ارسال به دیگران پرینت

استانداری تهران:

در قیمت نان فعلا افزایشی نخواهیم داشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به عدم افزایش قیمت ها در سه هفته اخیر از کاهش قیمت محسوس برخی اقلام همچون آهن آلات خبر داد.

در قیمت نان فعلا افزایشی نخواهیم داشت

حشمت الله عسگری در جلسه تنظیم بازار استان تهران اظهار داشت: تجربه موفقی در زمینه آزادسازی ارز برخی از کالاها داشته ایم و پس از تبدیل ارز ۴۲۰۰ تومانی به ارز نیمایی در مورد شکر شاهد وفور این کالا در بازار بودیم، همچنین قیمت آن نیز روند کاهشی داشته است.

وی با اشاره به تعمیم این تجربه موفق به سایر حوزه ها ادامه داد: مصمم هستیم تجربه آزادسازی ارز را به نهاده های دامی و سایر کالاها نیز تعمیم دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در پاسخ به سوالی در مورد قیمت مرغ عنوان کرد: مرغ منجمد به قیمت ۱۲۹۰۰ تومان به فروشندگان عرضه می شود و با قیمت ۱۳۹۰۰ تومان به دست مردم خواهد رسید، همچنین مرغ تازه در میادین زیر نظر ما ۱۵۷۵۰ تومان فروخته می شود، اما در بیرون از میادین تا ۱۸۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

عسگری سپس گفت: سازمان صنعت، معدن و جهاد کشاورزی مکلف شدند تا نهاده دامی را به مرغدارانی تحویل بدهند که سازمان صنعت و معدن تایید کند که دوره قبل محصول خود را به این سازمان تحویل داده اند.

وی همچنین تصریح کرد: در رابطه با هزینه حمل آرد با اتحادیه مربوطه جلسه داشتیم و فعلا افزایشی در قیمت نان نخواهیم داشت.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه