ارسال به دیگران پرینت

راهنمای خرید سمعک در تهران

در این مقاله سعی میکنیم در مورد انتخاب بهترین سمعک برای کم شنوایان صحبت کنیم ، به واقع چطور می توان بهترین نوع از سمعک را خریداری کرد.

راهنمای خرید سمعک در تهران

۵۵آنلاین :

برای این کار در اولین قدم باید با برند های سمعک های مختلف موجود در بازار آشنا شویم. کدام یک از برند های موجود در بازار می تواند بهترین انتخاب در سمعک باشد . با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه را بدست آورید.

خرید سمعک

اولین نکته در خرید سمعک این است که بدانیم کدام برند بهترین انتخاب برای خرید سمعک است ، با بررسی های انجام شده در بین برند های سمعک در ابتدا باید بدانیم چه برند هایی دربازار وجود دارد. از برند های مطرح در حوزه تولید سمعک می توان به siemense ، widex ، phonak ، starkey ، resound و oticon اشاره کرد.

برند های اشاره شده در لیست فوق جزو بهترین نوع سمعک های موجود در بازار به شمار می رود. از این رو اگر این برند ها را در بازار پیدا کردید حتما از این برند ها استفاده کنید ، اما خدمات پشتیبانی هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، در اولین قدم باید در نظر بگیرید ببینید کدام برند خدمات پشتیبانی بهتری را داراست.

با در نظر گرفتن این موضوع برند هایی که در ایران قابل انتخاب است و شنوایی شناسان هم پیشنهاد میکنند سمعک siemense و widex نسبت به بقیه برندها برتری هایی از لحاظ کیفیت و خدمات پس از فروش در اولویت هستند.

نکته دوم برای انتخاب بهترین سمعک برای خرید ، ابعاد و سایز سمعک است که باید مورد توجه قرار داد. اگر بخواهیم به این موضوع اشاره کنیم ارزیابی دقیق شنوایی در فرکانسهای مختلف با ابزارهای دقیق و توسط شنوایی شناس که متخصص این امر است قابل پاسخ گفتن است. بسیاری از عوامل غیر شنوایی مانند قابلیت بینایی و حرکتی فرد نیز در پاسخ به این سوال موثر است. این سوال کاملا تخصصی است که تنها باید شنوایی شناستان به آن پاسخ دهد.

ولی اگر شنوایی شناس شما با در نظر گرفتن جمیع موارد به شما این انتخاب را داد که می توانید هر دو نوع سمعـک داخل گوشی و پشت گوشی را انتخاب کنید و محدودیت خاصی ندارید اکنون مهمترین سوالی که مطرح می شود اینست که سمعک داخل گوشی بهتر است یا سمعـک پشت گوشی؟

هرکدام از این سمعـک ها مزایا و معایبی دارند . مهمترین مزیت سمعـک های داخل گوشی قابلیت پنهان شدن آنها در گوش است به نحوی که کمترین دید را دارند. این سمعک ها حتی می توانند آنقدر در عمق کانال گوش پنهان شوند که به آنها "سمعـک نامریی" گفته شود. سمعک های داخل گوشی راحتتر در گوش گذاشته و برداشته می شوند( بجز افرادی که مشکلات حرکتی شدیدی دارند) و مکالمه با تلفن با این سمعک ها بهتر است. سمعک های پشت گوشی استحکام بیشتری دارند و برای کم شنوایی های شدید و عمیق بهترین گزینه و گاهی تنها انتخاب هستند.

کلینیک سمعک آوای امید

اگر به دنبال یک کلینیک پزشکی برای خرید سمعک و ابزار های شنوایی هستید ، کلینیک سمعک آوای امید یکی از پر سابقه ترین کلینیک ها در زمینه شنوایی سنجی و خرید سمعک است ، برای اطلاعات بیشتر و خرید سمعک می توانید به آدرس اینترنتی آوای امید https://drshahidipour.com/ مراجعه نمایید یا با شماره تماس های کلینیک 0214۴۰۰۵۳۱۵ در ارتباط باشید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه