ارسال به دیگران پرینت

جزئیات تاخیر در واریز پول فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت

مشتریان درخواست فروش سهام عدالت خود را به سایت کارگزاری بانک‌ها سپرده‌اند و طبیعی است الان که واریز پول به تاخیر افتاده، توقع داشته باشند موضوع را از همان طریق پیگیری کنند. حجم مراجعه به شعبات به‌قدری بوده که کارمندان توان پاسخگویی به سوالات را ندارند. شماره تلفن‌ها هم مدام اشتغال است و در نهایت بانک‌ها ترجیح داده‌اند با انتشار اطلاعیه موضوع را شرح دهند. بانک پاسارگاد یکی از این بانک‌ها بود. آن‌ها سوم تیرماه با انتشار یک اطلاعیه‌ تقصیر را از گردن خود باز کرد و به‌نوعی به دوش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و وجوه تسویه (سمات) انداخت

جزئیات تاخیر در واریز پول فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت

بانک‌هایی که با استفاده از تبلیغات، مالکان سهام عدالت را وسوسه کردند تا کار فروش سهامشان را به کارگزاری آن‌ها بسپارند، با گذشت حدود یک ماه، هنوز موفق به واریز پول فروش سهام نشده‌اند. این مسئله اعتراض مالکان سهام عدالت را به‌همراه داشته است.

بر اساس تصمیمات ستاد آزادسازی سهام عدالت، مردم غیر از مراجعه حضوری به کارگزاری‌های بورسی، می‌توانند وارد سایت یا اپلیکیشن‌های بانکی شوند و درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود را بدهند. در همان روز‌های اول اعتراض‌هایی به یک‌طرفه بودن این قرارداد‌ها مطرح شد، چون در حقیقت مالک سهام عدالت قادر نیست خودش مشخص کند که کدام سهم‌ها را بفروشد و کدام سهم‌ها را نگه دارد و در حقیقت ثبت درخواست فروش سهام توسط مردم به معنی دادن اختیار تام به بانک‌ها و کارگزاری‌ها بود از این مسئله که بگذریم با گذشت چند هفته هنوز بعضی بانک‌ها نتوانسته‌اند پول حاصل از فروش سهام عدالت را برای مشتریان واریز کنند.

 

پیگیری‌های مکرر هم نتیجه‌ای نداشته و اپراتور‌های پاسخگو تنها به‌ذکر این نکته اکتفا می‌کنند که نمی‌توانند زمان مشخصی برای فروش سهام و واریز پول اعلام کنند. آن‌ها در توجیه گفته‌اند ثبت درخواست فروش سهام عدالت به معنی فروش قطعی نیست و خود فرآیند فروش ممکن است زمان‌بر باشد. دسته دیگری از بانک‌ها تقصیر را به‌گردن سامانه سمات انداخته‌اند، اما به‌هرحال این وسط کلی پول گم شده در حالی که مالکان سهام عدالت می‌گویند به پول فروش سهام نیاز دارند و اگر این نیاز فوری نبود، اصلا برای فروش سهام عدالت اقدام نمی‌کردند. برای همین تاخیر به‌وجود آمده در واریز پول فروش سهام عدالت عجیب است.

بانک‌ها: تقصیر ما نیست

مشتریان درخواست فروش سهام عدالت خود را به سایت کارگزاری بانک‌ها سپرده‌اند و طبیعی است الان که واریز پول به تاخیر افتاده، توقع داشته باشند موضوع را از همان طریق پیگیری کنند. حجم مراجعه به شعبات به‌قدری بوده که کارمندان توان پاسخگویی به سوالات را ندارند. شماره تلفن‌ها هم مدام اشتغال است و در نهایت بانک‌ها ترجیح داده‌اند با انتشار اطلاعیه موضوع را شرح دهند. بانک پاسارگاد یکی از این بانک‌ها بود. آن‌ها سوم تیرماه در اطلاعیه‌ای فرآیند فروش را شفاف‌سازی کردند و گفتند ماه گذشته اطلاعات کامل افراد را توسط کارگزاری خود در اختیار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و وجوه تسویه (سمات) قرار داده‌اند و طبق برنامه پول سهام باید ظرف دو روز کاری از تاریخ فروش به شماره شبای اعلامی واریز می‌شد.

 

بانک پاسارگاد در ادامه با تاکید روی این مسئله که «بانک‌ها در فرآیند انجام فروش سهام عدالت، تنها موظف به دریافت درخواست اعطای وکالت فروش از متقاضیان و انتقال آن به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه هستند و در سایر مراحل از جمله فروش سهام، تاییدیه فروش و واریز وجوه سهام فروخته‌شده نقشی ندارند» تقصیر را از گردن خود باز کرد و به‌نوعی به دوش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و وجوه تسویه (سمات) انداخت.

یک توجیه به‌ظاهر منطقی؛ منتظر بمانید

توجیهات زیادی درباره علت تاخیر در واریز پول حاصل از فروش ۳۰ درصد سهام عدالت مردم مطرح شده است. بعضی‌ها روی زمان‌بر بودن عملیات و دردسر‌های آن مانور داده‌اند و بعضی‌ها سهامداران را به بردباری و شکیبایی تشویق کرده‌اند. برای سهامدارانی که به‌نظر می‌رسد عجله هم دارند، اما یک ماه زمان نسبتا زیادی است. به نظر می‌رسد بهترین و قابل قبول‌ترین دلیل را روح‌الله میرصانعی مطرح کرده؛ دبیرکل کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار در یک برنامه تلویزیونی گفته در حال حاضر ابهاماتی در اجرای سفارشات سهام عدالت وجود دارد و ممکن است چند روز زمان ببرد تا کارگزار با ناظر هماهنگ کند و فروش انجام شود.

او درمورد دلیل وجود اختلال در برخی کارگزاری‌ها می‌گوید به دلیل اینکه فشار زیاد بود و سامانه‌ها باید سریع راه‌اندازی می‌شد، تنها راه‌اندازی صورت گرفت و سامانه‌ها در حال ارتقا هستند. درواقع سفارشات دریافت می‌شود، اما ابهاماتی در نحوه اجرا وجود دارد. همچنین هماهنگ کردن کارگزاران با ناظر برای فروش زمان‌بر است و این فرآیند ممکن است بیشتر از زمانی که برای فروش سهام‌های معمول و مرسوم در بازار طی می‌شود، طول بکشد، اما فرآیند آن در حال طی شدن است.

 

به‌گفته دبیرکل کانون کارگزاران بورس برخی از کارگزاران فروش هم انجام دادند، اما نتوانستند گزارش را از سپرده‌گذاری درمورد اینکه فروش به چه نحوی توزیع و بین مشتریان تقسیم می‌شود را دریافت کنند؛ بنابراین نمی‌توانند در حساب مشتری نشان دهند که چه تعداد سهم فروخته شده است.

 

میرصانعی با تاکید بر اینکه به‌دلیل فشاری که برای راه‌اندازی سامانه وجود داشت، نقایصی وجود دارد، اما نقایص و ابهامات درحال برطرف شدن است. سرویس‌ها تقویت می‌شوند و کم‌کم روی روال معمول خواهند افتاد. بدیهی است که این پروسه یک تا دو هفته اول طولانی‌تر باشد و نقایص کوچک داشته باشد، اما جای نگرانی نیست. درواقع برخی کارگزاری‌ها سفارشات را فروختند و برخی منتظر هماهنگی با ناظر برای فروش هستند. ممکن است کارگزاری‌هایی که فروش را انجام داده‌اند، سرویس را از سپرده‌گذاری نگرفته باشند که بتوانند در حساب مشتری نمایش دهند و وجوه را به حساب مشتری واریز کنند. در این شرایط مشتری گمان می‌کند اقدامی صورت نگرفته، درحالی که گرفته و درحال انجام است، اما به دلیل مشکلات مذکور پروسه‌اش طولانی‌تر است.

پول فروش سهام عدالت کجاست؟

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی هم درباره تاخیر در واریز پول فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت توضیح داده است. به‌گفته حسین فهیمی [در حالت عادی] اگر پرداخت پول فروش سهام عدالت افراد بیش از ۱۰ روز طول کشیده است به احتمال زیاد یا تاریخ شماره شبای این افرد نامعتبر بوده یا اطلاعات وارد شده ناقص است. بهتر است آن دسته از مشمولانی که فروش سهام عدالت آن‌ها بیش از ۱۰ روز گذشته به شعباتی که سفارش فروش داشتند مراجعه و شماره شبای خود را کنترل کنند تا از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن شوند، اما افرادی که کمتر از ۱۰ روز است اقدام به ثبت سفارش فروش کردند، ممکن است سهام آن‌ها تاکنون در بانک‌ها به فروش نرفته باشد، می‌گوید سفارش فروش در مجموع بانک‌ها تجمیع و به کارگزاری منتقل می‌شود. بعد از آن کارگزاری‌ها براساس صلاحیت سهامداران، شرایط موجود در بازار و هماهنگی با ناظر بازار آن را به فروش می‌رساند به همین دلیل ممکن است این اقدام با تاخیر مواجه شده باشد و مراحل فروش زمان‌بر باشد. به گفته او افرادی که کمتر از ۱۰ روز است برای فروش سهام خود اقدام کرده‌اند، بهتر است صبوری کنند تا سهامشان فروخته شود و مبلغ به حساب آن‌ها واریز شود.

فروش ۳۰ درصد سهام عدالت درست است؟

مهلت انتخاب مدل مدیریت مستقیم و غیرمستقیم به‌پایان رسیده است. آن‌هایی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، اگرچه دیگر نمی‌توانند با مراجعه حضوری به بانک برای فروش ۳۰ درصد سهام عدالت اقدام کنند، اما هنوز قادر هستند درخواست حضوری فروش را به کارگزاری‌های بورس ببرند یا به‌صورت غیرحضوری در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بانکی ثبت کنند. اگر نظر ما را برای فروش یا نگهداری این قسمت از سهام عدالت بپرسید می‌گوییم فروش ۳۰ درصد از کل سهام عدالت حداقل به روش فعلی اشتباه است. از نظر کلی ارزش برگه‌های ۵۰۰ هزار تومانی که بعد ۱۳ سال به هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده بود ظرف همین یک ماه اخیر تا ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. در این حالت فروش سهام عدالت به‌ذات کار اشتباهی است مگر اینکه شما به پول آن ۳۰ درصد سهم نیاز مبرم داشته باشید.

سوای این مسئله کاملا اقتصادی، مدل فروش وکالتی اخیر هم از نظر فنی ایرادا دارد. در روش حاضر مالک سهام عدالت به بانک یا کارگزاری وکالت می‌دهد از طرف او ۳۰ درصد سهام عدالت را بفروشد، اما در زمان فروش سهام، فرد قادر نیست سهم‌ها را تفکیک کند و از بانک و کارگزاری بخواهد بعضی از آن‌ها را در سبد سهامش نگه دارد. بانک‌ها و کارگزاری‌ها فعلا سهم‌ها را به‌صورت کیلویی و درهم می‌فروشند که این نقطه ضعف بزرگی به حساب می‌آید. لابد می‌دانید؛ سهام عدالت سبدی از سهم‌های مختلف است و منصفانه خواهد بود اگر در عوض فروش درهم و کیلویی، سهامدار بتواند آن‌ها را جدا کرده، سهم‌های خرد را بفروشد و از سهم‌های درشت و باارزش مثل جانش محافظت کند.

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • هادی ارسالی در

      سلام مگه میشه شماره شبای چند میلیون اشتباه شده باشه..اینا همش حرف مفته.مگه ما کودنیم این اراجیف را تحویل ما میدین..پولارو دارین باهاش لذت میبرین..اخرش یک قرون میدین دست مردم باهزارتا منت.الان قیمت سهام رفته بالا ایا پولی که میدین باقیمت امروزه .یا با قیمت روزی که برای فروش ثبت شده..جواب این سوالات رو کی میده.دولت چرا ساکته..

      • علی ارسالی در

        گل گفتی خرخودخودشان هستندخراونیه که شبا رااشتباه فرستاده یابرای دست اندازی این حرف مفت زده

      • سنه ارسالی در

        کلاس پنجم ابتدایی هم بلده شماره شبا درست بنویسه

      • عمر ارسالی در

        کلاه برداری از نوع اسلامی

      • حمید ارسالی در

        دمت گرم ..حرف دل خیلی را زدی

      • .. ارسالی در

        اینا همش حرفه کد شبا حتی اگرم کد شبا اشتباه باشه مگه کاری داره بانک خودش کد شبا را بزنه جالب اونجاس گفته برین شعب بانکها پیگیری کنی میری شعب بانکها میگن به ما ربطی نداره شما به دولت فروختی

      • نسترن ارسالی در

        بانک تجارت و سایر بانکهایی که به عهد خود برای پرداخت به موقع وفا نکردند به کنار حالا پس از این مدت که سهام عدالت دو برابر شده اگه بخواید مبلغ اولیه رو بدید که دیگه وحشتناک دارید دزدی میکنید و هر چند من شنیدم هنووز اون مبلغ اولیه رو هم تا نصف میدید
        این دیگه چه وضعشه سهام عدالت شده عامل اعصابخوردی و بلای جان مردم
        باباا مانخواستیم بزار تو حال خودمون باشیم و مزاحم دزدی و اختلاس شما نشیم
        ناشناس

      • علی ارسالی در

        در ضمن مگر میشود وقتی هر چند ماه یکبار یک سود چند هزار تومنی واریز میکردید به همین شماره حساب ها الان شماره شبا مشکل دار شده باشه ؟؟؟ سایت باز میشه اکثر اطلاعات فردی و شماره حساب طرف رو اگه اشتباه وارد کنیم سایت سریع واکنش نشون میده حتی اینقد دقیق هست که شماره تماس طرف و شماره حساب طرف رو تشخیص میده . ازینم بگذریم بعنوان مثال بانک سپه خودش اطلاعات رو وارد میکنه کارتی که سود سهام واریز میشده الزامیه که نشون بدی بعد از روی همون کارت شماره شبا رو خودشون وارد کردن . الان از یازدهم ثبت کردم ولی ....

      • مجید ارسالی در

        من سهام خودم و 47میلیون فروختم

      • ناشناس ارسالی در

        یه عمر دارن میدزدن این هم روش مملکت رو به فروش گذاشتن الان انتظار نباید داشته باشیم

      • عبدالله ارسالی در

        سلام یعنی چی من الان نزدیک ب دوماه میشه سهام خودم ب کارگزاری بانک تجارت فروختم ولی هیچ پولی واریز نشده

    • ناشناس ارسالی در

      شما کارتون همینه اون از بیمه بیکاری کرونا این هم از سهام..

      • عباس وزیری ارسالی در

        سی درصدفروختم نصفش بهم دادن باقی دگه کی میدین

      • عباس وزیری ارسالی در

        سی درصدسهامم فروختم همش ۴۰۰تومن واریزکردن نمک نشناساحروم خاراباقی دگه کی میدین یاباقی توجیب.بچهاتون کردین خداخیرتون نده خدالعنتون کنه مشت دزدنشتن حق مردم میخورن اینم ازجمهوری اسلامی من یه کارگرحق من خوردن داره

      • ناشناس ارسالی در

        سلام سه ماه سحام واگزار کردم ولی هچ خبری از پول نیست هچ کسم جواب گو نیست تکلیف چه

    • محسن ارسالی در

      کارگزار بانک ملی حرف چی میخوای بزنی پولمون بده ن من باتو کاری دارم ن تو با من ۱۲خرداددرخواست فردش سهام دادم تا الان ک ۱۰تیرماه هست چرا پولمون رونمیدی هرنوقع یکبهانه

    • اکبر ارسالی در

      توروخدا مردم بدبخت راکم بپیچوندید من ششم ماه قبل بانک تجارت فروختم ۱۳۰۰ریختن بعدش شماره شبام اشتباه شده!به یاد داشته باشید که خدایی هم هست⁦☺️⁩

      • سعید ارسالی در

        این کرونا درسی بود واسه کسانی که پول مردم میخورن مرگ انچه فکر میکنید از گردن شما نزدیکتر است قیامتی در کاره فردا باید جواب گو باشید

      • صفوی ارسالی در

        چرا اینقدر دروغ میگید؟؟؟؟!!!!مگه میشه چندین میلیون نفر شماره شبای خودشونو اشتباه بنویسم!!!مگه ما بی سوادیم،اینهمه شماره شبا برای کارهامون استفاده کردیم و میکنیم،فقط همین یه جا همه اشتباه کردن؟؟؟من در دفتر پیشخوان دولت ثبت نام کردم کد رهگیری اومد برام،الانم استعلام میگیرم میگه ثبت نام کردی،اما بانک پاسارگاد رسماً همه را ابله فرض کرده،دزدهای نادون،بگید نمی‌خوایم پولتونو بدیم،من به شدت به این مبلغ نیاز دارم،هیچ مسوولی نیست رسیدگی کنه؟!خیلی خنده داره،فقط بدونید ما خر نیستیم،بیکار شدم،بی پول شدم صاحب خونه جوابم کرد تا فک و فامیل برام ی خونه رهن کردن،نه حقوق دارم نه پول،خدا ازتون نگذره،خجالت بکشید

    • ناشناس ارسالی در

      یک مشت ازخدا بی خبر دارید حق مردم را میخورید

    • 6119875360 ارسالی در

      باسلام بخدااگه لازم نداشتیم نمیفروختیم 15خردادثبت کردیم بانک ملت هنوزواریزنشده

      • علی ارسالی در

        سلام ببخشید ما از هیجده خرداد فرختم هنوز یه ریال ندادن خواهش می کنم از بانک ملی پراخت کنی فقط گذاشتن ما خرج کنم

      • مجتبی ارسالی در

        من انسان یه خانه یه ماشین یه درآمد میخوام،خانه برای زندگی ماشین برای رساندنم به جایی،،یه درآمد برای زندگی کردن،بقیه اشو میخوام چکار؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      بعد از یک ماه بانک سامان برا ی سهام یک ملیونی ۵۲۰۰ریخته بود الان 40روز میشه از کارگزاری اگاه سفارش ۳۰درصد رو دادم اما هنوز هیچ اصلا هم پاسخگو نیستن

    • اسی ارسالی در

      اخه من الان دقیقا ۳۵ روزه فروختم بانک ملی هنوز یه ریالم بحسابم نیومده این حرف بی منطق و اساس چیه که میگن حتما شماره شبا نادرست بوده آخه مردناحسابی پس چطوری سودسهام عدالت رو روی همین شماره شبا واسم واریز میکردید الان یهویی موقع فروش سهام شماره اشتباه شد عجب لعنتی ها

    • حبیب زاورچوبری ارسالی در

      سلام شمارا بخدابیگیری کنید هیچکس جوابگو نیست. 11خرداد داخلبانک صادرات فروش زدم تاریخ 3تیر1780000واسم ریختن که باتوجهبه قیمت روز فروش حداقالباید 2700000واریز میکردندشعبه رفتم میگه ما کاره ای نیستیم این شماره ها را داده 1560 و83337 و83337 ولی همه ازدست س خارج اند این جز کلاهبرداری که معنی دارد الان 30درصد شده چهارمیلیون به چه کسی باید مراجعه کنیم متاسفم واسه دولت باچنین مدیران دروغگو وکلاهبردار

      • سعید ارسالی در

        با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرین و به اپراتور وصل شوید تا مشکل را پیگیری کنند

    • ناشناس ارسالی در

      از بانک شهرهم کخ بری نیست

    • رضا ارسالی در

      سلام ششم خرداد درخواست فروش دادم 34 روزه یه ریال به حسابم نیومده این حرف چیه میزنین من رو همین شبا چند بار سود گرفتم حالا شبا اشتباه شد خدا رو خوش نمیاد به خدا گ رفتار بودم گفتن کمتر از چند روز فرختم قول دادم ابروم رفت نکنید به خدا درست نیست اه مردم میگیره این خدا شوخی نداره با کسی

    • سعید ارسالی در

      رفاه پول و واریز کن ۳۷ روز شده

      • علی حسنی ارسالی در

        بله تورو به خدا این پول سهام عدالت را بریزید ۴۰ روز شده بانک رفاه کارگران را بریزید پولش را

    • ناشناس ارسالی در

      اقا ۱۰خرداد بانک شهری حضوری سهاممو فروختم الان دقیقا یک ماهه یک ریال هم نریختن که بدونم درخواستمو دادن یانه لطفا بگین خوردیم و تموم شد تا الکی امیدوار نشیم فردا تو روزنامه ها میزن یک نفرهم با پول سهام عدالت فرار کرد

      • fatemeh ارسالی در

        دقیقا

      • مجید ارسالی در

        دقیقا

    • ناشناس ارسالی در

      روزی که 30درصدسهامم برا فروش گذاشتم گفتن قیمتش 2600میشه 1700ریختن بقیشم خوردن ی اب روش سر گردن هست بخور بخور همیشه سر مردم کلاه میزارن

    • کورش ارسالی در

      13 خرداد بانک ملت فروختم
      میگن شبا اشتباه
      اگه اشتباه بود سامانه قبول نمیکرد
      گفتن نهایت 10 روز ولی الان شده 30 روز
      بانک ها دارن با پول مردم کاسبی میکنن

      • ناشناس ارسالی در

        خیلی بیجا میکنن میگن شبا یا سیم کارت اشتباه اگه شبا اشتباهه پس چی فروختن سهام کیو فروختن

      • ناشناس ارسالی در

        بانک ملت واریز کن واریز کن واریز کن واریز کن وارکنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

    • محمدصالحی ارسالی در

      "بسم الله الرحمن الرحیم" ...من ازطریق سامانه سعدی اقدام بفروش کردم.ارزش سهام من۵۰۰ هست.الان بانک ملت در سه مرحله پول منو واریزکرده.مرحله اول ۵۳۰ هزارتومان مرحله دوم ۱,۴۷۰,۰۰۰هزارتومان مرحله سوم دیروز ۲۷۰۰۰۰هزارتومان واریزکرده.خدا خیرتان بده.

      • ناشناس ارسالی در

        همه‌دروغ‌میگن‌من‌الان‌۱ماه‌میشه‌سهامم‌فروختم‌به‌بانک‌تجارت
        ‌ولی‌هیچ‌پولی‌واریزنکردن‌
        زنگ‌میزنم‌میگن‌واریزمیشه‌فردانگران‌نباش‌
        کارتون‌اصلادرست‌نیست

      • ناشناس ارسالی در

        سلام مراحل چند وقت زمان برد من ارزش سهامم ۸۲۰ هستش ۱۸۰ برام ریختن

      • Rashidian ارسالی در

        سلام پس چرا ۳روز پیش بانک ملت برای ما ۱/۶۷۰/۰۰۰واریز کرده

      • خلیل ارسالی در

        داداش توچندروزریختن سه مرحله رو

      • حمید ارسالی در

        میخوای بفروشیم میگه شماره شبا اشتباهه واس خیلیا میزنه

    • ناشناس ارسالی در

      آخه لامصب من ۷ خرداد فروختم هنوز یه ریالم برام کاریز نشده. لعنتیا

    • ملت پول را خورد ارسالی در

      از ششم خرداد تو سایت بانک ملت فروختم سهام هم 1تومنیه احتمالا بانک ملت فک کرده یعنی اینکه باید 1تومنم بم نده . بعد ای سخنگوی خنگ سمات میاد میگه 10 روز برو بدبخت تو که مجبوری جلوی 80 میلیون آدم دروغ بگی چرا یه چیزی نمیگی که حداقل خودت خندت نگیره .

    • یاس ارسالی در

      ما پولمان را بروز میخواهیم ن اینکه بفروشین و پول یک ماه پیشو بدین. خب وقتی دو روزه پول میاد حتما نفروختین پس الان قیمتش خیلی بالاست پس بروز پول بدین

      • ایدا ارسالی در

        مرسی بانک ملی 3500 ریخت برام سهامم 532 تومنی

    • محمود ارسالی در

      بانک صادرات چراواریزنمیکنےازگرفتارے مردم سواستفادہ نکنین مریضم سہ ماھہ بیکارم خداروخوش نمیادبہ خاطرکرایہ خانہ مجبورشدم بفروشم بارےازدوش مردم برنمیدارین لااقل بارےنگذارید

      • سعبد ارسالی در

        اره والا منم چهل روزه در خواست فروش زدم دریغ از یک ریال واریزی یکی بانک صادرات و پیگیری کنه

    • محمد حسین ارسالی در

      دقیقا بیست وهشت روزه بانک رفاه یک ریال برای من واریز نکرده باید چیکار کنیم والله که گرفتاریم

      • ایمان ارسالی در

        من 6بانک انصار فروختم دقیقا هشتم 1700 واریز کرد خدا جای حق نشسته پولمو خوردن

    • احمد ارسالی در

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من ۱۲خرداد در بانک کشاورزی فروختم به ریالم ندادن

      • محمد ارسالی در

        ۱۱خرداد به بانک کشاورزی مراجعه کردم واسه فروش سهام اقام میگ برو دفترپیشخوان رفتم میگه چون تغییر شماره تلفن دادی فعلا نمیشه فروخت تا سیستم بروز رسانی بشه بعداز یه ماه هیچکی هم جوابگو نیست کافینت ها هم فقط پول میگیرن

    • تقی محمد ارسالی در

      باسلام انجانب درخواست دادم سهام عدالت خودارا بفروشم انصراف میدم دیگر نمی فروشم و اگر هم بفروشم دلالی بانک و کارگزار را نمی خواهم خودم همه چیز در مورد خرید و فروش سهام را بلد هستم لطفا سهام عدالت مرا برگردانید بانکها چهل سال است با پولهای مردم می چرخند بست دیگر داستان پرداز نکنید توی این گرانی وقت مردم را تلف کنید سند سهام عدالت را بدهید شما کار نداشته باشید .

      • ناشناس ارسالی در

        داری اشتباه میزنی برو همون بانکی ک درخاست دادی انصرافتا اعلام کن

    • محمد رضا ارسالی در

      بانک صادرات پول مردم رابده خدارو خوش نمیاد

    • محمد رضا ارسالی در

      بانک صادرات پول مردم را خورده پول مارا بده

    • نازی ارسالی در

      من سهام دخترم رو به بانک ملی فروختم هیچ خبری نیست خودم هم سهامم رو به بانک قوامین فروختم زحمت کشیدن واقعا بعد یک ماه ۱۶۰۰۰۰۰ ریختن آخه این چه وضعشه من به کجا بایید شکایت کنم اگه گرفتار نبودیم که اصلا نمیفروختیم

      • ناشناس ارسالی در

        برامن ۲۶هزارپونصدتومن ریختن

    • حسن قلی ارسالی در

      سلام من ۱۱ خرداد ثبت فروش زدم بانک مسکن هنوز ۳۱روز یه ریال واریز نشده میرم بانک میگه شماره شبا تاتید شده است ما چکار کنیم کجابریم به خدا نیاز داریم

    • حمید ارسالی در

      بانک تجارت کی واریز میکنی الان ۱۱ ومن ۱۴ثبت فروش کردم اینترنتی

    • تنها ارسالی در

      باسلام ..بنده نزدیک 20روز هست سهامم ب بانک فروختم گفتن یک هفته تا 10روز واریز میشه ..الان هیچ خبری نیست لطفا رسیدگی کنید شاید کسی باشع ک نیاز داشته باشه ..ممنون میشم.

    • زهرا ارسالی در

      من یک ماهه دقیق فروختم ولی هزارتومن واریز نکردن برام چرا اخه؟؟؟

    • سعید ارسالی در

      حدودا ۴۰ روزی میشه فروش سهام رو از طریق سایت بانک ملت انجام دادیم یا برای ملی بانک رو از ایوا زدیم درست ۴۰ روز میشه پول حساب این فروش ها چی شد کی واریز میشه یه حرف درست حسابی بزنین دیگه رفتم پرسیدم برای مشکل شبا شعبات میگن اگه اشتباه بود شبا بانکیتون ثبت سفارشو سیستم موقع فروش قبول نمیکرد یعنی چی پس اونا این حرفو میگن شما یه چیزی چی میشه بلخره یه حرف درس بزنین ادمین شماها بابا مردم گناه دارن به اون پول نیاز دارن یه حرف حساب درس بزنین

    • علی ارسالی در

      ما ازاین میسوزیم ک ایم موضوع سهام عدالت همگانی شده و همه مسئولین در رأس اطلاع کامل دارن بقول دوستان اگه مردم احتیاج نداشته باشن عجله ی برا فروش سهامشون نبود هرکس ب طریقی مشکل مالی داره وهمه چشم براه این قطره چکان هست بابا والا بس کنید دیگه اینقد خون مردم رو تو شیشه نکنید

    • حمید سعیدی ارسالی در

      من سهامم تو برگه ۸۰۰‌بود تو سیستم ۴۲۰چرا من سی درصد فروختم خیلی کم‌واریز شد

    • امیر ارسالی در

      سلام من رسالت فروختم خدا لعنتتون کنه چرا عذاب میدین مردمو هشتم فروش زدم الان یک ماه بیشتره نریختن بانک رسالت پول مردمو بریز خدا رو خوش نمیاداااا

    • رامین ارسالی در

      شماره شبای اشتباه و تلفن همراه بنام روش جدید واسه پیچوندن ملت وگرنه میتونستن میگفتن آمریکا و اسرائیل نمیزارن
      این شماره شبا قبلا توش سود سهام میومده
      اصلا شماره ملی به همه اینا وصله

    • ناشناس ارسالی در

      اقا تورا بخدا سهام عدالت بانک انصار و بانک ملی را بریزید همه بانک ریختن تو را بخدا سهام عدالت این بانک را هم بریزد

    • روح الله ارسالی در

      من ششم خرداد بانک سرمایه اقدام به فروش کردم الان نزدیک به 36روزه هیچ خبری نیس خدایی یه کارمندای هم بانک سرمایه داره بد اخلاق لامصب نمی‌دونم که این لعنتی های بداخلاق از کجا پیدا می‌کنه ولی درباتخته جوره همدیگره پیدا کردن اوفففف اگر یک نفر حتی یک نفر یک ریال از بانک دریافتی داشته باشه من همه حرفام مفت بوده اصلا انگار که خواب هستن خدا کمک کنه بهشون از ما که گذشت

    • محمد ارسالی در

      ۱۱خرداد ب بانک ملت فروختم هیچ پولی واریزنشده مراجعه کردم به بانک ملت میگ دست مانیست

      • ناشناس ارسالی در

        بانک ملت دروغگو 34روزه یه ریالم نداده خدا لعنت کنه کسی هم پاسخگو نیست فقط بلده اسپانسر عصر جدید بشه بیا پول مردم ضعیفو بده

      • ناشناس ارسالی در

        تورو خدا بانک ملت رو پیگیری کنید چرا 34 روزه یه ریالم نداده مگه قول 5 روزه نداده بود ولی کو همش دروغ خدا نابودتون کنه

      • ......ا ارسالی در

        مادر من سهامشو فروخته.بعد ۳۳ روزبانک مسکن ۳۰۰۰ هزار تومان ریختن بعدش ۷۰۰۰تومان امیدوار شدیم.۵۰۰۰تومان بیشتره. بعدم ۴۰۰۰۰هزار تومان .رکوردشونم ۱۲۰۰۰۰تومانه.خلاصه همینجوری ذره ذره ریختن تا پس از ۶ مرحله تازه فعلا پول شده ۴۳۰۰۰۰تومان.
        بانک مسکن هم میگه ما فقط واسطه ایم .
        اگه کسی به این پول احتیاج نداشت😢 که نمیفروخت خواهشاً پیگیری کنید.

    • ناشناس ارسالی در

      دلم از این درد داره ششم مردومو جوری ترسوندن که تا سه روز بیشتر وقت ندارید بفروشید
      وگرنه بااین شرایط تو بورس میفروختیم باقیمت خیلی بیشتر
      یا حتی به دلالای بازار باورکن سهامم ۱تومنه ۱۰تومن میفروشم (اگر)بذارن

      • ک م ارسالی در

        چرا بانک ملی این سی روزه فروختیم پولمان رانمیدهد من صاحب خانه جوابم کرده منتظر بودم با اون پول خانه رهن کنم دوتا دخترم ده ساله وشش ماهه تو این گرما اواره هستیم خدالعنتت کند باک ملی کرمانشاه تو خودت پول داری از دردما خبر نداری تو ی این گرما بچه هایم اوار هاند خدا بکند خیر نبینید

      • ناشناس ارسالی در

        با سلام من سهامم رابه بانک کشاورزی فروختم توراخداپیگیری کنید خیلی نیازمه

    • مینا ارسالی در

      بانک قرض الحسنه مهرایران واقعا شرم آوره هرسری میایم امروزو فردا میکنیدمن اگه خونه درست نمیکردم هيچ. وقت همچین حماقتی نمیکردم سهامو نمیفروختم نیاز داشتم... خدا لعنتتون کنه

    • مرتضی ارسالی در

      ۳۰درصدسهام برگه اش یک تومان است ۳۰ درصدش پولش چقدرمیشه

    • ناشناس ارسالی در

      بانک سپه چرا پول مردمو نمیده دزدی تا این حد

    • ناشناس ارسالی در

      الان یک ماهه توبانک سپه فروختم چیشد شما گفتین یه هفته

    • محسن ارسالی در

      با سلام ،،،۱۳ خرداد تا ب امروز یک ماه شد دریغ از یک ریالی بانک سسسسپپپپپه خدای هست مطمئن باش همین دنیا پس می دیدن ،،،،زبان اون کسی که گفت دو روزه پول تسویه می شود لال بشه که اینقدر دورغ گفت ،، بقران برید جمع کنید بقالی بزنید بهتره

    • مهدی ارسالی در

      سلام تو را قران و خدای که میشناسید جان عزیزانتان پیگیری کنید زندکی ام متلاشی میشه ششم خرداد بانک ملت ارومیه شعبه باکری وکالت فروش سهام عدالت دادم الان دوازدهم تیر ماهه یکریال واریز نشدهبه خدا به اخر خط رسیدم باعث نشید دو تا دخترم بی سرپرست بماند چون کفتند پنج روزه پولش را میدیم من حساب کردم الان زندکی ام متلاشی میشه مسولین بانک ملت هر کجا زنک زدم جوابی ندادند و چنان با لحن تند برخورد کردنند انکار بدهکارم به بانک ملت

    • بهنام ارسالی در

      فقط زودتر حق الناس را پرداخت کنین. دارین با چند ملیارد پول تجارت میکنین سودشم میزنین به جیب مبارک ماهم چیزی نمی‌فهمیم

    • ابی ارسالی در

      بانک صادرات چرا واریز نمیکنه.؟

    • جواد ارسالی در

      بانک انصار ۳۳ روز شد...

    • حسن ارسالی در

      سلام من 11خرداد فروخته ام بانک صادرات دوم تیر 1890000تومان ریخته 12تیر مراجعه کردم گفتم سی در صد میشود به تاریخ 11خرداد 2900 چرا کم واریز شده کارمند بانک صادرات ارزش سهام همین است یعنی ارزش سهام 532این است این است عدالت دم از شیعه علی می زنیم این مسلمان بودن این است انسان بودن این است دم قرآن زدن می زنیم لطفا به گوش مسولین برسانید که حق مردم بدبخت بدهند با تشکر

    • ناشناس ارسالی در

      پول سی در صد سهام عدالت برای رهن خانه لازم دارم چرا شماره تلفن ها بهانه کردید

      • ناشناس ارسالی در

        بابامانزدیکه دومهافروختیم هنوزهیچ خبری ازپول نیست دولت هم بدحسابه چه انتظاری میره دیگ این همه بدو بدو کردیم پول خرج کدیم هیچ

    • محمدرضا ارسالی در

      سلام بانک صادرات شورشودراوردین چه جوریه کارمزدمیگیریدولی موقع جواب دادن زورتون میادمیخواین چیزی بدین بدین والااین همه اداادفال دیگه چیه بخدابااین تورم این صدنارصدشی که میدین پول چندکیلو گوشت بیشترنمیشه

    • رضا ارسالی در

      قابل توجه مسعولین محترم اگه بشه گفت این فروش سهام باعث شدکه واقعااماردقیقی ازنیازمندان واقعی جامعه بدست بیادچون کسانی که اقدام به فروش سهام خودکرده اندبه واقع نیازمندان واقعی هستند

    • امیرسام ارسالی در

      منم از 21خردادبه بانک ملت وکالت فروش دادم هنوز تابه امروز هیچی برام نریختن هر جا زنگ می زنمنی گن صبر کنید واریز میشه یکی می گه شماره تلفن باید با کدملی طرف مطابق باشه رفتم اون کارم کردم اهراز هویت شدم خدا می دونه الآن بریزن یانه

    • ع ارسالی در

      الان دیگه داره سال جدید کم کم میاد
      دیگه این پولی ک میخوان بدن به چ دردمون میخوره
      یه کیسه برنج شده ۲۰۰ هزارتومن

    • ناشناس ارسالی در

      من سهامم ۷۱۴ تومانه ۳۰درصد فروختم به بانک مسکن باورتون میشه ۳۷۰تومان فرستادن وبقیش هنوز نفرستادن دیگه مردم بدبخت آزیتت نکنین جان مادراتون جان بچهاتون تورو به ناموستون بقیه پول بفرست دلم پارتی میخواد می‌خوام برم حالشو ببرم چون پول حرومه

    • سودابه عباسی ارسالی در

      سلام
      ۱۲ خرداد بانک ملت شعبه بازار درخواست فروش دادیم
      هنوز یک ریال پرداخت نکردن جواب درست حسابی هم به ادم نمیدن

      • سلام عبدلحمیدبامری ارسالی در

        سهام من یک میلونی بوده ازخاهرم پانصدی ازاون بیشترازمن دادن بانک کشاورزی استان کرمان شهرستان منوجان این چه داستانی تؤراخدا

    • ناشناس ارسالی در

      بانک مهر شبا زدم ثبت سجا شدم و بقیه مراحل الان چی کنم یارو دیدم پولداره بانک سپه فروخته والا درعرض دوروز سهام ۵۳۲تومنش ۴/۵۰۰میلیون ریختن این بانک مهر ایران چیه بانکه موسسه س یا خانه دزدی شعبه همدانم میرم جواب نمیدن داستان چیه نکنه باید کار جای باریک بکشه تا حرف مردم و گوش کنید لازم داریم که فروختیم سهام من الان حداقل ۹/۵۰۰الان که ۱۲تیر ماه ۱۳۹۹صد سال میخوام نریزی ۲/۵۰۰دروغ گوهای کثیف

    • ناشناس ارسالی در

      بانک مهرایران کسی سود گرفته لطفا بگه مراحل ثبت نام فروش سهام عدالتش و به من بگید من همه مراحل و رفتم میگن بانک مهر شباش اینترنتی نیس حضوریه یعنی چی کثافت بازی تا کی

      • ناشناس ارسالی در

        سلام من یه کارگر ساده ساختمانی هستم که در هفته چهار روزش بیکارم سهام خودم به بانک مسکن سپردم تا سی درصد ان رابفروشن اما دوماه پنجاه تومان ده تومان بزرگترین پولش سی صد تومان بود مرحله اول نمیدونم چند تومان به من دادن ودیگه قطع شد لطفا رسیدگی کنید بخدا از من بادوتا بچه خونه ۳۵متری زندگی میکنم ومستا جرم خوردن نداره

    • ناشناس ارسالی در

      بانک مهر ایران چی شد شد پول

    • بانک صادرات ارسالی در

      تو سایت بانک صادرات ۹خرداد فروختم ولی واریزی نداشتم شماره بنام خودم شبا درسته واریزی نداشتم تو را خدا پیگری کنید بانک صادرات

    • عسکری ارسالی در

      باسلام .تاریخ ۱۳خردادحضوری ازطریق بانک رسالت ۳۰درصدسهامم روفروختم تاامروزیه ریال هم واریزنکردن یعنی اسمی ازبانک رسالت نیست که نیست اخه مااگه لازم نداشتیم که نمیفروختیم چرادرک نداریدچرانمیفهمید

    • مهرزاد ارسالی در

      ششم بانک ملت فروختم یه ریال واریز نشده....ازخدابترسید

    • اروین ارسالی در

      سلام دوستان من درتاریخ ۱۳/۳ /۹۹سهامموازطریق بانک تجارت فروختم برای اولین بارروز۱۲‌پنج شنبه نهم تیرمبلغ ۳۴۰۰۰۰((اومدبحسابم اما فعلا ماباقی معلوم نیست خداداند

      • ک ارسالی در

        حتما باید بدن پس چرا بانک ملت دست حسابی پول میده

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من الان 34روزهست 30درصد سهام عدالت به بانک کشاورزی فروختم پس چرا پولو واریز نمکنید دولت ایران دگه خجالت بکشید چقدر میخواد از مردم دوزدی کنید بانکها با پول سهام مردم کاسبی راه انداخته واقعا خجالت بکشید

    • صادق ارسالی در

      سلام رفیقم سهامش 800هزاری است تو
      چهار نوبت واسش 5500میلیون ریختن واسه من یک بار 2900میلیون ریختن منم سهامم 800هزاری است بخدا انصاف نیست برای هر که تو حالشونه هر جور خواستن بریزن خسته شدیم از این نا عدالتی‌ها اون تو سهام عدالت

    • دانیال ارسالی در

      هههه جالبه بعد ۳۶ روز دیروز مورخه ۱۲/۴/۹۹ تازه بانک ملت برام ۷۲۰۰ تومان واریز کرده بخدا خجالت اوره

      • رامین ارسالی در

        یعنی کی میدن.تو رو خدا زود واریز کنین گرفتاریم

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا متاسفم.خوب با مردم بازی میکنند

    • ناشناس ارسالی در

      فقط باید به خداواگذارکرد همو رو روانگشتشون دارن میچرخونند بابا...ملت گرفتارند اینو بفهمید

    • متینیا ارسالی در

      هر روز یه بامبولی در میارین یه ردز قسط بانک عقب بیفته سر تو میشکنن ولی الان ۳۸ روز پوامو را بانک صادرات واریز نکرده اینا از دم دزد هستن همین کسی هم جوابگو نیست کارگزاری میگه تهران باید جواب بده فلان فلان شده مگه من تو تهران فروختم که ان جواب بده رییس شعبه میگه ما خبر نداریم میگم جناب رییس من تو این شعبه با شما قرداد بستم شما باید پیگیر باشین نه من میگه تهران تهران بخوره تو سرتون از خدا میخوام همتون کدونا بکیرد وبمیرد مردم از این بانکها راحت بشن خاک عاام تو سرتون

    • ناشناس ارسالی در

      خدا کنه زودتر بریزم چ

    • محمد ارسالی در

      خداوکیلی چرا این جور میکنند کن بانک انصار درخواست دادم 33 روزه هنوز پول ندادن بانک میندازه گردن کارگزاری کارگزاری گردن شرکت سپرده گذاری این وسط ما شدیم گوشت قربانی عزیز من تمام کسانی که سهام گذاشتن برای فروش نیاز شدید به پول داشتن حرف شما این بود تو چند روز پول میاد به حساب اما کو چند روز یک ماه این پاس میده اون اون پاس میده این اگه واقعا انصاف سرتون میشه پول رو واریز کنید مشکل مردم یکم حل بشه

    • احمد ارسالی در

      سلام آقا مسخرشو درآوردن چرا حق مردم رو نمیدن. حالا خوبه اسمشو گذاشتن سهام عدالت. نکنه اینم تقصیر آمریکا و اسرائیل. خجالت بکشین کم برای این مردم بازی دربیارین. مرغ شده کیلویی بیست هزار تومان همه چیز شده قیمت خون آدم. مردم درسته بیچاره و بدبخت شدن اما خرنشدن. ازخدا بترسید ازخشم زیر خاکستر این مردم بترسید. تمام.

    • ناشناس ارسالی در

      درسته لازم داریم عجله میکنیم ولی میریزن دیرو زود داره ...واس منم ۲ مرحلشو ریختن سهامم یک ملیونیه یه بار یکو چهارصد ریختن یه بارم یکو هفصد اگه ۵ملیون قراره باشه یکو نهصد هم باس بریزن که منتظرشم.حاشیه درست نکنین به حرفای بقیه هم گوش ندین .بانک سپه هستش واس من.

      • مهدی ارسالی در

        منم از شونزده خرداد فروختم بانک سپه هر چقدرم پیگیری میکنم میگه تو لیست فروش هستید..ما ک جوونیم دیگه امید ب زندگی نداریم دمتون گرم گل کاشتید.فقط پول سهام این اجاره نشینارو بدید با بچه ها شو تو این گرما بی خونه نمونن

    • ناشناس ارسالی در

      اره دیگه روحانی حاضره که باامریکالج داره به کشورهای دیگه کالاجورکنه اون وقت عرضه نداره ببینه بانکهای کشورش جلوچشمش دزدی میکنندسهام مردم رانمیدن مردم دارن زجرمیکشن خداهمشون رالعنت کنه حاضرم ازطرفه همه بزنم توگوشش

      • ناشناس ارسالی در

        سلام چرا پول سهامه راواریرز نمکنید

      • اقدس افشین فرد ارسالی در

        سهامو فرختند چرا واریز نمیکند

    • زینب ارسالی در

      ۱۳ خرداد سهامم روبه بانک ملت فروختم ولی هنوز یه ریال واریز نکردن رفتم بانک میگم شماره شبا رو ببین میگه نمیتونیم شورشو در اوردین

    • کریم ارسالی در

      الم یعلم بان الله یری (آیا نمی دانند که خدا هر لحظه ناظر اعمالشان هست ،صبر خدا هم حدی دارد و عاقبت خوش از آن پرهیزگاران است)

    • متینیا ارسالی در

      صادرات پول مردم را واریز کن کاری نکنید مردم بریزن تو بانکها هم خودشون کرونا بگیرن هم شما میگن بیرون نیان کارمون شده بانک کارگزاری هیچ بی عرضه ای هم جوابگو نیست خاک عالم تو سر فهیمی و کباری صادرات واریز کن

    • مونس ارسالی در

      خدا ازتون نگذره من الان دو ماهه که سهامم رو فروختم از بچه هامم فروختم از چهار نفر مون حتی برای یکی هم پول واریز نکردن که دلخوشی باشه اگه لازم نداشتیم که مرض نداشتیم که بفروشیم ما که تحت پوشش بهزیستی بودیم برامون واریز نکردن شما که می‌گفتید شما ها اولین نفرید

    • محبوبه زارع ارسالی در

      تورو خدا پول فروش سهام.مارو بدین من خیلی گرفتارم یه بچه دارم هیچ کسی هم ندارم به این پول احتیاج دارم چرا کسی پاسخ گو نیست بانک ملی چرا پول مارو نمیده الان 35روز شده

    • سياوش طهماسبي ارسالی در

      با سلا م و احترام بنده حدود يك ماهه كه در بانك مسكن شعبه وزارت راه و شهرسازي فروختم نميدونم كد يا شماره شبا يا غيره اشتباه بوده چيه اين چرت و پرت ها چيه اگه نياز نداشتم نميفروختم اي بي انصافها اي خدا نشناسها خسته شدم نياز دارم خجالت بكشيد رواني شدم هروقت بانك ملت رو ديدم واريزي داشته پست ترين و بدترين بانك همين مسكنه

    • فاطمه ارسالی در

      چرا الکی میگین من ۱۶ خرداد ۳۰درصد سهامم به بانک قرض الحسنه رسالت فروختم بهم گفتن یا اخر ماه یا اول ماه میرزیم بحسابتون الان یک ماه خبری نشده شماره شبای بانکمم درست هست خب شماها ک میگین مردم برن بفروشن پس چرا جواب مردم نمیدین من چقدر پیگیری کردم ولی کسی جواب نداد والا بخدا بدبختی داریم اگ نیاز نداشتیم که مرض نداشتیم بفروشیم لطفا رسیدیگی کنید

    • مسعود ارسالی در

      اگر احتیاج مالی نداشتم که سی درصد نمی فروختم هرکس حق مردم بخوره بشه براش ضرر مار خواهشن به فکر مردم باشید

    • مهدی ارسالی در

      اگر پای دین وسط نبود بقول امام مردم حقتونو کف دستتون میزاشتن

    • رسالت پولو بده ارسالی در

      سلام 1ماه بیشتره سهام ناعدالت واس فروش گذاشتم تو بانک رسالت کما رفته چرا همچین میکنن وقتی کرونا گرفتیم مردیم پولو میدن که ان شاءالله خودشون کووید19بگیرن رسالت رسالت پولو واریز کن لعنتی خستم کردی😢😢😢خدا ازتون نگذره

    • علی حسینی ارسالی در

      سلام
      من ۱ ماهه که ۳۰ درصد از سهامم را از طریق کارگزاری کیان فروختم . ۲ هفته پیش بود که ۲۸۰ هزار تومان به حسابم ریختن . امروز تماس گرفتم میگن که چون مرحله ای بفروش میرسه ۱۴۰ هزار تومان دیگه در هفته های آتی برام واریز میکنن . چرا دروغ میگین که شماره شبا اشتباهه .
      چرا انقدر مردم ضعیف و اذیت میکنین .

    • محبوبه ارسالی در

      سلام الان ازسیزدهم خردادمن وشوهرم وپسرم سهامون روتوبانک رفاه برای فروش گذاشتیم ولی الان ۳۲روزشده یکریالی واریزنکردن مردم ازمجبوری ومشکلاتی که داشتن برای فروش گذاشتن خواهشا،شماروبه، امام حسین، مردم رواذیت نکنیدچطوری حساب مردم رواز شماره کدملیشون چک مکنیدولی نمیتونیدشماره شباوجساب طرف روپیداکنیدراحت میتونیداین حرفهاهمش الکی وپیچوندنه، به پیغمبردرست نیستش پول سهام ملت رو واریزکنیدمردم هریک ازمردم هزارمشکل دارن خدابهتون خیربده خودتون روتکون بدیدهم بانکها وهم کارگزاریهامردم مشکل دارن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام الان 40روزه ازطریق سامانه بانک صادرات لعنتی فروختم هیچکسم جوابگونیست باباتوروخداپول مردموبدین بسه دزدی

    • ناشناس ارسالی در

      خبری از بانک اقتصاد نوین نیست سی و پنج روزه سهام فروختم مردم مسخره کردید خدا لعنتتتون کنه

    • بیکس ارسالی در

      باسلام‌ الان حدود۳۶روزهست که سهامم وفروختم به بانک تجارت ولی تاالان یک ریال بحساب من نیومده هیچکسی هم جواب گو نیست تمام وعده های روزانشون شده امریکا.اسراعیل اخه شکم شما پره ماباید چکار کنیم چراحرف راست وبه. ملت نمیگید

    • abubakr ارسالی در

      بنک ها چه گناهی کردن ،امریکا نمیزاره.خخ

    • ناشناس ارسالی در

      چرا

    • ناشناس ارسالی در

      آخه این چه وضعیه واسمون درست کردین دوماهه گذاشتم بانک صادرات مسخره هیچی به حسابم نریخته.کی مسئوله چرا پول مردم نمی دید خدا خیرتون نده مردم احتیاج دارن به پول

    • ناشناس ارسالی در

      ۱۵ خرداد از همراه بانک ملت فروختم امروز ۱۶ تیر هیچی واریز نشده برام یک ماه هم بیشتر شده

    • ناشناس ارسالی در

      بانک ملت واریزی نداره35روزگذشت هزارتومان هم نریخته به کجا دردم بگم

    • آوینا ارسالی در

      سلام من 6 خرداد سهامم رو فروختم به بانک ملی ی هفته بعد 1700 برام واریز شد سهامم 450...ِِچرا اینقد کم

    • ت ارسالی در

      بانک ملی شد چهل روز چرانمیریزی

    • پول لازم ارسالی در

      بانک مسکن یک ماه شد چرا پول فروش سهام رو واریز نمیکنید تو رو خدا واریز کنید اگه لازم نداشتم که نمیفروختمم لعنتی

    • کربر ارسالی در

      بانک ملی ۴۵ روز پیش فروختم دیروز ۲۶۰۰ هزار تومان برام واریز کرده اخه دیوثا سهام الان که باید بدید ۴ ملیونه نه ۲۶۰۰ کی باید جوابگو باشه چرا هیچکس جوابگو نیست به این مساله مثل اینکه باید بریزیم تو خیابونا دیگه این کشور جای این دزدا ادمکشا جنایتکار نیست مردم بریزید جلوی بانکا تا این عوضیا رو به بی عدالتی مجازات کنیم خواهش میکنم ازتون دیگه وقت خواب نیست وقت هوشیاری بیداریه

    • لرستان ارسالی در

      با سلام من بانک مسکن فروختم مرحله اول سیصد هزار واسم واریز شد فرداش شصت هزار بعد بیست بعد نوزده دیگه رفت تا دو هفته بعد که دیروز باشه هشت هزار واسم واریز شده خدا وکیلی انصافتون کجا رفته

    • محمد ارسالی در

      سلام..ششم خرداد از برنامه ایوا بانک ملی وکالت دادم برا فروش..الان ۱۶ تیر.بابا بخدا نیاز داریم که فروختیم.بقران بدهکاریم و قول دادیم ولی خبری نیست.تورو بخدا تورو به قران تورو به فاطمه زهرا تورو به امام حسین پولو بریزید..آبرومون تو خطره.خدایی هست

    • بیوسوک ارسالی در

      سلام چرا بانک رسالت پول سهام عدالت واریز نمیکنه یه ماه شده که واس فروش گذاشتم من ب این پول احتیاج دارم چرا کسی رسیدگی نمیکنه اگه ما از دولت وام میکردیم ی قسطشو نمیدادیم هفت جد مادو ب کجا که نمیکشید اگه رسالت پولو واریز نکنه میریم جلو بانک رسالت خودمونو آتیش میزنیم تا ابروتون بره هر چن که رفته😒

    • مریم ارسالی در

      با سلام
      بنده به همراه شوهرم درخواست فروش دو سهام ۵۲۰ دادیم‌ در ۷ خرداد، ایشان بانک ملت ارائه دادند بنده شبای بانک ملی.تا امروز ۱۶ تیر برای ایشان بانک ملت به تدریج ۴ ملیون ۶۰۰ هزار تومان واریز کرده اما بانک ملی برای بنده تنها در ۱۳ خرداد ۲ ملیون و صد هزار تومان واریز کرده. آیا بقیه پول را بانک ملی واریز می کند یا به ناحق برای خودش کرده؟ قیمت کل سهام در ۱۳ خرداد نزدیک ۱۰ ملیون بود و باید حداقل بیش از سه ملیون و دویست واریز می کرد؟ چرا دو بانک دو عملکرد متفاوت دارند فاصله ۴۶۰۰ تا ۲۱۰۰ یعنی دو ملیون پانصد هزار تومان رو بانک ملی برای خودش کرده؟!

    • جاسم محمدوند ارسالی در

      سلام
      من یک ماه هست ک سهامم رو به فروش گذاشتم
      دیروز ۲میلیون و ۶۰۰هزار تومن ریختن بانک ملی
      ایا همین هست یا بازم میدن برای ما واریز میکنن
      اخه گفتن ۴میلیون وخورده ای هست ارزشش

    • البرز ارسالی در

      با سلام...بانک اقتصاد نوین ۱۷ خرداد درخواست دادم خود بانک گفت شماره شبا تایید شده و دو هفته دیگه پول واریز میشه الان حدود یک ماه گذشت.لعنت به همتون.لازم داشتیم ک فروختیم دیگه اقای فهیمی نشسته فقط حرف میزنه...سامانه ۱۵۶۹ ب درد خودتون میخوره ۲ شب میگه تمامی اپراتورها مشغولند اره مشغول خواب...

    • عسل قاسمی ارسالی در

      سلام من ۳۰ درصد سهام فروختم بانک ملت هر چندوقت یکبار برام پول میاد سهامم ۸۲۰بوده باید چقدر بهم بدن چون حس میکنم اون برگه که امضاکردم برا کل سهام بوده انگاری

      • دیوانه ارسالی در

        چون مثل عسل شیرینی

      • نه عسل ارسالی در

        نه عسل! اینطور نیست...😷
        حالا سهامت چند ریالی بوده عسل؟
        دارن میدن کم کم

    • ناشناس ارسالی در

      بانک تجارت لطفا خواهشا پول را واریز کنید شد ۴۰روز بخدا لازم داریم

    • آرش ارسالی در

      باسلام ارزش سهامم۴٩٢٠٠٠تومنه از روز١۵خرداد فروختم از طریق سداد تاالان١٧تیر هنوز پولی واریز نشده.آقایون بانک ملی وجدانن رسیدگی کنین.احتیاج نداشتیم نمیفروختیم😐

    • ناشناس ارسالی در

      سلام آیا بانک رسالت واریزی داشته برای سهام تور خدا جواب بدید الان نزیدک 12روزه درخواست فروش دادم هنوز پولی برام نیومده رسالت واریز کن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من شوهرم سیزدهم خرداد بانک ملی غیر حضوری فروختیم همه چیز درسته تید هم شدش ولی الان که نوزده تیر هنوز هیچ خبری نیست مات مسخره کردین خواهشا پیگیر شین بانک هم اصلا میگه ما در جریان سهام عدالت نیستیم

    • علی ارسالی در

      منم شماره شبای درست وارد کردم، نوشته نادرسته ، دوباره شماره شبا گرفتم همون قبلی که گفته نادرسته بوده ، هر کاری می کنم شماره شبا رو عوض کنم نمیشه ، لعنت بر دروغگوها ، اینا خون مردم و می مکن ، خداوند رسوا و نابودشون کنه ، اگر بخوان از ما پول بگیرن هیچ مشکلی نیست ، اما الان همه چی مشکله، خداوند به وسیله حجتش امام زمان عج ما رو از شر این کلاهبردارها نجات بده ، دیگه دروغ براشون عادی شده

    • محتاج سهام عدالت هستم ارسالی در

      لعنت همه ب اون دزدایی ک پول مردمو میخورن وجدان ندارید فقط این مونده بود ک سهام عدالتو بالا بکشید ک موفق شدید ی دهوهزارتومن طح کارتم هست بانک صادرات اونم بردار خاک تو سرت کنن

    • Saeideh ارسالی در

      سلام دوستان صبور باشید . بانک پاسارگاد واسه سهام 500تومنی من 3 تومن ریخته به حساب . ممنونم. البته من همون روزای اول فروخته بودم تازه زدن

    • آرمان ارسالی در

      چرا وقتی ازدرگاه بانک صادرات درخواست فروش ۳۰درصدی میزنی کل سبد سهام عدالت خالی میشه

    • مسلم خسروی یوسفی ارسالی در

      من العان سی درصدسهامم راآزاد کردم امانمیدانم دربورس معاملات چگونه کارکنم

    • امیر ارسالی در

      اقایون محترم بدوضعیتی شده همه بانکها ومسوولان بانکهازدن به کارکلاهبرداری واصلاکسی هم نیست که ازشون حساب پس بگیره پس خودتون حواستون باشه مثلمن وبانک ملت کلاتونابرنداره وقتی هم بری بانک تازه ازت طلبکارمیشن له این حدپرروشدن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام دوستان بانک هاباهم فرق دارن،من وپسرم بانک قرض الحسنه مهرفروختیم واسه هرکدوم بعداز20روز5/5میلیون ریختن،ولی واسه شوهرم بانک سپه،هنوزبعدازدوماه هیچ خبری نیست

    • علی ارسالی در

      شش خردادمستقیم زدم نوزدهم درخواست فروش تو بانک صادرات دادم.الآن بیست و دوم تیر نه پولی واریز شده نه کسی جوابگو لا اقل بگین خوردیمش خیالمون راحت بشه

      • ناشناس ارسالی در

        سهام من بانک ملت کی واریز می شود

    • حمید ارسالی در

      بانک ملت واریز کن ۴۵ روز شده

    • ابراهیم ارسالی در

      سلام
      دوستان درسته خیلی دیر کردن توواریز دلیلش هم هممون میدونیم...
      ولی برامن بانک ملت بابت۳۰درصد اول۴۲ هزار تومن ریخت
      بعد ۸۶۰و۱۹۰۰
      بعداز دوهفته ۴۶۰و۱۵۰۰
      باز دوباره بعدیه هفته ۳۶۶و۷۲ هزار تومن
      که جمعاشده۵۲۰۰۰۰۰ واریز کرده

      • امیرامیری ارسالی در

        خوشبحالتون واقعا

      • ناشناس ارسالی در

        خدا به دادتون برسه اون دنیا باید جواب مردم بدین

      • بانک ملللللت واریز کن ارسالی در

        سلام شما سهامتون چقدر بود واینکه کی درخواست فروش دادید

      • ناشناس ارسالی در

        ایول

    • علی ارسالی در

      بانک تجارت الان چهل روز شد پس چه شد مشکل داریم لطفا پول سهام واریز کن

    • علی عقیلی هستم ارسالی در

      پس کی واریز میشه به بانک ملی فروختم خسته شدم

    • ناشناس ارسالی در

      الان سهام ما یک ملیونیه سه ملیونو صد هزار تومن ریختن بانک سپه در دومرحله بقیشو جون هرکی دوس دارین واریز کنین روی این پول حساب کردیم .

    • رامین ممی زاده ارسالی در

      سلام اقا من ۷ خرداد سی درصد سهام رو وکالت دادم بانک ملت ولی سبد داریی رو که میزنم کامل یعنی ۱۸ ملیون نشون میده یعنی هنوز نفروختن که کامل هست؟

      • محتاج سهام عدالت هستم ارسالی در

        داداش کد واست پیامک میاد منکه استعلام میگیرم نمیاد

    • ناشناس ارسالی در

      ۱۷ خرداد سهامم فروختم بانک صادارت هنوز واریز نکرده بانک هم جواب گو نیست

    • مهلا ارسالی در

      منم ملی فروختم برج ۲ توروخدا بریزید پولو من سرپرست خانوادمم ای خدا

    • داش سیاه ارسالی در

      کلاه سر کلاه میشه چند بزن قدش دیونه شدم بهم نخند

    • علی ارسالی در

      باورم نمیشه بازم رو حرف اینا حساب کردم

    • حسین شفقت ارسالی در

      سلام. آقا اینا به بانک ها و کارگزاری ها دستور دادن که پول ها رو دیر واریز کنین. چون اگر به یک باره واریز کنیین بورس شدیدا افت میکنه.تازه تو این مدتی که پول ما، دست بانکها یا کارگزاری ها هست، میتونن چند بار مواد مورد نیاز وارد و خارج کشور کنن و پول هنگفتی به جیب بزنن. مثل سریال هیولا.اگه دوستان دیده باشن. با این کارشون یعنی آزاد سازی سهام ، کاری کردن بانکها تمام کسری بودجه خودشونو جبران کنن و پول زیادی هم به جیب بزنن. مردم براشون اصلا مهم نیست.

    • اهورا ارسالی در

      سلام.الان۴۰روزمیشه سهم ۵۳۲هزاری دخترم که ۱۶سالشه فروختم ۱هفته پیش پیام آمده که جهت احراز هویت وقیومت به....مراجعه کنید...الان دوستان راهنمائیم بکنین برای زیر۱۸سال باید کاری کرد.ج بدین ممنونم.یا مثبت بزنین که متوجه بشم..

      • شهریار ارسالی در

        وات د فاک؟دختر 16 سالتو فروختی؟دقیقا چه طوری؟

    • اکبر رحیم زاده ارسالی در

      یعنی چی اخه الان یه ماه میشه فروختم بانک ملت واریز نکرده

    • محمدترابی ارسالی در

      آقای فهیمی که درمورخ27تیر99توشبکه خبرمیگی هرکس حداقل باید2500000دریافت کنه کمتر بود بره بانکیکه سفارش داده.میری بانک کشاورزی میگن به ماربطی نداره ودستما نیست.چقدر پیچوندن وسرکارگذاشتن بامردم بازی و کلک با خدا چی

    • ابوالقاسم نوری ارسالی در

      بابا من العان دوماه فروختم ولی بانک هنوز پول نریخته به حسابم بابا من احتیاج دارم که فروختم وگر نه مریض نبودم که بفروشم
      یک فکری به حال این مردم بدبخت بکنید

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا برا این دولت متاسفم.

    • کریم ارسالی در

      سلام من 30درصد سهام فروختم پست بانک حال یک ماه شده هیچی برام وادیز نکردن ؟شماره تلفن به نامم نیست میشه اشکال از همین باشه که برام نریختن .لطفا کسی که اطلاع داره جواب بده .با تشکر

    • حسین ارسالی در

      خسته نباشید مگه شما نظرات مارو ب ای بالایی ها نمیفرستید والا ترامپ بهترازاینایه توروز روشن کلا سرمردم میزاره روحانی ودوربریاش خدالعنتیا تواوضاع بداقتصادی وکرونا ازاونبرمیگن ازخونه بیرون نروید ازاون ورهرروزمردم ب بهانهای مختلف دربانکها وکارگزاریها میفرستن دلیل اصلی بالارفتن امارکورونا همین دروغا وکلا گزاریهای ریس جمهور ودوربریهای دزدشه اشغالا ازسر دوقرون ده شی مردم هم نگزشتن لطفا پیگیرشوید

    • علی ارسالی در

      چرا امکان رویت مبلغ فروش رفته سهام عدالت نیست؟!!!. مشخص نیست کارگزاری مفید درخواست های ما را با چه مبلغی در هر نماد فروخته است؟. کاملا متفاوت با قیمت های روز و حتی روزهای قبل است و بسیار کمتر واریز کرده اند. بنده 20 روز پیش درخواست داده ام (ارزش تقریبی 3میلیون ریال) و حتی این نماد ها متوفق نبوده اند ولی بعد از 20 روز مبالغ بسیارناچیز در چند مرحله واریز شده(حدود 2میلیون ریال). معلوم نیست این تفاوت ارزش دارایی چطور شده است؟!!
      شفافیت در فروش از حق قانونی سهام داران عدالت است

      • شهریار ارسالی در

        حالا که تومن هم داره از چرخه ملی حذف میشه چه اصراری داری که به ریال بنویسه ادمو اذیت کنی برای حساب کتابش

    • رسپینا ارسالی در

      با سلام ،حدود یک ماه و نیم پیش از طریق بانک سامان و به صورت حضوری فروختم،تازه بعد از یک ماه و نیم ،خرد خرد یک تومن برام واریز شده ،بقیه اش چی،چرا انقدر تاخیر؟
      چرا یکجا نمی ریزید؟اگر ما می دونستیم قراره اینجوری و با خون دل واریز بشه،نمی فروختیم!

      • ناشناس ارسالی در

        سلام برای منم خورد خورد واریز میشه حدود ۴۰ روز بود فروختم بانک سپه ولی از تاریخ ۲۶ تیر تا امروز خورد خورد واریز شد فعلا ۲۵۰۰ واریز کردن این ریختن واقعا داره اذیت میکنن خواهش یکی رسیدگی کنه

    • روح نوا ارسالی در

      با سلام بنده ۷ خرداد تو بانک صادرات واسه فروش ۳۰ درصد اقدام کرده بودم بعد دو ماه پراداخت نشدن پول ان تازه ۱۵۶۹ میگه شما کارگزار ندارید خاک تو سر این بانک و مدیر کلش

    • ناشناس ارسالی در

      اقا ما ملت بیچاره افسارمونو دادیم دست یه عده که الکی اسمشونو گذاشتن کارگزاری ، بعد چن وقت برام 106 هزار تومان سود سهام واریز کردن که باهاش شکلات هم نمیتونی بخری ، خوب با این ترفند ملت رو سر کیسه کردن

    • رضا ارسالی در

      کارگزاری کیان ۵۰ روزه که درخواست فروش زدیم و فقط یک نوبت واریز داشته و باقیشو واریز نمیکنن . با پول مردم بزرگ میشن . الان همه کسایی که اقدام به فروش روی کیان کردن پشیمونن . هیچ کسی پپولشو دریافت نکرده

    • نیازبامری ارسالی در

      من الان دوماه که سی درصد سهام عدالت مو فروختم ولی تا هنوز هیچی برام واریز نشده لطفاً کی جوابگو هست

    • محمدرضا ارسالی در

      بانک ملت;سه ماهه سهاممو فروختم یه ریال هم واریز نکرده گفتم شایدبقول خودشون شماره شبا یاشماره موبایل یا شماره حساب مشکل داشته رفتم بانک که هیچ کدوم مشکلی نداشتن;مثلا میگن شماره شبا مشکل داره اگه داشت چرا قبل از طرح آزاد سازی شماره شبا مشکلی نداشته وسود سهامو پرداخت میکردن؟حالا وقتی فروش۳۰درصد رسید شماره شبا یاحساب یا تلیفون مشکل دارشدن؟دروغ یه حدی داره

      • الوالفضل ارسالی در

        بانک ملت اصلا تا ب امروز واریزی سهام داشته؟

    • ناشناس ارسالی در

      سلام چرا هیچکس پیگیری نمیکنه من از برج ۳سهامم رو فروختم دیروز برای من ۱۱۰واریز کردن واقعا چرا اینجور واریز میکنید اخه مگه گناه کردیم اگر گرفتار نبودیم هیچ وقت سهامم رو نمیفروختم خواهش میکنم پیگیری کنید

    • مسلم آذرنین ارسالی در

      ما زیرپوشش بهزیستی هستیم مادرم سرپرست خونواده هست برگ سهام مادرم یک ملیونی هست و آبجیم هم یک ملیونی ۱۰ خرداد فروش سی درصد سهام از طریق بانک کشاورزی داشتیم .اما تا الان که تاریخ ۲ مرداد هست برای مادرم تا اخرین واریزی که دوهفته قبل بود فقط چارو هفتصد پرداخت شده از طریق بانک کشاورزی . چرا پول سهام رو نمیدن ما کجا باید پیگیری کنیم .برا خواهرمم همینجوره پرداخت نشده خودمم که عضوی از خونواده زیر پوشش بهزیستی هستم اصلا برگ سهام ندارم یعنی سهام بهم تعلق نگرفته ما باید چکار کنیم .کجا باید بریم کجا رسیدگی کنیم

    • ناشناس ارسالی در

      خدا لعنت کنه بانک اقتصاد نوین به اندازه صد برابر پولشون باید بدیم دکتر اعصاب و روان دو ماهه فروختم ملت مسخره کردن خدا ازتون نگذره

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام بانک مهراز14تیرزدم فروش خبری نیست بخدالازم داریم که فروختیم

      • ناشناس ارسالی در

        بانک مهر فقط 300 تا ریختی هاااااا

    • ناشناس ارسالی در

      بانک مهربه خداگرفتاریم جان مادرت بریز

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام بانک مهرایران از14تیرفروش زدم تاالان ریالی هم واریزنشده توروخدابریزین لازم داریم

    • ناشناس ارسالی در

      بابا پس مسولین چرا خوابن از۱۶دهم سفارش فروش دادم کارگزاری سعدی تاالان که ۴مردادهستیم خداوکیلی هیچ پولی برام واریزنکرده اخه این چه وضعشه یکی نیست به دادما برسه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام حدود ۵۰ روزه سهام رو برای فروش گذاشتم بانک سپه فقط نصف پول رو برام تو چند مرحله واریز کردن سهامم ۵۳۲ تومنی هست حساب کنیم حدود پنج میلیون تا شش میلیون میشه ۳۰ درصد برام فقط ۲۳۰۰ واریز کردن پس بقیه اش کو کجاست خواهش میکنم واریز کنین مردم گرفتارن بدبختن تو این گرونی یکی نیست رسیدگی کنه

    • بهرام ارسالی در

      آقا من الان ۵۷ روزه که ۳۰ درصد رو تو بانک مزخرف کشاورزی فروختم و یک ریال هم برام واریز نشده من ۶ خرداد فروختم . بعد رئیس کل بانک کشاورزی با کمال پروئی میگه از ۶ خرداد تا ۱۳ حرداد با همه تسویه شده خو آخه مرد حسابی په ما چی رفتم بانک میگم ببین شاید حسابم مشکل داره مگه نه درسته باید صبر کنی میگم تو یه نگاه بکن شاید اشتباه میگه صبر کنید میگم رییس کل اینجور گفته یعنی دورغ گفته میگه برو از خودش بپرس ما اصلا حبر نداریم

    • نگین ارسالی در

      موقع ثبت نام سجام و کارگزاری کلی پول از مردم گرفتن ..حالا که سهام رو فروختیم این وضع واریز پول سهام .من و مادرم یه ماهه تو کارگزاری مفید سهام عدالتمون فروختیم هنوز بعد یک ماه هیچ پولی به حسابمون واریز نشده.

    • ناشناس ارسالی در

      هیچ خبری از پول نیست ملی

    • ناشناس ارسالی در

      سهام فروختم بعد زنگ میزنه به ۱۵۶۹ میگه کارگزار ناظر نداری چکار کنم

    • ناشناس ارسالی در

      یقینا استکبار جهانی نمی زاره ملت به حقشان برسند

    • مجتهدی ارسالی در

      من الان 60 روز هست فروختم هیچی پولی واریز نشوده

    • عبدالهی ارسالی در

      دولت مقصره و خودش رو زده ب بیخیالی

    • علی ارسالی در

      این کلاه برداری هست پول مردم گذاشتن که گردش حسابشون بالا بره وسودشو بخورند والا اگه امکان فروش نیست پس چرا ثبت درخواست فروش میکنن اگه امکان فروش درحال حاضر وجود ندارد چرا اختیار سهام مردم ازشون میگیرن چرا سایت ها درخواست فروش ثبت میکنن ما الان به پول نیاز داریم .چرا کسی نیست به داد مردم برسه باید به کی پناه ببریم

    • ناشناس ارسالی در

      بانک مهرایران انگارکه نه انگاریه ماهه فروختیم ازواریزی خبری نیست

    • ما قلی ارسالی در

      وقتی مردم نتوانند از خودشان خرید کنند که خصوصی سازی نیست دولت از یک دست گرفته و با بازی در بانکها به خودش برمی گرداند اگر سهام ازاد شده ایا من می توانم به داییم بفروشم نه فقط دولت است و بانکها و این خصولتی سازی است

    • Maryam ارسالی در

      من اوایل خرداد درخواست فروش دادم با برنامه ایوا بانک ملی و طی ده دوازده مرحله حدودا پنج تومن واریز کردن

    • Bamari ارسالی در

      دیدگاه من میگه متاسفم ایران برات چون مسولانی زحمتکش وحق شناس داری.ولی ملت خودتان ۳۰درصدبراشون قربانی کردیدچ شد۳۰درصدکجاست مسولی ک جواب شفاف برای مردم توضیح دهد.همین

    • ناشناس ارسالی در

      سلام خسته شدیم امروز اخبار میگفت بابت سهام به کارگزاری برین یا با شماره ۱۵۶۹ زنگ بزنین که معلوم بشه با ۱۵۶۹ چه طوری میشه تماس گرفت

    • ناشناس ارسالی در

      سلام برای من نیم ساعت پیش شش هزار هشصد تومن واریز شد بقران خنده داره این چه بساطی شد پول سه تا بستنی واقعا کسی نیست پیگیر این سهام باشه همه چرت میگن بقران

      • هیچ کس ارسالی در

        برای من بعد هفتاد روز دو روز پیش هفت هزار تومان واریز شده از بانک ملت نميدانم چی بگم

    • مهدی سیاوشی ارسالی در

      بعد۴۰روزبانک سپه ۷هزارریخته چراکسی جوابگو نیست

    • حسین ارسالی در

      ۵۹روزه سهام خودم خانوادم رو از طریق ایوا فروختم تازه برام هشتاد تومن واریز کرده این چه سهام عدالتیه باید گفت سهام بی عدالت جون به لب شدیم خدا ازتون نگزره

    • ناشناس ارسالی در

      سی درصد سهام پانصد هزاری شده شش میلیون تومن بعد در سه مرحله واریز هشتاد هزار میریزی بانک ملی ما گناه کردیم ایرانی هستیم ؟ کسی نیست به داد مردم برسه یکی پاسخ بده؟

    • ناشناس ارسالی در

      خواهش میکنم پول ما را بدین بانک تجارت شد ۶۰ روز خجالت بکشین

    • فدایی گیگاسری: ارسالی در

      چرا دیدگاهم رانشون نمی دین که 5مرداد نوشتم

    • ناشناس ارسالی در

      بانک اقتصاد نوین را بیدار کنید

    • M ارسالی در

      خوشبحال اونا که حداقل یک تومنو گرفتن بانک ملت برا من که ۳۰تومنو ۱۰۰تومنی ریخته مثل صدقه دادنه خداییش

    • ناشناس ارسالی در

      سلام بخدابانک مهربرای من واریزی داشت

    • زهره ارسالی در

      سلام من حدود ۴۵ روزه بانک سپه فروختم سهامم۵۳۲ هزار تومنه کی میخاین واریز کنین خدا بزنه کمرتون

    • ناشناس ارسالی در

      بانک سپه واریز کن تورو خدا

    • ناشناس ارسالی در

      بانک مهر چرا واریز نمیکنی

    • ناشناس ارسالی در

      دوستان گوش کنید یه نکته هست که اینا صداشو در نمیارن وبه مردم هم نمیگن .اونم اینه که اگر قبلا شما دربانک اطلاعاتی که ثبت کردید با احراز هویت مقایرت داشته باشه مثل تلفن .سریال شناسنامه.ادرس و...باهم هم خوانی نداشته باشه مشکل سازه

    • سید مهدی ارسالی در

      بانک ملت مابقی پولمونو بریزه تشکر می کنم

    • محمد ارسالی در

      این چه مدل فروش و واریز 30 درصد سهام عدالت هستش آخه ؟؟ معلوم نیست اون پشت مشت چه خبرا چه کارگزاری فروشنده هستش و... برایه من بعد از 35 روز ثبت تو بانک ملت یک 120 هزار ...یک 24 هزار و یک 19 هزار واریز شد طی 3 روز پشت سر هم الان یک هفته گذشته دیگه چیزی واریز نشده.

    • ز ع ارسالی در

      من سهام خودم ۱۸خرداد فروختم فقط ۲میلیون گرفتم یعنی اینقد ارزش داشت سهام من الان هم مرحله دوم امد باید بفروشم یا نه

    • وحید ارسالی در

      خیلی ربیشرفی از اون بالاهاست

    • فافا ارسالی در

      یک ماهه سهامموفروختم توبانک ملت وهنوزخبری نشده همشون ازبالاتاپایین یه مشت دزدن واقعالیاقت همچین مملکتی آشوبه

    • سیاه بخت ارسالی در

      اواسط خرداد از طریق بانک پاسارگاد گذاشتم‌برای فروش تا امروز یه دوزاری برام نریختن

    • ز ارسالی در

      من این دوماهونیمه ۳۰درصداول سهامم روفروختم هنوز هیچ پولی واریز نشده ما اگه پول نیاز نداشتیم نمیفروختیم این چ بی عدالتییه

    • ناشناس ارسالی در

      بانک ملت شدیکماه دریغ ازیقرون.هیچکسی هم جوابگونیست.میرم بانک میپرسم میگن به مامربوط نیست.پس ب کی ربط داره.بانک ملت شیرازخیابان فاظل نرسیده به چهارراه شریف آباد.جوابگونیستن

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام من سه ماهه سهام فروختم چندبارقسطی ۱۶هزارو۵۵هزارو۱۰۰هزارو۴۰۰هزارو۷هزاروچندتادیگه تو این سه ماه ریختن هرجامیریم جواب نمیدن آخه کلاهبرداری چطوره دزدی به چی میگن مردم مسخره نکنین خداوند نلبودکنه باعث وبانیشو

    • ساسولی ارسالی در

      لعنت به این بانک رسالت پول ما مردم را چرا نمیدی 10 خردادماه برای فروش گذاشتم

    • کمال زارعی ارسالی در

      سلام الان شصت روز سهام خودم به پست بانک فروختم یک ریال ندادند نمی دانم سران دولت پیگری نمی کنند

    • قاسم عفتی ارسالی در

      با سلام
      با توجه به فروش 30 درصدی سهام عدالت در مرحله دوم هیچگونه مبلغی واریز نشده ممنون میشم پیگیری فرمایید با تشکر

    • زهرا ارسالی در

      ادزدی نکنیدفرداقیامتی هست حق مردم رانخوریدهمه مشکل دارن همه زنوبچه دارن

    • sosan ارسالی در

      توروخدا پول منو واریز کنید یک ماهه به کارگزاری فارابی فروختم اخه چرا پول واریز نمیکنید بخدا لازم دارم خرج دارم اگ لازم نداشتم ک دست نمیزدم بهش همیشه موجودی میگرم ولی بی فایده اخه کی باید رسیدگی کنه به این مشکلات زندگی

    • ناشناس ارسالی در

      چقدر کامنت خدا از این دزدا نگذره از اولی تا اخریشون چرا اینقدر مردم رو اذیت می کنم من ۴ ماهه شبا بانکی دادم تایید نمی کنن چرا به اسم حضرت علی و پیامبر اینقدر به مردم ظلم می کنید معاویه هم اینقدر ظلم نکرد

    • Abdollah ارسالی در

      من شهریور فروختم تا الا ی ملیون واریزی داشتم

    • مریم مهرجوپیربازاری ارسالی در

      سلام من30درصداول سهام عدالتم مرداد9برای فروش گذاشتم9ماه گذشت اماهیچ پولی برام واریزنشده توروخدا،رسیدگی کنید،تکلیف مابایدچی بشه؟؟؟

    • مریم ارسالی در

      سلام من 8مرداد 99سهاممو فروختم تا شهریور سه میلیونو خورده ای برام واریز شد دگه خبری نشد پس بقیه پولم چی میشه ؟ چرا کسی جوابگو نیست؟ اگر احتیاج نداشتیم که نمیفروختیم ,,خدا لعنتتون کنه که مردمو اذیت میکنید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه