ارسال به دیگران پرینت

در کردستان؛ مردم «فاصله‌گذاری اجتماعی» را رعایت کنندخطر وقوع مجدد پیک کرونا وجود دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان ضمن هشدار به هم‌استانی‌ها گفت: خطر ویروس کرونا هنوز رفع نشده و اخیراً با یک پیک مجدد کرونا روبه‌رو شده‌ایم، از مردم خواهشمندیم فاصله‌گذاری اجتماعی و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 در کردستان؛ مردم «فاصله‌گذاری اجتماعی» را  رعایت کنندخطر وقوع مجدد پیک کرونا وجود دارد

 فرزین رضاعی عصر امروز در مراسم مرحله سوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس که با حضور مسئولان استانی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از همراهی و همدلی صمیمانه همه ارگان‌ها به‌ویژه فرمانده و نیروهای سپاه بیت‌المقدس، نیروی انتظامی، مجموعه استانداری، صدا و سیما و اصحاب رسانه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تقدیر می‌کنم.

وی افزود: سپاه پاسداران در طول دوران مبارزه با ویروس کرونا، خاطرات دفاع مقدس و دوران جنگ و دفاع مقدس را تداعی کرد و خوشبختانه شاهد یک همدلی بی‌نظیر در میان همه ارگان، نهادهای دولتی و غیر دولتی بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهید یاراحمدی» نخستین شهید حوزه سلامت استان و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت که در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا بودند، تصریح کرد: همه همکارانم در این روزهای سخت جانانه برای حفظ سلامت مردم جنگیدند و جا دارد دست‌های پر مهر همه آنها را بوسیده و از زحماتشان در این جنگ سخت و دشوار تشکر کنم

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه