ارسال به دیگران پرینت

حجم مبادلات تجاری امارات با اسرائیل به ۶.۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

«سمیر شاتور فیدی »مدیر اجرایی منطقه صنعتی خلیفه در ابوظبی اعتراف کرد که حجم مبادلات تجاری امارات با اسرائیل در چند سال آینده به ۶.۵ میلیارد دلار خواهد رسید. مدیر اجرایی منطقه صنعتی خلیفه افزود: امارات یکی از بزرگترین شرکای تجاری اسرائیل خواهد بود.

حجم مبادلات تجاری امارات با اسرائیل به ۶.۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

«سمیر شاتور فیدی »مدیر اجرایی منطقه صنعتی خلیفه در ابوظبی اعتراف کرد که حجم مبادلات تجاری امارات با اسرائیل در چند سال آینده به ۶.۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

خبرگزاری فلسطینیی معا روز پنجشنبه به نقل از «جیروزالم پست» نوشت: مدیر اجرایی منطقه صنعتی خلیفه افزود: امارات یکی از بزرگترین شرکای تجاری اسرائیل خواهد بود.

شاتور فیدی همچنین یادآورشد که تقویت بازرگانی هدفی واقع بینانه است و اقتصاد اسرائیل و امارات از حیث اندازه، جمعیت و نوآوری یکسان هستند.

دیوید لیور مدیر کل وزارت اقتصاد اسرائیل نیز اقتصاد تل آویو و ابوظبی را صادراتی خواند و گفت: دلایل زیادی برای خوشبینی وجود دارد و بعد از جشن های رسمی در باره صلح، گام بعدی، آشنایی جامعه تجارت دو طرف با یکدیگر است.

حمد بوعمیم رییس اجرایی اتاق بازرگانی و صنایع دبی گفت که امیدوارم عادی سازی روابط میان دو طرف فرصت تازه ای ایجاد کند.

وی با یادآوری موانع ناشی از شیوع کرونا افزود: سال۲۰۲۰ سال بسیار سختی بود و همه در جستجوی بازارهای تازه ای برای کمک به بهبود اقتصادی هستند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه