ارسال به دیگران پرینت

خبر مهم برای کارکنان دولت | حقوق کارکنان مشروط شد

پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه‌های اجرایی مانند چند سال اخیر به ثبت اطلاعات در سامانه ثبت و حقوق و مزایا مشروط شده است.

خبر مهم برای کارکنان دولت | حقوق کارکنان مشروط شد

به طور کلی به افرادی که توسط ارگان‌های دولتی استخدام می‌شوند کارکنان دولت گفته می شوند.پر‌ واضح است که کارکنان دولت از امنیت شغلی و مزایای بیشتری نسبت به باقی شاغلین در کشور برخوردار هستند.کارکنان دولت ، مطابق « قانون مدیریت خدمات کشوری » مصوب 1386 از حقوق و مزایای متعددی برخوردار می باشند.در ادمه به آخرین خبر از کارکنان دولت می پردازیم.

سامانه ثبت و حقوق و مزایا، تکلیف ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه جهت شفاف‌سازی پرداخت‌هاست که دستگاه‌های اجرایی تعیین شده در این ماده قانونی مکلف هستند اطلاعات حقوقی کارکنان را در سامانه مربوط ثبت کنند. 

در چند سال اخیر در قوانین بودجه، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مشروط به ثبت اطلاعات بوده است. در آبان‌ماه سال گذشته این موضوع از سوی سازمان اداری و استخدامی و با همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد مورد تاکید قرار گرفت و حتی در گزارشی اعلام شد نزدیک به ۱۴۰۰ دستگاه با وجود گذشت پنج سال از الزام قانون برنامه ششم توسعه هنوز اطلاعاتی در سامانه ثبت حقوق و مزایا وارد نکرده‌اند.

اما در قانون بودجه سال جاری بار دیگر موضوع سامانه مورد توجه قرار دارد اما تغییراتی به همراه داشته است. براساس تبصره ۲۰ قانون بودجه، پرداخت هرگونه حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر به تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه باید براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمند ایران) انجام شود.

همچنین در قانون بودجه، به طور خاص نمایندگان مجلس برای اعلام عمومی حقوق مورد تاکید قرار گرفته‌اند و تکلیف شده که مجلس حقوق نمایندگان و مدیران خود را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهانه در سامانه سازمان اداری و استخدامی اعلام کند.

این در شرایطی است که در ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه تاکید شده است که دولت مکلف به راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایاست و طی آن تمامی دستگاه‌های مشمول باید نسبت به اعلام میزان ناخالص پرداختی به هر یک از کارکنان اقدام کنند، اما در همین بند قانونی تاکید شده است دولت امکان دسترسی برای نهادهای نظارتی و عموم مردم به این اطلاعات را فراهم آورد.

اگرچه پنج سالی از تکلیف ورود اطلاعات در سامانه و اعلام عمومی آن گذشته ولی هنوز اجرایی نشده است. در سال گذشته لطیفی -رئیس سازمان اداری و استخدامی و معاون رئیس جمهوری- به نوعی وعده آن را داده و گفته بود که دسترسی به اطلاعات پرداختی‌ها برای نهادهای نظارتی و عموم در قانون تکلیف شده که ان شاالله این اتفاق صورت می‌گیرد.

ولی اسماعیلی  در تشریح جزییات آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دنبال پیگیری‌های اعضای کمیسیون اجتماعی و جلسات چند ماهه‌ای که در سال 1400 در کمیته تخصصی برای بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت برگزار شد در نهایت این طرح مهم که افکار عمومی روند بررسی آن را دنبال می‌کردند و جمعیت کثیری از کارکنان قراردادی منتظر نتیجه آن بودند در ردیف 19 دستورکار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از قرار گرفتن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس این زمان‌بندی، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در اولین فرصت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به امضاء بیش از 170 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اولویت بررسی این طرح در صحن علنی، پیش‌بینی می‌شود که این طرح با رای بالایی به تصویب برسد و برای طی مراحل قانونی به شورای نگهبان ارسال شود.

افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان برای سال جاری ۱۰ درصد تعیین شده اما آنچه در قانون بودجه به تصویب رسیده بیانگر اختلاف حداقل حقوق بین این دو گروه است؛ دولت پیشنهاد ۴.۵ میلیون تومان برای هر دو را ارائه داده بود، اما در نهایت حداقل حقوق کارکنان ۵.۶ میلیون و برای بازنشستگان پنج میلیون تعیین شده است.

جزئیات مالیات و افزایش حقوق کارکنان دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان برای سال جاری ۱۰ درصد تعیین شده اما آنچه در قانون بودجه به تصویب رسیده بیانگر اختلاف حداقل حقوق بین این دو گروه است؛ دولت پیشنهاد ۴.۵ میلیون تومان برای هر دو را ارائه داده بود، اما در نهایت حداقل حقوق کارکنان ۵.۶ میلیون و برای بازنشستگان پنج میلیون تعیین شده است.

حقوق کارکنان و بازنشستگان همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است که برای امسال هم از این روال مستثنی نبود. دولت نیز قبل از ارائه لایحه بارها تاکید کرده بود که با توجه به منابع در اختیار و البته تورم زا بودن افزایش حقوق کارکنان این امکان را ندارد که بیش از حد حقوق‌ها را افزایش دهد، با این حال آنچه در لایحه بودجه آمد نشان داد که از منابع عمومی، ۹۶۵ هزار میلیارد تومان یعنی بالغ بر ۷۰ درصد آن به هزینه‌های جاری اختصاص پیدا کرده که عمده آن برای پرداخت حقوق کارکنان است.

در لایحه بودجه ۱۴۰۱ متوسط افزایش ۱۰ درصدی برای حقوق پیشنهاد شد اما کمی متفاوت نسبت به قبل مقرر شد در حکم کارگزینی تمام گروه‌های حقوق بگیر ۵۳۳ هزار تومان معادل ۱۷۰۰ امتیاز به طور ثابت به همراه سه درصد ضریب ریالی سالیانه اضافه شود که در این حالت حداقل حقوق ۲۸ درصد افزایش یافته و به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسید و مابقی افراد نیز تا پنج درصد افزایش حقوق داشتند.

همچنین دولت در لایحه بودجه سقف معافیت مالیاتی حقوق را سالانه ۶۰ میلیون تومان تعیین کرد که برای هر ماه به پنج میلیون تومان می‌رسید.

آنچه که در جریان بررسی لایحه بودجه در مجلس اتفاق افتاد، پیش بینی دولت را تغییر داد. طبق مصوبه مجلس، حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش بینی شده دولت فراتر رفته است و معادله ابتدایی برای اضافه شدن بر مبنای امتیاز و ضریب در کار نیست، افزایش حقوق کارکنان ۱۰ درصد پیش‌بینی شده و بعد از اعمال افزایش‌ها نباید مجموع حکم کارگزینی کارکنان کمتر از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان باشد.

بر این اساس حداقل حقوق کارکنان نسبت به سال گذشته (سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) حدود ۶۰ درصد و نسبت به لایحه (چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) تا ۲۴ درصد رشد دارد، البته این رشد حداقل، می‌تواند حداکثر دریافتی را نیز برای حقوق بگیران افزایش دهد.

در رابطه با حقوق بازنشستگان نیز با پیش بینی ۱۰ درصد افزایش، نباید حکم حقوقی آنها بعد از اعمال افزایش کمتر از پنج میلیون تومان باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته اجرا کنید فرقی با شاغلین ندارند سی سال برای دانش اموزان زحمت کشیدند با این تورم و گرونی چکار کنند همسان سازی فرهنگیان با شاغلین یعنی عدالت منتظر هرچه زودتر همسان سازی با تشکر

      • فرزاد ارسالی در

        سلام دولت تورم 1400را رسما40درصد اعلام کردولی افزایش حقوق را10درصداین ظلم به بازنشسته هاست

      • ناشناس ارسالی در

        ببخشید همه صحبت از همسازی بازنشسته با شاغلین میکنن
        اولا حقوق شاغلین افزایشی نداشته که تصور میکنید از شما غافل شدن
        دوماً چند ساله ،سالی چهل پنجاه درصد تورم داریم حقوق فقط ده درصد می‌ره بالا
        کارمندان و کارگران از نظر حقوق خیلی عقب ماندگی دارن و این انصاف نیست

      • ناشناس ارسالی در

        چه بیخود اصلا به کارمندان توجه ینمیکنند واقعا که

      • ایرانی ارسالی در

        بیشترین ضربه به حقوق بگیران را همین سال اول دولت آقای رییسی زدند. بالاترین رقم تورم و کمترین افزایش حقوق از ایشان بود هرچند تا حالا هیچ دولتی تلاش نکرده مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند.

      • ناشناس ارسالی در

        واقعاً مسولیت امور استخدامی برای افزایش حقوق خجالت بکشید مایه شرم آور هست

      • ایرانی بی پناه ارسالی در

        بر اساس قانون دولت موظف است حقوق کارمندان و بازنشستگان و کارگران و.....را بر پایه تورم اضافه کند اما متأسفانه هیچ دولتی مشکلات حقوق بگیر و غیر حقوق بگیر برایش اهمیت نداشته.از دوسال قبل از انتخابات وعده برطرف کردن مشکلات را میدن اما به محض کسب قدرت مشکلات مردم چندین برابر می‌شود،وعده های انتخاباتی فراموش میشود مثل اینه که مردم نردبان ترقی میشوند و تا نیاز بعدی ملت برن به.....

    • سیدمحمد سلامی پور ارسالی در

      ماده بیست و هشت و بیست ونه قانون برنامه ششم توسعه برای جلوگیری از اجرای کامل ماده صدونه و صدوده و صدوبیست و پنج قانون مدیریت خدمات کشوری تصویب شده و ماده بیست نه تنها برای شفاف سازی است بلکه نشان دهنده ستم آشکار درحق کارمندان و باز نشستگان کشوری و لشکری است

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام درتعجبم، حقوق بازنشستگان ازصندوقی تامین میشود که حاصل برداشت ازسی سال دسترنج بازنشسته تامین میشود، واصلا هیچ ربطی به بودجه دولت نداره، اینکه آقایان دولتی مینشینند وصدها بند وتبصره درمتمم ها اعمال میکنند، که کمال، ناخن خشکی رادرسفره کوچک شده این عزیزان بکارببندند، جای بسی وقاحت وبیشرمی رامتصورمیکنه، این آقایان آنقدر ازسفره مردم برداشت کرده اند که خودرانیازمند بازنشستگی درآینده نمیبینند، ورویای یک زندگی لاکچری را پس ازکوتاهی دستشان ازبیت المال، درآنسوی قاره درسرمیپرورانند، الملک یبقی مع الکفر،، ولایبقی مع الظلم، تا تقدیر چه نقشی درزندگیتان مصورکند،

      • ناهید ارسالی در

        باافزایش 10درصدحقوق آخرین تیرخلاص رابه سمت بازنشستگان کشوری ولشکری نشانه گرفتید یه دفه تیرخلاص روبزنیدراحتمون کنیدچرامرگ تدریجی شماکه آن سوی دنیایی رامیکشندفریاداعتراض سرمیدهیدچراباکشتن ماککتون نمیگزه چون ماایرانی هستیم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام. خواهشمندم کارمندان مظلوم جهاد کشاورزی را دریابید و بطور کلی حقوق آنها را نیز نسبت به سایر ارگانها افزایش دهید.

      • Sayeh ارسالی در

        بازم دستتون در نکنه که از طریق حقوق یه مشت بدبخت بیچاره دارین تورم رو‌کنترول میکنید آفرین به ابتکارتون یه بار نرید سراغ خودرو‌سازا یا سایر صنایع که دارن مردم رو زنده زنده میخورن و در سال چند بار مجوز افزایش قیمت بهشون میدین .

    • داریوش ارسالی در

      ماروباش که هنوزعیدی نگرفتیم چ مسخره است همه عیدی روقبل ازسال میگیرن ماهنوزعیدی نگرفتیم شرکت نفت امیدیه خوزستان

      • ناشناس ارسالی در

        برادر شرکت نفتی که از نگرفتن عیدی گلایه میکنی
        وجدانا بالاغیرتا و البته جسارتا
        ماهیانه روی هم رفته چقدر حقوق و اصاف کار میگیری؟!

    • سید ارسالی در

      بر پرسنل نیروهای مسلح من جمله ناجا قانون خدمات کشوری اجرا نمی شود و حقوق به مراتب خیلی کمتر از سایر ارگان های دولتی می باشد

    • ناشناس ارسالی در

      تمام قوانین برای قدرت وظالم است بنزین 100تومان ویارانه 45تومان ‌پس12,سال .توارم بالا

    • ناشناس ارسالی در

      اصولا بایدمسئولین امر و نمایندگان مجلس قانونی تصویب کنند که تعیین مقدار افزایش مستمری بازنشستگان در هر سال تابع حداقل حقوق تصویب شده برای شاغلین ضربدر یک شاخص باشد . که آن شاخص برابر است با حاصل تقسیم مبلغ مستمری بازنشسته در زمان شروع بازنشستگی تقسیم بر حداقل حقوق شاغلین در زمان بازنشستگی فرد .د ر اینصورت مثلا فردی که دررزمان بازنشستگی دوونیم برابر حداقل حقوق آن سال بوده ( و به همین نسبت هم حق بیمه پرداخت می کرده است) در هر سال برابر با حداقل حقوق تصویب شده برای شاغلین ضربدر دو و نیم خواهد بود ... در اینصورت نیازی به همسان سازی و غیره نخواهد بود .

    • ناشناس ارسالی در

      وزیرمحترم چرا بین پرداختی کارکنان ثبت احوال فرق می کنه دم عید سازمان به کارمندانش ۴۰ملیون دادلی ما ۵میلیون عدالت کجاست

      • اسد ارسالی در

        به ما که هیچی ندادن چی ؟؟؟این یعنی عدالت کیلو چند؟؟؟

      • ناشناس ارسالی در

        ای چقدر ما بدبختیم بااین تورم..وبدبختی گرونی ماهی پنچ وشش ملیون کجای دلمون بزاریم با قسط خرج این مخارج سنگین ..من کادر درمانم ..کدوم اضافه کاری یا حق کرونا که قرار بود بدید..روادید..کدام اضافه کاری ومووقه..بن لباس که سه ساله داره ازش میگدره را دادید ..چرا این همه ظلم میکنید..چرا این همه حق کشی میکنید ..اون نماینده مجلس که میشینه نطر مید چه غلطی میکنه که خودش ماهیانی سیچهل تومن میاد به حسابش ..نطر چیو بده..من کارگر زنو بچه هام چه گناهی کردن ..که یه عده از خدابی خبر حقوقی.. نجومی ول‌کن میگیرن .ومن بدبخت پنج شش تومن به کجا می یه کو عدالتتون ..خدا لعنت کنه کسی رو ..که این چنین ظلم ستم می‌کنند..من یه کارمند چه عرض کنم کارگر..تمام کارای خدماتی توسرم هست استراحت هم ندارم..ولی اون که کادری است وپشت میز نشستند وهیچ کار خیری هم نمیکنن اضافه کاریشون سه برابرمن ولی یک ساعت اضافه کارهم نمیان ..خداروشکر نمیا از حق ما بگیرید بدین به اینا ..خدا جوابشونو بده باین هم بی عدالتی وظلمتون

    • ناشناس ارسالی در

      چه قانونی تصویب شده ما که چیزی ندیدیم با ۱۴ سال سابقه هر سال حداقل حقوق رو دریافت میکنم واقعا مسولین باید خجالت بکشن

    • ناشناس ارسالی در

      ظلم و ستمی که در حق کارکنان جهاد کشاورزی شده بر هیچ کس پوشیده نیست حقوق کارکنان جهاد کشاورزی از همه ارگان ها و سازمان ها پایین تر هست کو یکسان سازی !!!!!

    • عبداله ارسالی در

      بازنشسته ی فرهنگی منتظر رتبه بندی شاغلین میباشد و بلافاصله همسانسازی خودشان با حقوق شاغلین را خواستارند فقط همسانسازی

    • ناشناس ارسالی در

      اصلا اراده ای برای کاهش تورم هست حقوق کارمند سالانه یه هزارم پله بالا میره وقیمتاروزانه باموشک سربه فلک کشیده وضعیتمون شده نخوروبمیر😞

    • ع ق ارسالی در

      بازنشستگان کشوری وضعیت معیشتی خیلی ضعیف دارند آنها رادریابید

    • محمد ارسالی در

      حالا شما ثابت کردید که یا قانون ضعیف است یارودرواسی دارید یا ازترس حقایق میلیونی حقوق بعضی
      ادارت وافشای آن ترس دارید

    • سعید رشیدی ارسالی در

      کارمندان بهزیستی پایین تر حقوق را در سطح کشور دریافت می کنند و دچار آسیب جدی از لحاظ روحی و روانی شده اند نمی دانند برای خودش غصه بخورند یا ارباب رجوع

    • محی بازنشسته ارسالی در

      ننگت بادمیرکاظمی ایا اطلاع داری طبق امارخودتان بازنشستگان کشوری ولشگری ازهمه دسته بندیهایی که کرده ایدکمتراست حتی جامعه کارگری!!!!!!!

    • مجید ارسالی در

      واقعا گندشو در آوردین. خودتون مسخره اید.والا هر کس حتی یک بار خرید رفته باشه .میفهمه اجناس صد در صد افزایش داشته .اگر خواستید به راحتی این رابراتون ثابت می کنم ..اونوقت اضافه حقوق کارمندان ده درصد .

    • طاهری ارسالی در

      مگر قرار نبود پلکانی باشد بازم اقایون مدیران و مسولینی ضینعف می باشند مدل اضافه حقوق را به نفع خودشان تغییر دادند اگر غیر از این میشد جای تعجب بود ۱۰ درصد برای همه هر سال شکاف طبقاتی بیشتر میشه عجب

    • عباس ارسالی در

      سلام به ما نگهبانان بانک شرکتی هم نگاهی بکنید باوجود کار امنیتی چرا عیدی نمدهید حقوق کم هم میدهید واصلا کسی حرفشم نمیزند حتما باید اتفاقی بیفتد تا به فکر بیفتید

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام واحترام.باید برای همدردی با مشکلات وگرفتاریهای کتابداران وپرسنل نهاد کتابخانه های عمومی کشورمراسم گریه کنان ومصببت برگزار کرد.

    • حمید ارسالی در

      به فکر پرسنل ناجا هم باشید در ماه ۳۶۰ساعت سر کار میرن نه حقوق خدمات کشوری به درستی و اسشون لحاظ میشه نه اضافه کاری نه حق شیفتی نه سختی کار

    • علی حیدری ارسالی در

      چقدر آزار دهنده است کلاشی پیشه شده !!!.

    • مهدی ارسالی در

      ما کارمندان را به فقر عادت داده اید باشد که خداوند حق ما را از شما بگیرد تورم ۹۰ درصد....افزایش حقوق کارمندان وبازنشستگان کشوری ولشکری ۱۰ درصد آن هم بعد از ۱۲ ماه که همه چیز روز به روز گران کردید...به قرآن همخوانی ندارد ...چشمتان باز کنیدتا حق و حقیقت را ببینید

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام چرا از صندوق بازنشستگی برداشت کردید وبه ما منت می کنید وپول خود مارو باهزار ماده و تبصره ته قیفی به ما می دید. برای خودتان سر قیفی حقوق تعیین می کنید.

    • بازنشسته لشگری ارسالی در

      کنه بازنشسته سپاه در فقر و فلاکت و بدبختی دارم زندگی میکنم ؛ هنوز بی خانمان هستم ؛ مستأجری کمرم رو شکسته ؛ کم کم باید با یک دختر ۱۴ ساله برم توی پارک چادر بزنم ؛ اونوقت فرماندهان و مسولیین حقوق های نجومی میگیرند ؛ و زیر دست ها همیشه گرسنه اند !؟ این چه عدالتیه ؛ این چه وضعیه ؟؟ کمی خجالت بکشید ؛ خط فقر هم اکنون در تهران به ۱۲ میلیون تومن رسیده ؛ این در صورتی است که در بهترین حالت ۶ تومن حقوق میدهند ؛ کلی هم قسط وام داریم ؛توی ایران حقوق ها رو به ریال میدهند ؛ اجناس رو به قیمت دلار میخریم ؛ تا دیر نشده ؛ زودتر کاری بکنید؛ امیدوارم پیامم منتشر بشه ؛ مگر یک شیر پاک خورده ای دستم رو بگیرد

    • ناشناس ارسالی در

      ما که در فقر چشم به جهان گشودیم در فقر زیستیم حی الحاظر حق و حقوق شهروندی مان بدلیل نبود پ پ پایمال شد در فقر هم میمیرم باشد صف محشر

    • ناشناس ارسالی در

      شما گه مبگید ۱۰ درصد ایا به این فکر نکردین کسی که مثلا ۲۰ میلیون میگیره ۱۰ درصد میشه ۲میلیون ولی کسی که ۵تومن میگیره ۱۰ درصد میشه ۵۰۰ تومن اینطور باز هم اونی ته حقوق بالایی داره بیشتر میگیره باز هم فشار رو قشر ضعیف هس چرا برا ایکه عدالت اجرا بشه اضاف سالانه پلکانی نمی کنید طوری باشه که اضافه سالانه از یک میلیون کمتر نباشه از ۲۵۰۰ هم نباشه

    • Mohamad ارسالی در

      در طی یک روز سمند ۴۰ ملیون گران شد.بقیه خودرو ها هم همینطور.حقوق کارمند چقدر زیاد شد

    • ناشناس ارسالی در

      زورتون فقط به کارمند میرسه

    • کتابدار ارسالی در

      سلام
      حقوق نهادهای فرهنگی از جمله کتابداران کتابخانه های عمومی حتی جوابگوی پنج روز زندگی روزمره هم نیست. از مزایا هم که نگم براتون.

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق آقایان خودشان چندین برابر میشه؟؟؟؟؟

    • Zabi ارسالی در

      با سلام بابا یک فکر به حال کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با سازمان های وابستش کنید اخه چرا انقد تبعیض نسبت به دستگاه های دیکه تا کی میخوایید این وزارت انقد سطحشو پایین بیارید ، وزارتی که باید تامین باشه کارشناسانش دقدقه مالی نداشته باشند و تمرکز رو کارشون که باعث تامین امنیت غذایی کشور هست باشه

    • سارا ارسالی در

      لعنت بهتون با حقوق ۵ میلیون چکار میشه کرد خودتون ۵۰میلیون میگیرید

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا جالبه کارمندان ده درصد ولی کارگران چهل درصد الان کارگران با افزایش جدید خیلی بیشتر فقط اسم کارمتد دهن پر کن شده اینقدر ظلم نکنین کارمتدان ردهای بالا حقوق بالا میگیرن ما کارمندان عادی واقعا له شدیم !!!!

    • ناشناس ارسالی در

      نیروی ناجا که جانشون کف دستشون گرفتن واگه نباشن تمام نظم مملکت بهم میخوره خیلی نسبت به زحماتشون کم حقوق می‌گیرند مسعولا ن لطفاً فکری بکنید

      • ناشناس ارسالی در

        متاسفانه بخور بخور برای یه عده بقیه هم فقط زنده ایم ،زندگی نمی کنیم،این چه عدالتی هست که از سلسله ی ساسانی هم بدتر است،کلاهبردار واختلاس کنند ه وبی وجدان تو هر شغلی لذت می برد ،با وجدان وظیفه شناس وانسان درست دارد زجر میکشه ،خدا فرجی برسونه 💔😭😓

      • ناشناس ارسالی در

        اختلاف بینداز و حکومت کن😭

    • ناشناس ارسالی در

      سلام این امنیت شغلی که میگید کجای این کشور هست من خودم از طریق آزمون به صورت پیمانی استخدام شدم بعد پنج سال هنوزم نتونستم سر پست سازمانی که امتحانشو دادم حتی یه روز مشغول شم هیچ کسی هم رسیدگی نمیکنه هر وقتم میگم من برم پست سازمانی خودم میگن نا تو رو نمیخواهیم خوش اومدی کجای این کار امنیت داره تو هیچ دوره ای این همه ظلم وجود نداشته که الان هست

    • یوسف ارسالی در

      گیر دادین به حقوق بخور و نمیر ما کارمندا که نمیدونم تورم زاست.آقا برو قیمت اجناس رو کنترل کن.ده درصد که هیچی صد در صد حقوقمون رو ببرید بالا فایده نداره.بازار رو کنترل کنید.امروز یه چیزی ده تومنه.فرداش پونزده تومن.کجای دنیا اینطوریه؟

    • علی ارسالی در

      پایین ترین حقوق ها را 60درصد اضافه کردند که تعداد بسیار کمی هستند ،در اصل به فکی خودشون بود چون طبق قانون حقوق خودشون 7برابر پایین ترین حقوق میشه که هر چه پایه حقوق زیاد تر بشه حقوق خودشون زیاد تر میشه،بطوری که سال گذشته 7برابرسه و نیم میلیون میشد حدود 24میلیون و امسال چون پایین ترین حقوق بالای پنج میلیون شد حقوق خودشون میشه 7تا پنج و نیم میلیون که میشه حدود 37نیلیون پس حقوق خودشون 14میلیون اضافه شد

    • ناشناس ارسالی در

      سلام.اورژانس 115باانواع بی خوابیهاوماموریتهای شدیدومصدومان وبیماران بدحال همیشه مظلوم بوده وهیچ جاهیچ مزیتی براشون نیست.آقایون وزارت بهداشت ومسئولین کشورگناه ماچیه که خدماتمون رایگانه.نه حقوق درستی ونه مزایای درستی.باهزاراسترس ومسئولیت جان بیماران باحقوق 5تومن و6تومن بااین همه تورم وگرونی واجاره خونه چجوری زندگی کنیم.

    • امیر ارسالی در

      میخوام ببینم به معلم که عضوی از کارکنان دولت است چه مزایایی پرداخت میکنید.که ما معلمان نمی بینیم. فقط حقوق چندرغازی پرداخت می کنید که به اندازه کارگر ساختمانی هم نیست. حیف از عمرمان که این درس خواندیم و درس دادیم .

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا وضعیت حقوق نیروهای مسلح افتضاحه با این همه مشکلات

    • ناشناس ارسالی در

      خداوکیلی خجالت نمیکشن فقط کرایه خانه ۲۰۰درصدگران شده کرایه ماشین ۴۰درصد پنیر ۱۰۰درصد شورت نمیشه خرید چی بگم نان هم قبل سال ۲۰۰درصد اون نون خالی نون دوغ خوردیم اسحال کردن دچارمردم بابا زشته گوشت شده رویا مرغ وماهی تو خواب نیست

    • رضا ارسالی در

      سلام. آخه ده درصد افزایش به چه جایی میرسه با این همه تورم سرسام آور. مثلا با این افزایش ۵۰۰ هزار تومان به من اضافه میشه و اون هم بجای بیمه، صندوق ذخیره و.... می‌ره. متأسفم واسه دولت به ظاهر جمهوری اسلامی. حقوق خودشون معلوم نیست از کجا تامین میشه و حقوق کارمندان هزارتا بند و تبصره داره. خااااک عالم

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام کاش همه بدانند چه مزایایی بعضی ارگانها عیدداشتن مثل بانک وتامین اجتماعی واریزی هدیه اعیاد شعبانیه.واریزی رو پدر مادر۱۱ میلیونی .عیدی ۲۰ میلیونی .مساعده ۲۰ میلیونی .مزایایاشون رو راست میگین اعلام کنید

    • جلیلی ارسالی در

      سلام... بازنشسته های آموزش وپروش نه حقوق درست حسابی دارند نه بیمه خوبی.... سی سال هم از هر گونه مزایایی محروم بوده واز نظره جایگاه ... در منطقه صفر

    • ن ن ارسالی در

      باسلام بدون همسان سازی فقط ۱۰ درصد افزایش اونم برای همه کارکنان ماکارکنان جهاد کشاورزی که حقوقمون نسبت به سایر ارگانها حداقل ۲ تومن پایین تر هست هم ۱۰ درصد..

    • امیرخان ارسالی در

      اعتصاب سراسری،حقوق باید متناسب با تورم افزایش یابد ،ده درصد رو ازکجا درآوردین؟؟درحالیکه تورم یکماهه بالای صد درصد است،

    • مریم رحیمی ارسالی در

      ما خواستار همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی با شاغلین آموزش و پرورش هستیم
      عدالتتون کجاست ؟
      ما هم زحمت کشیدیم
      از دل و از جان و با صداقت کار کردیم
      چرا کسی به فکر ماها نیست ؟

    • احمد ارسالی در

      وقتی دولت ازقانون تبعیت نمیکند چطورانتظار دارید مردم قانون گریزنباشند این عمل دولتمردان که قانون گریزهستند نشاندهنده یک هرج ومرج درجامعه است
      این گرانی نشانده نده چیست آیاعمل درست مجریان یاناتوانی مجریان یا مردم مقصرند کدام یک؟

    • ناشناس ارسالی در

      عزیزان کارمندوکارگر خودتون را اذیت نکنید وحرص نخورید توی این مملکت اینقدر ماده قانون وتبصره هست که نمیتونی حرفی بزنی کم حقوق میدم قانونی زیاد میکنند قانونی یک ارگانی زیاد میگیره قانونی کم میگیره قانونی پس خوش باشید بگویید وبخندید پتوی اسنپ‌ کار کنید

    • بدبخت ارسالی در

      فکری به حال حقوق پایین ناجا باشید

    • ناشناس ارسالی در

      سلام خدمت دستند در کاران خواهشمندم کارمندان مظلوم بهزیستی رانیز در یابید کارکنان دولت در بهزیستی با سابقه بیش از 28سال حقوق ناخالص مبلغ هفت میلیون چهارصد تومان دریافت می کنند آیا 10درصد افزایش با این سابقه ارزش دارد خواهشمندم دریابید کارکنان دولتی بهزیستی را تا بتوانند به جامعه هدف خدمت کنند چون با این وضعیت کارمندان بهزیستی از جامعه هدف بدتر هستند ممنون اگر بررسی شود

    • ممد ارسالی در

      با سلام چه دبد گاه کو گوش شنوا وگر خدا به داد دل بازنشسته برسه ظلم عاقبت نداره ما را جلو بچه ها و خانواده شرمنده کردن

    • ناشناس ارسالی در

      چرا همیشه افزایش حقوق کارمندان باید از نرخ تورم پایین‌تر باشه؟حتیدرصد افزایش حقوقهای کارمندان تابع قانون کار(قراردادی)با پرسنل رسمی متفاوته و چند سالی هست که برای قراردادیها ضریب بالاتری اعمال میشه.

    • مجیدرحیمی ارسالی در

      فقط مسئولین ما از اسلام و عدالت فقط اسمی یدک میکشن خدا شاهد به قول خودتان عربستان وهابی عدالتش ازشماها که اینقداسلام اسلام میزنید بهتر حداقل به مردمش میرسه شماهافقط شعارمی دهید خدالعنتتان کند که آرزوی همچی به دلمان ماند خودمان عمرماندرفقر تمام شد چکار کنیم که شرمنده زن وبچه هایمان هم شدیم مسئولیتشن باشما مدیران ناکارآمدوبی لیاقت هست

    • ali ارسالی در

      من تعجب میکنم از گله گروه خاص که اعلاوه بر مزایای نقدی. کلی مزایای غیر نقدی دارن فقط با صلوات و‌برادر میخورن میخوابن. سفر داخل کشور شمال و جنوب و زیارت با خانواده هر جا برن هتل آماده اس. فروشگاه مخصوص دارن. بچه مدرسه و دانشجو داشته باشن حق و مزایا جدا دارن. سفر خارج کشور سهمیه دارن. و اندازه نوک انگشت اگه برا مردم و ملت کاری انجام میدن بسم الله بگن. امینت کامل هم دارن.

    • Aa ارسالی در

      شغلی مثل سلامت. که حقوق پایین و متوسط دارند. ولی اینهمه تعطیلی. تعطیلی عید و بین تعطیلی و سرد و گرم و حوادث غیر مترقبه نه تنها کارشون کم نمیشه بلکه زیاد هم میشه.ی جوری شرمند خانوادش که تو مناسبتها. خیلی ها در میان بیرون و مسافرت.ولی بچه هاشون با حسرت فقط کنج خونه بشینن‌ .‌ الانم۲ سال کرونا و بدبختی که اداره گاز رفتم داخل ساختمان راه ندادن. شیشه پنجره رو زدم با کلی تاخیر باز کرده تا ج بده. ولی این قشر مدافع سلامت که فردی مراجعه میکنه میگه من مشکل دارم مبتلا هستم بخاطر اون اومدم. زحمت این عزیزان و خطر شغلی که دارند. مزایای مناسب نمیدن

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام به مردم شریف وستم دیده بدتون نیاد خودتون مقصرین تا وقتی یه حقوق بخور ونمیر میزارن کف دستت ومیگو حقت همینه از ترس بیکار شدن لال میشین وحرف نمیزنین انتظار دارین مسئولان بیان دو دستی پول بتون بدن ثروت ملت و طوری دارن به ملت میدن که همه فکر کنن صدقه بگیر آنان افسوس دیگه شیری نمونده که بخواد سلطان بشه همه یا تو جنگ کشته شدن یا جانباز که تا الان آنچه از این مسئولان نصیبشون شده توهین وفقر وبی مبالاتی یکی نیست بگه اگه لا مصلای بی دین این پ‌ولی که دارین مفت میخورین مال این ملته لا اقل میخورین به مردمم بدین آخه طمع تا چه اندازه نمیدونم مردم کی میخان از خواب غفلت بیدار بشن دیگه از این سیاست از چی میترسن مردن .اگه خدا رو باور دارین پس قبول کنین اکه خدا نخواهد ووقت مردن نباشد توپ وانک بمب اتم هم هیچ کاری نمیکنه بدبختی اینکه برا خدا جانشین گذاشتین بجای دست دراز کردن به سمت خدا دست التماس به سمت مسئولین گرفتین تا زمانی هم کهبه این فلاکت راضی هستیم همین اشه وهمین کاسه بخورین نوش جونتون مالتو ثروتتو گدایی میکنی خودت اولین ظلمو به خودت میکنی والا که اون کافران این جور مال مردم خور نیستن حالا برو التماس کن ۵درصد ۱۰ درصد به حقوق فلان شغل اضافه کنین اگه سی صد درصد هم اضافه کنین اون خودشونن که سود میکنن

    • ناشناس ارسالی در

      آن احمقی که ببرادر شرکت نفتی می‌گوید بالاغیرتا چقدر حقوق میگیری من باو میگویم بیا خطرات جانی روزانه را تقبل بکن هر لحظه‌ منتظر مرگ باش در محیط آلوده جهنم یک عمر زندگی بکن وبعد ببین این حقوق باآن رنج وخطر ات کاری برای تو قابل قبول است .

    • زهره ارسالی در

      هرافزایش سالانه نفعش برای نمایندگان مجلس ست بابیست وهفت سال خدمت کادردرمان حقوق ناچیز تورم افسار گسیخته که دولت نمی تواند مهارش کند ودوفرزند دانشجو چه کنیم حضرات بالانشین..... اگر دستت میرسد کاری بکن مردم به ستوه امدند

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ما کار کنان چه جوری با شش تومان حقوق زندگی کنیم یه خونه نتونیم رهن اجاره کنیم بخدا می مونیم چکار کنیم

    • محمد ارسالی در

      چرا تو اگثر گشورهای هم سطح ایران هر دولتی با شعاردولت برای خدمت رفاه ملت تمام سعی تلاش میکنه که وضع اقتصادی رفاهی ملتی شو ارتقا بده سعی تلاش همتش میزاره برای ملتش وبا جابجا شدن سیاست گذارروند اقتصادی ملت از طرف مسوولی که انتخاب میشه ملاک فقط فقط رفاه اقتصاد بهتره ملتش ولی تو ایران هرکی تابه امروز اومده سعی کرده از ملت بکنه به دولتش اصافه کنه هر تصمیمی کرفته میشه که منافع دولت تامین بشه آخه تا کی دست ملت رواز ثروت که دارن رو میخوان کوتاه کنند.این چطور دولتهای هستن فقط دست تو جیب ملتش میکنه بعد با رندی تمام بحث خدمت به ملت که چیکار کرده برای ملت رو وارونه تحویل دولت بعدی میدی .خدا لعنت تون کنه که ملت مظلوم ایران رو به فنا گشوندید

    • ناشناس ارسالی در

      همین که هست مثل بز سرت بنداز پایین دوست نداری برو افغانستان پیش عموت طالب یا ملا عمر 😁😀

    • ناشناس ارسالی در

      با این وضع بمیریم بهتره .شرمنده خانواده هم نشیم.چه عدالتی°°!!!!!
      یه کارمند نمیتونه یه وسیله حتی یه دست لیوان برا خونه اش بخره...
      کاش تورم نبود....مثل سالها قبل با یه حقوق ۴۰ هزارتومانی کلی کار انجام می‌دادیم.....

    • ناشناس ارسالی در

      خداوکیلی شرم آوره! یکم از خدا و پیغمبر شرم و حیا کنید.من یک کتابدارم با 14 سال سابقه از برادرم که دوساله توی یک شرکت خصوصی دره پیت کار میکنه حقوقم کمتره.مطمئن باشین توی اون دنیا کارتون به این مردم و قشرکارمند بدبخت گیره کارمند درمانده از همه جا و انگیزه ای برای خدمت به ارباب رجوع نداره بخدا.

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق ابدارچی اداره 60درصد افزایش داشته الان در اداره بهزیستی رییس حقوقش 8میلیون هس ولی ابدارچی 10میلیون

    • xsjyBldb ارسالی در

      20

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه