ارسال به دیگران پرینت

پانادیچ: عزمی برای پرداخت مطالبات ما نبود تا اینکه فیفا تهدید کرد/ پرونده من بسته نشده

مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس با رد اظهارات سرپرست این باشگاه عنوان کرد که پرونده‌اش بسته نشده چون مطالباتش را دریافت نکرده است.

پانادیچ: عزمی برای پرداخت مطالبات ما نبود تا اینکه فیفا تهدید کرد/ پرونده من بسته نشده

ایگور پانادیچ درباره وضعیت شکایتش از پرسپولیس اظهار کرد: از شرایط موجود ناراضی هستم. وقتی نتایج تاریخی می‌گیرید و با تمام وجود کار می‌کنید اما افراد حاضر در باشگاه از تلاش شما قدردانی نمی‌کنند، خوب نیست و احساس خوبی نمی‌کنید. با این حال هواداران و بازیکنان در روزهایی که برای پرسپولیس کار می‌کردیم واقعا فوق‌العاده بودند. در این شرایط خوب نیست که مجبورم برای دریافت مطالباتم، از فیفا پیگیر باشم. 

وی اضافه کرد: من از چهار سال کار در پرسپولیس لذت بردم اما دروغ‌های زیادی وجود داشت و امروز نیز همینطور  وجود دارد. ما یک سال صبر کردیم اما هیچگاه عزمی برای پرداخت مطالبات ما وجود نداشت. آن‌ها (مدیران پرسپولیس‌) پس از تهدید فیفا برای مجازات‌های فراوان، به فکر پرداخت مطالبات ما افتادند. الان دیگر فیفا پیگیر این موضوع است و فیفا نیز با کسی شوخی ندارد. 

پانادیچ درباره اینکه مهدی رسول‌پناه گرفته‌است که مطالبات او از سوی فیفا پرداخت شده و پرونده‌اش بسته شده است هم اظهار کرد: این صحبت‌ها دروغ است. من از سوی فیفا نامه‌ای دریافت نکرده‌ام که بگویند مطالباتم را می‌دهند. پرونده من هم بسته نشده است. متاسفانه آن‌ها (مدیران پرسپولیس‌) زیاد صحبت می‌کنند و کم کار می‌کنند اما ما زیاد کار می‌کنیم و کم صحبت می‌کنیم و به خاطر همین دروغ نمی‌گوییم. 

وی ادامه داد: حالا فیفا به پرسپولیس ٣٠ روز مهلت داده است تا مطالبات ما را پرداخت کند. اگر این اتفاق رخ ندهد آن‌ها مجازات می‌شوند. برای همین ٣٠روز هم ١١۵ هزار فرانک (١٢٧ هزار) باید اضافه بپردازند. برای این ٣٠ روز هم من مشکلی ندارم چون چیزی را از دست نمی‌دهم. هر روز طلبم بیشتر می‌شود و یک یورو را هم نمی‌بخشم.

مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فیفا نامه‌ای برای پرداخت مطالباتش ارسال کرده است، گفت: من نامه‌ای دریافت نکردم. نمی‌توانم از فیفا بخواهم آنچه را که باشگاه به من بدهکار است، پرداخت کند. البته اگر در این زمینه فیفا پیشنهادی بدهد، باید ضمانت‌های لازم را نیز ارائه کند. 

وی تاکید کرد: همانطور که می‌دانید فیفا چند روز قبل آخرین نامه را ارسال کرد که در آن گفته شده است که پرسپولیس باید به من پول بدهد نه فیفا. در نامه هرگز گفته نشده است که پول من را فیفا پرداخت خواهد کرد و من هیچ سندی درباره این موضوع دریافت نکردم. 

پانادیچ همچنین درباره رادوشوویچ و اینکه آیا او می‌تواند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس‌ باشد، گفت: رادوشوویچ دروازه‌بان بزرگی است. او لیاقت پوشیدن پیراهن شماره یک را دارد.

وی در پایان گفت: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند. آن‌ها واقعا بهترین هستند. آن‌ها سرمایه واقعی پرسپولیس محسوب می‌شوند و قطعا تیمشان می‌تواند موفقیت‌ها را ادامه بدهد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه