرفته شده که مدیریت خاصی به این پروژه جدیدالقا کرده است.

این ریسمان‌ها برای پرش و بازی‌های مختلف کودکان و بزرگسالان بسیار مقاوم طراحی شده که در حین ارایه طرح و ظاهری متفاوت و دیدنی می‌تواند سرگرمی معقولی را برای بازدیدکنندگان به دنبال داشته باشد.

در پایان قرن نوزدهم میلادی 7 پارک اصلی در شیکاگو با شبکه 26 مایلی از انواع بلوارها به یکدیگر متصل شده‌اند. این بلوارها و پارک‌ها تاکنون فضا اختصاصی و گسترده‌ای را در شیکاگو به خود اختصاص داده و از اهمیت بالایی برای شهروندان و مسئولان مربوطه برخوردار هستند.

منبع : اسکان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه