ارسال به دیگران پرینت

دریاچه شهدای خلیج فارس تهران از4خرداد بازگشایی می شود

| همزمان با روز عید سعید فطر بوستان شهدای خلیج فارس پایتخت به روی شهروندان گشوده می شود.

دریاچه شهدای خلیج فارس تهران از4خرداد بازگشایی می شود

از روز یکشنبه ۴ خرداد و به مناسبت عید سعید فطر مجموعه فرهنگی گردشگری شهدای خلیج فارس (چیتگر) که پیش از این به منظور رعایت نکات بهداشتی و بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا بسته بود به روی گردشگران گشوده می شود.

این بازگشایی با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی از سوی شهروندان خواهد بود.

بوستان شهدای خلیج فارس در منطقه ۲۲ پایتخت واقع شده است.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه