ارسال به دیگران پرینت

میز جلو مبلی و میز عسلی

بدون تردید مبلمان بدون این دو محصول کاربردی هیچ ارزش و تعریف منحصر به فردی نخواهند داشت.

میز جلو مبلی و میز عسلی

۵۵آنلاین :

بدون تردید مبلمان بدون این دو محصول کاربردی هیچ ارزش و تعریف منحصر به فردی نخواهند داشت. تصور کنید زمانی که میز عسلی و میز پذیرایی در دکوراسیون یک سرویس مبل وجود نداشته باشد چگونه می توان امورات ساده ای همچون پذیرایی را رفع رجوع کرد. بر فرض یک لیوان چای، روزنامه، عینک و سایر وسایل روزمره را با حذف این دو محصول از سرویس مبل در کجا باید قرار دهیم. حال به آگاهی کافی به جهت که مهم بودن این دو پارامتر برای دکوراسیون داخلی پی بردید نیاز است با شکل هندسی و ابعاد آن نیز آشنا شوید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با کاربردهای میز عسلی و میز پذیرایی، انواع آن و ایده پردازی های در زمینه دکوراسیون سرویس مبلمان آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا این کالای کاربردی را متفاوت تر از گذشته در چیدمان منزل مورد استفاده قرار دهید.

C:\Users\Miss Ajam\Desktop\میز عسلی و میز پذیرایی\میز عسلی و میز پذیرایی (3).jpg

نقش میز عسلی

میز عسلی یکی از اصلی ترین وسایلی است که همراه با سرویس مبل در دیزاین داخلی مورد استفاده قرار می گیرید. میزعسلی به دلیل اینکه اندازه کوچکی دارد جابجایی آن بسیار ساده تر از میز های پذیرایی جلو مبلی است. شما به راحتی می توانید از میزهای عسلی با اندازه کوچک حتی به عنوان یک زیر پایی نیز بهره بگیرید. البته میزهای عسلی که با استفاده از پارچه های نرم طراحی و ساخته شده اند و ارتفاع کمی دارند گزینه انتخابی خوبی برای این کار محسوب می شوند. یکی از مهم ترین کارایی های میز عسلی میز جلو مبلی پذیرایی از مهمان است. شما با استفاده از یک میز عسلی کوچک می توانید لوازم پذیرایی را در نزدیک ترین مکان به مهمان قرار دهید و کار پذیرایی را ساده تر از دنبال کنید. با استفاده از گلدان های لوکس و زیبا علاوه بر پذیرایی از مهمان می توانید به زیبا سازی بهتر محیط منزل خود نیز بپردازید. میزهای عسلی این امکان را به شما می دهند که لوازم دکوری زیبا یا عکس های یادگاری خود را با قاب های کوچک در اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی به تصویر بکشید. خانم های خانه دار خوش سلیقه با استفاده از یک پارچه ترمه زیبا و یک میز عسلی کوچک یک دکوراسیون نوستالژی بسیار زیبا را به نمایش می گذارند.

C:\Users\Miss Ajam\Desktop\میز عسلی و میز پذیرایی\میز عسلی و میز پذیرایی (1).jpg

تعداد میز عسلی

میزهای عسلی عموماً به صَورت دو تایی برای سرویس مبل های هفت نفره و سه تایی برای سرویس مبل های نه نفره تهیه و تولید می شود. حال شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود از تعداد بیشتر یا کمتر این سری از میزها بهره بگیرید. یکی از میز های عسلی در سرویس مبل هفت نفره عموماً ما بین دو مبل تکی قرار داده می شود. و دیگری در مجاورت کاناپه دو نفره قرار داده می شود. در نهایت میز جلو مبلی که اندازه بزرگتری دارد برای کاناپه سه نفره مورد استفاده قرار می گیرد. حال می توانید با استفاده از دو میز عسلی کوچکتر کار چیدمان وسایل پذیرایی را برای مهمان های که از کاناپه سه نفره استفاده می کنند را ساده تر دنبال کنید. از آنجایی که این سری از میزها فضای زیادی را به خود اشغال نمی کنند استفاده از آن ها سبب دست و پا گیر شدن شما نمی شود. شما می توانید از میزهای عسلی هم اندازه یا از میزهای عسلی بزرگ و کوچک که به صورت پله ای روی هم قرار داده می شوند بهره بگیرید. تعداد و اندازه میز عسلی به فضای که در آن سرویس مبلمان خود را چیده اید ارتباط دارد. بر فرض اگر فاصله بین مبل های شما زیاد است بهتر است از میز عسلی بیشتری برای ساپورت کردن مبل های تکی بهره گرفته شود. یا بر فرض اگر سرویس مبل شما به صورت نه نفره است بدون شک سه میز عسلی کار شما را مرتفع نمی کند؛ بنابراین نیاز است با استفاده از میزهای عسلی بیشتر فضا را دکور و به پذیرایی از مهمان های خود بپردازید.

C:\Users\Miss Ajam\Desktop\میز عسلی و میز پذیرایی\میز عسلی و میز پذیرایی (7).jpg

میز جلو مبلی

همه سرویس های مبل از یک میز جلو مبلی بهره گرفته اند. استفاده از یک میز پذیرایی برای یک سرویس مبل هفت نفره کفایت می کند. میز پذیرایی همان طور که از نامش مشخص است برای پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه این میز به این دلیل بزرگ انتخاب شده است که شما به راحتی بتوانید لوازم پذیرایی خود را بر روی آن قرار دهید. اندازه ایده ال میز پذیرایی باید در حدی باشد که شما به سادگی بتوانید یک ظرف میوه، یک ظرف شیرینی و یک ظرف شکلات را بر روی آن قرار دهید. برای سایر ظروف از میزهای عسلی کوچک می توانید کمک بگیرید. البته به شما پیشنهاد می کنیم که میزهای عسلی را خالی نگه دارید که کار پذیرایی از مهمان برای شما ساده تر دنبال شود. ارتفاع میز پذیرایی اگر تا حدودی بلند انتخاب شود بهتر است زیرا کار شما را برای پذیرایی ساده تر می کند و به سلامتی شما آسیبی وارد نمی شود.

C:\Users\Miss Ajam\Desktop\میز عسلی و میز پذیرایی\میز عسلی و میز پذیرایی (4).jpg

منبع : 55 انلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه