ارسال به دیگران پرینت

اتفاق عجیب در بازار پراید

فاصله قیمت پراید از کارخانه تا بازار چقدر است؟

از ابتدای اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تا کنون وانت پراید به گران ترین مدل پراید در بازار تبدیل شده است.

فاصله قیمت پراید از کارخانه تا بازار چقدر است؟

قیمت پراید مانند دیگر خودروها در یک ماه اخیر با افزایش غیر قابل باوری روبرو شده است . افزایشی که سبب شده است پراید مرز روانی ۶۵ میلیون تومان را نیز پست سر بگذارد و پراید مدل ۱۱۱ به قیمتی بین ۶۵ تا ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار عرضه شود.

درست یک ماه پیش، دو روز قبل از سهمیه بندی بنزین قیمت پراید به ۵۰ میلیون تومان رسیده بود اما در این مدت زمان کوتاه قیمت این خودرو ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است که  رشدی بسیار قابل توجه است. هر چند افزایش قیمت پراید در کمتر از دو ماه رقم خیره کننده ۱۵ میلیون تومان گارش شد اما فعالان بازار از کسادی بازار خرید و فروش این خودرو خبر می دهند.

پراید

 بر اساس این گزارش سایپا ۱۳۱ به قیمت ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و وانت پراید به قیمت ۶۶ میلیون تومان در بازار عرضه می شود.

 فاصله قیمتی پراید در بازار با قیمت تحویل کارخانه بسیار چشمگیر است به طوری که پراید ۱۱۱ به قیمت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از سوی کارخانه تحویل داده می شود اما در بازار ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران تر به فروش می رسد . این تفاوت قیمت در مورد وانت پراید نیز به حدود ۲۶ میلیون تومان می رسد . سایر انواع پراید نیز با این تفاوت عجیب قیمت روبرو هستند.فعالان بازار می گویند پراید با رسیدن به قیمت بالاتر از ۶۵ میلیون تومان سد مقاومتی خود را شکسته و کاهش قیمت پراید تا محدود پایین تر از شصت میلیون تومان مستلزم شکسته شدن سد مقاومتی شکل گرفته در بازار است .

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه