ارسال به دیگران پرینت

اظهارات بی سابقه مایلی‌کهن در دفاع از حاج صفی و شجاعی

مگر بی‌رگ هستم که از فحاشی مردم ناراحت نشوم؟! شجاعی و حاج‌صفی که عمدا مقابل نماینده رژیم‌صهیونیستی بازی نکردند کار نماینده مجلس سلفی‌گرفتن نیست فدراسیون چطور تعهد بازیکن به باشگاه را محکوم می‌کند

اظهارات بی سابقه مایلی‌کهن در دفاع از حاج صفی و شجاعی

۵۵آنلاین :

آقایان فکر می‌کنند مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی عزیز واقعا علاقه داشتند که مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی کنند؟ واقعا این دونفر از شرایط و مشکلاتی که ممکن بود برای آنها درست شود، اطلاع نداشتند؟ اگر آنها به ارزش‌ها و مسائل سیاسی کشور می‌خواستند پشت کنند، در بازی رفت به همراه تیم خود به اسراییل سفر می‌کردند. غیر از این است؟

اما به‌ هرحال نگاه و نظر در این‌باره کاملا مشخص است و همیشه نمایندگان ایران در مسابقات مختلف از رویارویی با نماینده‌های اسراییل خودداری می‌کنند. چون ما اصلا آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم. مگر غیر از این است که این دونفر جریمه و مشکلات را قبول کردند تا به کشور رژیم اشغالگر قدس نروند؟ چرا آن زمان که شجاعی و حاج‌صفی حاضر نشدند به اسراییل بروند، یک‌نفر از این آقایان حرفی نمی‌زد و از آنها تشکر نکردند؟ حالا حاج‌صفی به تازگی به این تیم پیوسته است، اما شجاعی که‌ سال قبل هم در این باشگاه یونانی حضور داشت! بله همه ما می‌دانیم که اسراییل رژیمی غاصب و جنایتکار است که سرزمین‌های فلسطین را اشغال کرده است، اما من به خاطر صحبت‌هایی که انجام شده، می‌خواهم به یک نکته بسیار مهم اشاره کنم. شاید این مثال بسیاری از ابهامات را درباره اتفاقی که برای شجاعی و حاج‌صفی افتاده، را برطرف کند. بفرمایید. هیچ‌کسی نمی‌تواند بگوید که آنها از عمد حاضر شدند در این مسابقه به میدان بروند، اما من از مسئولان محترم یک سوال بسیار مهم دارم. از نظر ما اسراییل یک رژیم غاصب است و باید از صحنه روزگار محو شود، اما در سازمان ملل این کشور را به هر شکلی که هست، با حمایت متحدانش به رسمیت می‌شناسند. دقت کنید به جز مراسم عمومی سازمان ملل که روسای‌جمهوری ایران و رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کنند و طرف مقابل جلسه را ترک می‌کند، آیا نماینده دایم ایران در سازمان ملل در هیچ‌کدام از جلسات عمومی دیگر شرکت نمی‌کند؟ به ‌هرحال، نماینده رژیم صهیونیستی هم در تمامی این جلسات حضور دارد و نماینده ایران در سازمان ملل هم در این جلسات شرکت می‌‌کند! چون دستورالعمل و پروتکل‌های سیاسی و دیپلماتیک نماینده ایران را مجبور می‌‌کند که در جلسه سازمان ملل که نماینده اسراییل هم در آن شرکت دارد، حضور پیدا کند. ما قبول کرده‌ایم که بعضی از مواقع باید به قوانین بین‌المللی احترام بگذاریم. ما باید از شعاردادن فاصله بگیریم. این دونفر فرزندان کشور ما هستند و نباید آنها را محروم کنند.

@irannewspaper

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه