ارسال به دیگران پرینت

ترافیک سنگین در جاده‌های مازندران

با وجود آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر روز پنجشنبه ، جاده‌های مازندران در ساعات اخیر با ترافیک سنگین به میزبانی مسافران تعطیلات عید فطر رفتند.

ترافیک  سنگین در جاده‌های مازندران

بر اساس گفته‌های شاهدان عینی در جاده‌های هراز و کندوان مسافران و مردم استان با ترافیک سنگین در برخی مسیرها رو به رو شدند.

همچنین در حال حاضر ترافیک خودرویی در خروجی شهر آمل ، بابل، قائمشهر و برخی شهرهای غربی به سمت جاده‌های کوهستانی و ییلاقات سنگین است. 

گزارشات میدانی از جاده هراز نشان می‌دهد در برخی محدوده‌های این محور مواصلاتی پایتخت کشور به مازندران خودروها به صورت چند لاین در ترافیک سنگین متوقف هستند.  

رییس پلیس راه مازندران هم شامگاه  پنجشنبه در گفت گو با ایرنا اظهار کرد : هم اکنون در هر ۲ مسیر رفت و برگشت جاده هراز و همچنین مسیر جنوب به شمال جاده کندوان از کرج به سمت مرزن آباد در برخی مقاطع تردد خودروها به صورت سنگین انجام می شود.

سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ظهر امروز ، افزود: در حال حاضر در محور هراز در محدوده امام زاده هاشم تا شهر پلور ، پلیس راه بائیجان ، آب اسک ، پیچ پرن و سه راهی چلاو ترافیک سنگین است .

وی ادامه داد : ترافیک خودرویی جاده هراز در محدوده‌های وانا ، شاهاندشت و شهر گزنک پرحجم و در برخی مقاطع به طور مقطعی نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به یکطرفه شدن محور کندوان از ظهر امروز به سمت شمال اعلام کرد: ترافیک در این محور نیز در محدوده تونل و شهر مرزن‌آباد  سنگین و در باقی مسیرها پرحجم می باشد .

سرهنگ قدمی از وجود ترافیک پرحجم در بخشی از محور سوادکوه خبر داد و افزود : ترافیک این محور در ورودی و خروجی شهر زیرآب و ، پل سفید و محدوده کارسالار به صورت پرحجم و روان جریان دارد.

وی وضعیت ترافیکی محور کیاسر را هم تا حدودی عادی توصیف کرد و گفت که در این محور تردد خودروها در حد فاصل تاکام تا شهر ساری پرحجم ولی در سایر نقاط ترافیک روان و عادی است .

قدمی همچنین با اشاره به آغاز موج جدید ترافیکی در جاده های مازندران ، پیش بینی کرد که به دلیل تعطیلی ایام عید فطر ، برای روزهای آینده نیز ترافیک سنگین خودرویی در جاده های مواصلاتی به خصوص مسیرهای منتهی به پایتخت کشور سنگین خواهد بود.

وی اضافه کرد: به دلیل بازگشت مردم استان به سمت ییلاقات و روستاهای کوهستانی خود ، پیش‌بینی می شود بار ترافیکی محورهای کوهستانی در روزهای آینده بیشتر شود.   

هوای شهرها و محور های مواصلاتی استان مازندران هم اکنون صاف و در برخی مناطق نیمه ابری همراه با افزایش دما است .

توصیه‌های کرونایی پلیس راه مازندران

ترافیک مسافران تعطیلات آخر هفته و عید فطر به سمت مازندران در حالی است که طبق توصیه های مسئولان سلامت و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا باید از مسافرت پرهیز شود. 

با این حال رییس پلیس راه مازندران توصیه کرد که مسافران برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی سعی کنند تا رسیدن به مقصد از خودروهای خود پیاده نشده و تجمع نکنند. 

قدمی اظهار داشت : رانندگان و سرنشینان خودروها سعی کنند در زمان ترافیک صبر به خرج داده و در خودروهای خود بمانند و از پیاده شدن غیرضروری اجتناب نمایند. 

وی همچین از مردم و مسافران خواست با رعایت قوانین رانندگی و همکاری با پلیس از بروز هرگونه حادثه منتهی به خسارت جانی ، مالی و شرایط مساعد برای انتقال ویروس و بیماری خودداری کنند. 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه