ارسال به دیگران پرینت

بیمه سامان و آشنایی دانشجویان با فضای کسب و کار صنعت بیمه

بیمه سامان در سال های فعالیت خود همواره کوشیده است در کنار فعالیت حرفه ای در صنعت بیمه و معرفی خدمات و محصولات جدید بیمه ای اقدمات موثری در حوزه های کارآفرینی ، فرهنگ سازی و مسئولیت اجتماعی به انجام رساند که از جمله اقدامات موثر این شرکت می توان به تعامل تاثیرگذار با دانشگاه ها و توجه به کارآفرینی برای افراد کم توان اشاره کرد.

بیمه سامان و آشنایی دانشجویان با فضای کسب و کار صنعت بیمه

۵۵آنلاین :

به گزارش پایگاه خبری55آنلاین، هادی رهبری مدیر توسعه سرمایه های انسانی گفت : شرکت بیمه سامان در راستای توانمندسازی، توسعه و معرفی فرصت ها و موقعیت های شغلی خود به جوانان و نیز به منظور حمایت از اشتغال زایی، اقدام به شرکت در نمایشگاه های کار دانشگاه ها جهت استفاده از قابلیت های فارغ التحصیلان کرده است.

نمایشگاه کار با ایجاد بستری مناسب امکان روبرو شدن مستقیم کارفرما و کارجو را فراهم آورده و نیز با ایجاد فضای رقابتی سالم، دستیابی به کارجویان برتر شغلی، کشف استعدادهای برتر و توجه به کارآفرینی برای افراد کم توان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود این شرکت سعی در فراهم آوردن ارتباط میان صنعت و دانشگاه دارد که خوشبختانه در دو دوره قبلی با جذب تعدادی نیروی کیفی بصورت تمام وقت و نیز برگزاری دوره های کارآموزی، توانسته این تعامل را پررنگ تر سازد. استخدام نزدیک به 300 نفر پرسنل تمام وقت در 4 سال اخیر و حمایت از فرصت های شغلی برای بانوان توانمند و شایسته کشور با بیش از 45% نیروی تمام وقت گواه این ادعا است.

رهبری هدف از اجرای این طرح را، تقویت شبکه ارتباطی شرکت با دانشجویان و کارجویان خلاق، شناسایی استعدادها و آشناسازی دانشجویان با فضا های کسب و کار مرتبط با فرصت ها و مزیت های صنعت بیمه دانست. مدیر توسعه سرمایه انسانی بیمه سامان در ادامه در خصوص جزییات حضور این شرکت در این نمایشگاه ها چنین گفت: حضور بیمه سامان در عرصه های دانشگاهی علاوه بر معرفی این شرکت به عنوان فرصت شغلی به کارجویان، در نهایت منجر به تعیین اهمیت صنعت بیمه و ارتقاء جایگاه آن در کشور خواهد شد.

ایشان در ادامه، به توجه بیمه سامان به جنبه های مختلف ایفای رسالت اجتماعی در این شرکت اشاره کرد و افزود: بیمه سامان در کنار حضور موثر در عرصه های جاری ایفای مسئولیت های اجتماعی، نسبت به جذب افراد کم توان برای همکاری با این شرکت اقدام کرده است. این شرکت با همکاری موسسه نیکوکاری و آموزشی رعد، تعدادی از افراد کم توان تحت پوشش این موسسه را استخدام کرده که این اقدام تاثیرات مثبت زیادی در میان این افراد و خانوادهایشان داشته است.پس از جذب این گروه از همکاران، اقدامات لازم برای ارائه آموزش های تخصصی و توانمندسازی روانی این افراد صورت می گیرد تا افزون بر تجربه فضای روانی مثبت توسط ایشان، حس اعتماد به نفس و خودباوری در آنها افزایش یابد.

در پایان شایان ذکر است این تصمیم با هماهنگی ذینفعان اصلی شرکت اتخاذ شده و اثر بخشی مطلوبی در شرکت به همراه داشته و این روند ادامه خواهد داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه