ارسال به دیگران پرینت

بیوگرافی دکتر سیما سادات لاری سخنگوی جدید وزارت بهداشت .

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد.

 بیوگرافی دکتر سیما سادات لاری سخنگوی جدید وزارت بهداشت .
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد؛ انتصابی که به نوعی حکم عزل جهانپور، سخنگوی نام آشنای وزارت بهداشت در ایام کرونا را دارد!
متن این حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم سیما سادات لاری

معاون محترم فرهنگی و دانشجویی با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاه‌های اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگوئی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می‌شود.

امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه‌های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می‌شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ضروریست هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید. لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده‌اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان قدردانی می‌شود.

 

گلایه وزیر از عملکرد جهانپور

تامل در حکم وزیر بهداشت برای جانشین جهانپور در جایگاه سخنگوی وزارت، حکایت از گلایه‌هایی دارد که وزیر از عملکرد وی در این خصوص داشته دارد. موضوعی که موجب شده نمکی در حکم رسمی نصب سخنگوی جدید، بر ضرورت هماهنگ شدن لاری با خودش تاکید نماید!
(عکس) دکتر سیما سادات لاری سخنگوی جدید وزارت بهداشت کیست؟+ بیوگرافی

دکتر سیما سادات لاری کیست؟

دکتر سیما سادات لاری دندانپزشک و عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان است. وی پیش از این سمت معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان را بر عهده داشت. دکتر لاری اولین دندانپزشکی است که طی ادوار جاری به سمت معاون در وزارت بهداشت منصوب شده است.

وزیر بهداشت سال گذشته دکتر سیما سادات لاری را به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد. وی جانشین دکتر محمدرضا فراهانی شده بود.

(عکس) دکتر سیما سادات لاری سخنگوی جدید وزارت بهداشت کیست؟+ بیوگرافی

 
 
 
منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Ava ارسالی در

      واقعا حالم از لاری بهم میخوره کاش میرفت کلا نهس هسته سخن گو قبلی بهتری بود این بی عرضه هست

    • رضا ارسالی در

      باسلام لطفا بیوگرافی وتصویر خانم دکتر لاری را حذف کنید خسته شدیم از تکراری بودن مطالب

    • سام ارسالی در

      عجب پارتی داشته!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه