استفاده شهردار تهران از مترو در روزهای کرونایی
| پیروز حناچی، شهردار تهران در ادامه پویش سه شنبه های بدون خودرو با استفاده از مترو به محل کار خود رفت.
| پیروز حناچی، شهردار تهران در ادامه پویش سه شنبه های بدون خودرو با استفاده از مترو به محل کار خود رفت.
دیدگاه تان را بنویسید