ارسال به دیگران پرینت

از امروز تخم مرغ با قیمت مناسب به همه ملت عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در کشور خبر داد.

 از امروز تخم مرغ با قیمت مناسب به همه ملت عرضه می‌شود.

محمدرضا طلایی صبح امروز در بندرعباس اظهار کرد: الحمدالله شرایط مناسبی برای تولید تخم مرغ در کشور وجود دارد ولی متاسفانه در بازار با افزایش قیمت تخم مرغ مواجه هستیم لذا شرکت پشتیبانی امور دام از امروز نسبت به توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در میادین، فروشگاههای زنجیره ای و اصناف اقدام کرده است.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از امروز تخم مرغ توزیع کرده، اتحادیه تخم مرغ (اتحادیه میهن ) این برنامه ریزی را انجام داده که در تمامی فروشگاههای زنجیره‌ای و هم مناطقی که نیاز وجود دارد، توزیع را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در استانها نیز شرکت پشتیبانی امور دام با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان کار توزیع تخم مرغ را انجام می دهند، تصریح کرد: با توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز تخم مرغ با قیمت مناسب به همه ملت عزیزمان عرضه می‌شود.

طلایی همچنین ابراز داشت: سازمان های جهادکشاورزی استان ها و روسای سازمانها به عنوان عضو تنظیم بازار استان در تمام استانها و شهرها نیز بحث توزیع تخم مرغ را انجام می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: شرکت پشتیبانی امور دام با نظارت بر توزیع تخم‌مرغ و همکاری خوب تولیدکنندگان برای عرضه تخم‌مرغ به قیمت مناسب، انشالله در چند روز آینده قیمت تخم مرغ به قیمت مصوب تنظیم بازار استانها می‌رسد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه