ارسال به دیگران پرینت

در حال رایزنی با مجلس هستیم

مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت در واکنش به موضوع کاهش سنوات و پاداش بازنشستگی کارکنان صنعت نفت گفت: آقای زنگنه با جدیت در حال پیگیری موضوعات مربوط به معیشت کارکنان هستند و رایزنی های موثری با برخی نمایندگان بویژه با روسای کمیسیون های مهم انرژی و برنامه و بودجه و محاسبات صورت گرفته است.

در حال رایزنی با مجلس هستیم

۵۵آنلاین :

محسن دلاویز با بیان اینکه نسبت به این موضوع مهم درک متقابلی وجود دارد اظهار داشت: از همه پرسنل زحمتکش صنعت نفت تقاضا می شود برای به نتیجه رسیدن مذاکرات و رایزنی ها برای برطرف کردن این موضوع کمی صبر کننند و با خویشتن داری مسئولان وزارت نفت را در این زمینه یاری دهند.

وی در ادامه افزود:کارکنان شریف و خدوم صنعت نفت ، نقشی مهم و سرنوشت ساز در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی داشتند و در دوران دفاع مقدس حتی در سخت ترین لحظات و زیر بمب های دشمن بعثی هم اجازه ندادنددر تولید و صادرات شریان حیاتی اقتصاد کشور وقفه ای اتفاق بیافتد. این قشر زحمتکش در دوران سازندگی و توسعه کشور نیز همیشه پیشتاز و سرآمد بودند که نمی توان آن روزها را فراموش کرد.

وی با اشاره به سختی شرایط محیطی و عملیاتی کارکنان صنعت نفت خاطرنشان کرد: برخی همکاران نجیب صنعت نفت در حال کار با تجهیزاتی هستند که گاه تا ٨٠ سال قدمت دارند و فرسوده و پر حادثه اند، ما هر روز شاهد بروز حوادثی تلخ هستیم که ذره ای در اراده کارکنان رشید این صنعت برای اعتلای ایران اسلامی مان، تاثیر نمی گذارد. بدون تردید با کمی متنانت مشکلات مطرح شده برطرف می شود. وی افزود: شایسته نیست پاسخ به این همه رشادت و ایثار، اخذ تصمیماتی باشد که آرامش این قشر فهیم ، نجیب و صبور رابرهم بزند. جا دارد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با حساسیت و دقت پیامد هر گونه تصمیم پیرامون معیشت کارکنان صنعت نفت رابخوبی بسنجند و انشالله در صحن علنی،تصمیماتی درخور کارکنان شریف نفت اتخاذ شود.

وی در پایان گفت: همکاران با آرامش و صبر به تلاش مضاعف برای پیشبرد اهداف متعالی صنعت نفت ادامه دهند و تردید نداشته باشند مدیران عالی صنعت نفت که خدمتگزاران همکاران عزیز و نجیب هستند به جد و مستمر در حال پیگیری مسایل هستند.

منبع:عصرنفت

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه