ارسال به دیگران پرینت

ارزش سهام عدالت سهامدارانی غیرمستقیم بیشتر از روش مستقیم است.

سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت گفت: ارزش سهام عدالت سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند بیشتر از روش مستقیم است.وی گفت: توصیه من به سهامداران عدالت این است که فروش سهام خود را در مرحله آخر قرار دهند، زیرا بزودی زیرساخت‌های لازم برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق سهام عدالت فراهم می‌شود و اگر مردم صبور باشند می‌توانند به جای فروش سهام عدالت، از تسهیلات استفاده کنند.

 ارزش سهام عدالت سهامدارانی غیرمستقیم بیشتر از روش مستقیم است.

سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت گفت: ارزش سهام عدالت سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند بیشتر از روش مستقیم است.

 اکبر حیدری سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت گفت: سهامداران در روش غیرمستقیم، علاوه بر سهام ۳۶ شرکت بورسی، بطور متوسط ۱۲۵ هزار سهام شرکت سرمایه گذاری استانی را هم در سبد دارایی خود دارند که همین امر، سهام عدالت آن‌ها را در مقایسه با روش مستقیم، ارزنده‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه سهام عدالت ارزشمند است گفت: تاکید بسیاری از مسئولان بر نگهداری سهام عدالت است، زیرا ارزش ذاتی سهام عدالت بسیار بالاتر از قیمت فعلی است.

حیدری ادامه داد: از ۴۹ میلیون نفر دارنده سهام عدالت، ۱۹ میلیون نفر روش مدیریتی مستقیم و ۳۰ میلیون نفر، روش مدیریتی غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

وی گفت: توصیه من به سهامداران عدالت این است که فروش سهام خود را در مرحله آخر قرار دهند، زیرا بزودی زیرساخت‌های لازم برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق سهام عدالت فراهم می‌شود و اگر مردم صبور باشند می‌توانند به جای فروش سهام عدالت، از تسهیلات استفاده کنند.

سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت می‌توانند ۶۰ درصد از ارزش سهام خود را بفروش برسانند، گفت: تفاوت فروش روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت بدین صورت است؛ در روش مدیریت مستقیم، پس از ثبت سفارش فروش، وجه حاصل از فروش سهام شرکت‌ها به صورت جداگانه بفروش می‌رود و به حساب فرد واریز می‌شود این در حالیست که در روش غیرمستقیم سهامدار یک بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری استانی را انتخاب می‌کند و به فروش می‌رساند و وجه حاصل از فروش یکجا به حساب سهامدار واریز می‌شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مسئولین کشور ما واقعا زحمت میکشند سهام خود را نفروشید دولت پول شما را میگیرد مفد در عوض با نرخ ۱۸ درصد وام ۶میلیونی میده ۳ساله یعنی من وام داشتم ۱۸ درصد سالی برای هر یک میلیون تومن ۲۵۰هزار تومن سود میگرفت ضربدر ۶ کنید ۳ ساله باشه باید ۶میلیون هم بزارید روش آره

    • ناشناس ارسالی در

      خجالت نمیکشن سر مردم کلاه میذارن این دری وریها چیه مستقیم ،غیر مستقیم این حرفها رو از خودشون درمیارن کلاه گشادشونرو سر مردم که روش مستقم رو انتخاب کردن بذارن

    • ناشناس ارسالی در

      الان بخندیم یا گریه کنیم

    • ناشناس ارسالی در

      مثل این میمونه بگن ده هزار تومن غیر مستقیم ارزشش بیشتر از،مستقیمه . یعنی فقط،.....

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه