ارسال به دیگران پرینت

هدایت تجمع آب در خیابان های تهران برای بارش باران

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پی بارندگی شدید امشب اطمینان خاطر داد: تمامی مسیل ها و کانال های عبور آب پایتخت باز بوده و کار هدایت تجمع آب در خیابان در حال انجام است

 هدایت تجمع آب در خیابان های تهران برای بارش باران

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پی بارندگی شدید امشب اطمینان خاطر داد: تمامی مسیل ها و کانال های عبور آب پایتخت باز بوده و کار هدایت تجمع آب در خیابان در حال انجام است.

اصغر عطایی شامگاه سه شنبه گفت: ساعتی پیش توده ابری از غرب تهران وارد شهر شد و بارش باران بیشتر مناطق غربی تهران را درگیر خود کرد.

وی ادامه داد: حجم باران به نسبت زمان بارش بسیار زیاد بود و این موضوع موجب شد که در برخی خیابان ها که حالت گودتری دارد آب ماندگی ایجاد شود.

به گفته عطایی، در برخی مناطق از جمله ولی عصر و فاطمی تجمع آب و نه آب گرفتگی داشتیم چراکه پروسه هدایت آب به سمت نهر و جوی کنار خیابان  کمی زمان می برد اما اکنون از تجمع آب کاسته شده است.

این مقام مسئول افزود: عوامل فنی به همراه نیروهای خدمات شهری نقاط تجمع آب را توسط دوربین ها احصا و نقاطی که تجمع آب در آن بیشتر است را با زدن نهرهای فرعی هدایت می کنند.

عطایی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری اکنون فعال هستند و هیچ نهر و کانال آبی در تهران نگرفته است، خاطرنشان کرد: ۵۳۰ کیلومتر مسیل اصلی و ۱۰ هزار کیلومتر نهر و کانال فرعی تهران به صورت مستمر لایروبی می شود و جای هیچ نگرانی نیست.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تهران، آسمان این استان تا بعدازظهر چهارشنبه(۳۱ اردیبهشت) با بروز ناپایداری های جوی در بعضی ساعات بخصوص در ارتفاعات شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش نسبی دما خواهد بود.

 
منبع : قطره
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه