ارسال به دیگران پرینت

دیدار سرپرست استان آذربایجان غربی بیمه سرمد با رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

سعید رحیمی، سرپرست استان آذربایجان غربی بیمه سرمد با حضور در دفتر شواری اسلامی شهر ارومیه، با دکتر علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی این شهر، دیدار و گفتگو کرد.

دیدار سرپرست استان آذربایجان غربی بیمه سرمد با رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

۵۵آنلاین :

به گزارش پایگاه خبری55آنلاین، در ابتدای این دیدار، رحیمی ضمن معرفی شرکت بیمه سرمد و محصولات قابل ارائه بیمه ای برای همشهریان این استان، بازگشایی شعبه در استان آذربایجان غربی را مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد این شرکت بتواند با ارائه خدمات مطلوب، جایگاه مثبتی را در این استان کسب نماید.

دکتر علیزاده نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی، از افتتاح مدیریت بیمه سرمد در استان آذربایجان غربی و حضور سرپرست استان در شورای شهر ابراز خرسندی کرد و برای شرکت بیمه سرمد در این استان آرزوی موفقیت و پیشرفت نمود.

وی با بیان اینکه بانک صادرات ایران با خدمات ارزنده خود توانسته اعتماد عمومی را در سطح جامعه به ویژه استان آذربایجان غربی به دست آورد، گفت: بدون تردید شرکت بیمه سرمد نیز به واسطه حمایت بانک صادرات خواهد توانست در ایفای مسئولیت بیمه گری خود موفق عمل کند .

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بیمه سرمد علی رغم جوان بودن خود، به عنوان یک شرکت مطرح در جامعه جایگاه خود را تثبیت کرده است، خاطرنشان کرد: کسب این جایگاه، جز با درایت و دور اندیشی مدیران شرکت و تلاش همکاران در سطح شعب سراسر کشور امکان پذیر نبوده و انشالله با حفظ همین روند، آینده روشنی در انتظار این شرکت خواهد بود.

علیزاده در پایان سخنان خود از آمادگی شورای اسلامی شهر ارومیه در حمایت از طرح های جدید بیمه ای و خدمات قابل ارائه بیمه سرمد در این شهر خبر داد و بر تعامل دوسویه مدیریت بیمه سرمد در این استان با اعضای شورا و نواحی شهرداری های ارومیه تاکید کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه