ارسال به دیگران پرینت

در پی دفاع از تمامیت ارضی ایران؛

سید حسین حسینی مجری شبکه افق اخراج شد

| سید حسین حسینی مجری شبکه افق اخراج شد.

سید حسین حسینی مجری شبکه افق اخراج شد

وحید خاتمی فعال رسانه ای نوشت: شنیده ها حاکی از آن است که مدیران صداوسیما نسبت به موضع گیری و پاسخ آقای سید حسین حسینی مجری برنامه #به_افق_فلسطین در مورد سخنان مجری آذربایجانی شبکه باکو در خصوص تمامیٌت ارضی کشور ایران، تصمیم گرفته اند از این پس از مجری دیگری برای این برنامه در #شبکه_افق استفاده شود.

کاربر دیگری تاکید کرد: واقعاً بخاطر پاسخ آقای سید حسین حسینی مجری برنامه #به_افق_فلسطین در مورد سخنان مجری آذربایجانی شبکه باکو در خصوص تمامیٌت ارضی کشور ایران ایشون رو از این برنامه کنار گذاشتن!

 

منبع : تجارت نیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سعید ارسالی در

      چرا اخراج؟؟؟
      دمشم گرم
      مدیر این شبکه رو بابت اخراج ایشان باید زندان کرد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه