ارسال به دیگران پرینت

رفتار برند اول ارتباطات کشور در مقابله با کرونا

‎امروز، کشورهای دنیا درگیر بحران کرونا هستند و برند ها و شرکت های تجاری بسیاری، مردم را در راستای مقابله با این بحران کمک کرده و وارد فاز تعامل اجتماعی و مدد اجتماعی شده اند .

رفتار برند اول ارتباطات کشور در مقابله با کرونا

 

‎در شرایط بحرانی که کشور و منطقه را درگیر میکند، برندهای تجاری فرصت بسیار مساعدی برای جبران مشارکت ها، خرید ها، اعتماد های مشتریان خود دارند. بدین معنا که حضور برند ها و کمک های آنها در شرایط بحران به نوعی پاسخ به اعتماد مشتریان و در واقع عوض برگردانی به مشتریان خود هستند . 

‎امروز، کشورهای دنیا درگیر بحران کرونا هستند و برند ها و شرکت های تجاری بسیاری، مردم را در راستای مقابله با این بحران کمک کرده و وارد فاز تعامل اجتماعی و مدد اجتماعی شده اند . 

این عمل حکایت از درک متقابل با مشتریان در شرایط بحران و همچنین فراتر از بحث تجاری، در ارتباط میان مشتری و خدمت دهنده است . 

‎ایران امروزه درگیر بحران کرونا است. بحرانی که در جهان همه گیر شده است و دولت ها در این راستا وارد فازهای جدید عملیاتی شده اند . 

در میان برندهای تجاری نیز همراه اول به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه کشور، دست به اقداماتی در راستای مدد رسانی به مردم و مقابله با این بحران زده است. این مدد رسانی هم در جهت مقابله با این بیماری و هم در جهت تسهیل دسترسی مردم به شبکه اینترنت و هم چنین کاهش تعرفه ها است .

‎از جمله مهم ترین این اقدامات توسط همراه اول میتوان به کمک هزینه ۳۰ میلیارد ریالی این شرکت به ساخت بیمارستان سیار اشاره کرد. این بیمارستان سیار در راستای مسئولیت  اجتماعی این شرکت و همچنین با هدف ارائه خدمات در بحران ها و بلایای طبیعی است . 

همراه اول از اولین برند های تجاری است که در راستای مقابله با این بیماری و عمل به مسئولیت  اجتماعی خود وارد عمل شده است . 

‎همچنین با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی و برگزاری کلاس های مجازی، همراه اول تعرفه های ترافیک سامانه های آموزش مجازی دانشگاه ها را به یک سوم کاهش داد . 

این عمل باعث تسهیل دسترسی به اینترنت برای شرکت در کلاسهای مجازی و همچنین کاهش هزینه هاست، چیزی که در شرایط بحرانی کنونی بسیار ضروری مینماید .. 

‎در خصوص خود شرکت نیز درباره مسئله پیشگیری، همراه اول جزو اولین ها در مسئله دورکاری است . 

برند تجاری همراه اول زمینه را برای دورکاری کارکنان خود ایجاد کرده است.

همچنین اقدامات متفاوتی نظیر ضد عفونی مراکز خدماتی خود برای سلامت کارکنان، توزیع ماسک n95، توزیع غذاهای کنسروی ، افزایش زمان اقامه نماز برای جلوگیری از تجمع جمعیت، شناسایی کارکنان تحت ریسک این مجموعه و.... صورت گرفته است .

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه