ارسال به دیگران پرینت

سازمان راهداری:

لاستیک | در توزیع لاستیک ناوگان عمومی مشکلی وجود ندارد

عبدالهاشم حسن‌نیا گفت: هیچ مشکلی در رابطه با تامین وتوزیع لاستیک ناوگان عمومی وجود ندارد.

لاستیک |  در توزیع لاستیک ناوگان عمومی مشکلی وجود ندارد

عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به تخصیص اعتبارات برای اجرای طر‌ح‌های راهداری اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات عمرانی، ۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های راهداری کشور اختصاص یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بخشی از این اعتبارات برای ارتقاء کیفی راه‌های اصلی و شریانی تخصیص یافته است،گفت: بخشی از این اعتبارات برای آسفالت ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی، ایمن سازی، نگه‌داری و ارتقاء ایمنی راه‌ها اختصاص دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به نصب حفاظهای بتنی نیوجرسی در جاده‌های کشور افزود: بخش دیگر از اعتبارات یاد شده برای بازسازی و نوسازی ناوگان‌های عمومی کشور است که ۲۰۰ میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری می‌شود.

او بازسازی مناطق سیل زده را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این طرح در ۲۲ استان سیل‌زده امسال صورت گرفت که با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت پل‌های بزرگ در محور‌های مختلف کشور تصریح کرد:حذف نقاط پرتصادف از دیگر برنامه‌ها است که امسال ۱۰۴ نقطه پرتصادف جاده‌ای در اجرای طرح مشترک با پلیس راه کشور رفع خطر می‌شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اجرای طرح راهداری زمستانی خاطرنشان کرد: در این راستا امکانات و ماشین آلات در سراسر کشور در راهدارخانه‌ها مستقر می‌شوند و خدمات لازم به رانندگان ارائه می‌کنند.

حسن‌نیا با بیان اینکه ۹ هزار دستگاه ماشین‌ آلات برای شرکت در طرح راهداری زمستانی آماده شده است، افزود: رفع گره‌های ترافیکی و ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی مورد توجه ویژه قرار دارد.

او با بیان اینکه لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر با ارز ۴۲۰۰ تومانی تامین شده است، گفت: در حمل و نقل عمومی کاری که دولت انجام داده این است که تمام لاستیک‌هایی که تا شهریور ماه امسال با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد گمرکات شده است با هماهنگی گمرکات، وزارت صمت در اختیار سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای توزیع بین رانندگان گذاشته می‌شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: پیش بینی می‌شود تا اوایل بهار سال آینده هیچ مشکلی در رابطه با تامین و توزیع لاستیک ناوگان عمومی جاده‌ای نداشته باشیم.

حسن‌نیا افزود: اکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک ناوگان عمومی جاده‌ای باارز ۴۲۰۰ تومانی در انبار‌ها وجود دارد که از طریق واحد‌های استانی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار می‌گیرد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه