ارسال به دیگران پرینت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

در ناهنجاری بازار سرمایه دژپسند مسئول است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شما بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده، مسئول هستید، آقای واعظی که می‌گوید مجلس دخالت نکند نیز مسئول است.



 در ناهنجاری بازار سرمایه دژپسند مسئول است

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده، مسئول است.

محسن علیزاده در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: متاسفانه در توزیع منابع و عدم اجرای دقیق و صحیح توازن منطقه‌ای بی عدالتی دیده می شود و این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۰ به وضوح قابل مشاهده بوده که لازم است اصلاح شود.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس در تذکری خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: بارها به شما از مشکلات کمّی و کیفی آب شرب در شهرستان‌های سپیدان و بیضاء گفتیم و جلساتی را نیز برگزار کردیم. اما تا امروز هیچ اتفاقی نیفتاده و در این زمینه، تنها شاهد بی تدبیری بودیم.

علیزاده در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز تاکید کرد: فریاد بازنشستگان تامین اجتماعی به دلیل اجرای ناقص قانون همسان‌سازی حقوق و دستمزدشان بلند شده است اما شما آن را نمی شنوید، بنابراین ما خواستار اجرای هر چه سریعتر این قانون به صورت کامل و بدون نقص هستیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شما بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده، مسئول هستید، آقای واعظی که می‌گوید مجلس دخالت نکند نیز مسئول است.

وی اضافه کرد: شما ضلع اصلی این بازار که مردم هستند را فراموش کرده اید و این در حالی است که نمایندگان مجلس که مدافعان به حق و راستین آنها هستند، باید به این حوزه ورود کنند، بنابراین شما نمی‌توانید بگویید مجلس حق دخالت ندارد

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه