ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | واریزی جدید

بازنشستگان منتظر واریزی جدید باشند

| مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت مبلغ متناسب‌سازی مربوط به بازنشستگان این سازمان در آینده نزدیک خبر داد.

بازنشستگان منتظر واریزی جدید باشند

میرهاشم موسوی گفت:همچنین پرداخت معوقات فروردین مستمری‌ بگیران این سازمان با مبلغی بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد تومان مطابق اعلام قبلی طی هفته گذشته انجام شد.

به نقل از اطلاعات، وی گفت: با توجه به ابلاغ برنامه هفتم توسعه و ماده ۲۹ الحاقی در زمینه متناسب‌سازی و همچنین تأکید دولت بر پرداخت علی‌الحساب، در اسرع وقت پرداخت مبالغ متناسب‌سازی به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی آغاز خواهد شد .

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کرد: محاسبه مابه‌التفاوت متناسب‌سازی برای بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از ابتدای سال ۱۴۰۳ انجام می‌شود و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه