ارسال به دیگران پرینت

افزایش حقوق | حقوق کارگران

میزان حقوق کارگری از 16 خرداد | تصویب نهایی حقوق ها | دولت تایید کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تصویب نهایی افزایش حقوق کارگران گفت و گو کرد.

میزان حقوق کارگری از 16 خرداد | تصویب نهایی حقوق ها | دولت تایید کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نظر نهایی دولت در مورد حقوق کارگری در هفته آینده اعلام خواهد شد، اظهار کرد: رفاه کارگران برای دولت انقلابی در اولویت است و در همین راستا نیز رشد بی سابقه‌ای را در افزایش حقوق کارگران در سال جاری شاهد بودیم.

زمان اعلام نظر نهایی دولت در مورد حقوق کارگری مشخص شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رفاه کارگران برای دولت انقلابی در اولویت است و در همین راستا نیز رشد بی سابقه‌ای را در افزایش حقوق کارگران در سال جاری شاهد بودیم.

 «حجت الله عبدالملکی» امروز جمعه در دیدار با کارگران و بازنشستگان شرکت سنگ اهن مرکزی ایران در بافق، ضمن تشکر از کارگران و بازنشستگان این مجموعه، سالگرد ارتحال امام راحل(ره) را تسلیت گفت و تصریح کرد: جامعه کارگری برای امام(ره) همواره یک جامعه بسیار مهمی بوده است و چه قبل از انقلاب و هم بعد انقلاب تاکید زیادی در مورد این قشر داشتند.

بیشتر بخوانید:

 

وی با قرائت بخشهایی از بیانیه امام در سال 57 به مناسبت روز کارگر، عنوان کرد: به جرائت می گویم در چند ماه گذشته اقداماتی که برای جامعه کارگری انجام شده در 20 سال گذشته بی سابقه بوده است.

وزیر تعاون با بیان این که خوشبختانه در هفته آینده نظر نهایی دولت در مورد حقوق کارگری اعلام خواهد شد، گفت: رفاه کارگران برای دولت انقلابی در اولویت است و در همین راستا نیز رشد بی سابقه‌ای را در افزایش حقوق کارگران در سال جاری شاهد بودیم.

وی در این رابطه از کارفرمایان کشور جهت اجرای این مصوبه قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه قریب به اتفاق کارفرمایان کشورمان این مصوبه را اجرا کرده‌اند که جای قدردانی دارند.

عبدالملکی با بیان این که بر رعایت حقوق کامل کارگران تاکید داریم، گفت: دولت و شخص آقای رئیس جمهور به دنبال هر اقدامی برای رفاه کارگران و بازنشستگان کارگری هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: معتقدیم تکمیل زنجیره ارزش در خود منطقه باید متناسب و در حد انتظار ایجاد شود و طرح‌های افتتاح شده امروز مجموعه سنگ اهن مرکزی نیز در همین راستا بوده است.

به گفته وی، طرح افزایش خلوص باطله های معدن که در این مجموعه 70 میلیون تن است و نیز آغاز عملیات اجرایی کارخانه آهن اسفنجی بافق با 1.7 میلیون تن محصول از جمله این طرحهای مفید در آینده این منطقه است.

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه