ارسال به دیگران پرینت

مهدی طارمی | فیفا

انتقاد تند طارمی از فیفا | ستاره ایران: انگار می‌خواهند ما حذف شویم

| مهدی طارمی پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل نیوزیلند و حواشی به وجود آمده در جریان مسابقات جام جهانی، انتقادات تندی را متوجه مسئولان فیفا کرد و این رقابت‌ها را «یک جام جهانی فاجعه‌بار» توصیف کرد.

انتقاد تند طارمی از فیفا | ستاره ایران: انگار می‌خواهند ما حذف شویم

مهدی طارمی پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل نیوزیلند و حواشی به وجود آمده در جریان مسابقات جام جهانی، انتقادات تندی را متوجه مسئولان فیفا کرد و این رقابت‌ها را «یک جام جهانی فاجعه‌بار» توصیف کرد.

مهاجم تیم ملی ایران با اشاره به مشکلات و شرایط پیش آمده گفت: «چه کسی قرار است به ما کمک کند؟ فقط یک اسم به من بگویید.» او همچنین مدعی شد که با وجود وعده‌های داده شده از سوی مسئولان فیفا، هیچ اقدام عملی برای حل مشکلات انجام نشده است.

طارمی اظهار داشت رئیس فیفا پس از دیدار ایران و نیوزیلند به اعضای تیم ملی گفته بود که تمامی مشکلات برطرف خواهد شد، اما به گفته او تاکنون هیچ تغییری در شرایط ایجاد نشده و وعده‌ها عملی نشده‌اند.

عزاداری مهدی طارمی در بوشهر در شب تاسوعا + ویدیو

ستاره تیم ملی در ادامه با بیان اینکه احساس می‌کند برخی می‌خواهند ایران از رقابت‌های جام جهانی کنار گذاشته شود، تأکید کرد: «ما می‌خواهیم پیام صلح را به تمام دنیا ارسال کنیم، اما به نظر می‌رسد دیگران چنین نگاهی نسبت به ما ندارند.»

اظهارات طارمی در حالی مطرح شده که شرایط تیم ملی ایران و حواشی پیرامون حضور این تیم در جام جهانی همچنان یکی از موضوعات بحث‌برانگیز روزهای اخیر فوتبال جهان به شمار می‌رود.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه