حمل و نقل | حمل و نقل رایگان در تهران
حملونقل عمومی رایگان شد
| پس از انجام ارزیابیهای لازم، روند جبران خسارات از سوی شهرداری تهران انجام خواهد شد.
پس از انجام ارزیابیهای لازم، روند جبران خسارات از سوی شهرداری تهران انجام خواهد شد.
استاندار تهران: در راستای حمایت از مردم و مدیریت مصرف سوخت، خدمات حملونقل عمومی در تهران بهصورت رایگان ارائه میشود.
شهروندان تهرانی میتوانند برای پیگیری امور مربوط به خسارات احتمالی به ۲۲ منطقه شهرداری تهران و ۱۲۶ ناحیه شهری مراجعه کرده و پروندههای خود را ثبت و مدارک لازم را ارائه دهند.
پس از انجام ارزیابیهای لازم، روند جبران خسارات از سوی شهرداری تهران انجام خواهد شد و این سازوکار برای شهرستانهای استان تهران نیز پیشبینی شده است.
شهروندان در شهرستانهای استان تهران نیز میتوانند برای تسهیل امور و پیگیری پروندههای خود به دفاتر فرمانداریها و بخشداریها مراجعه کنند و فرآیند بررسی و ثبت خسارات را انجام دهند.
دیدگاه تان را بنویسید