ارسال به دیگران پرینت

خلاصه اخبار؛

جمع بندی اخبار مهم در ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

جمع بندی اخبار مهم در ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ | خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

خلاصه‌ای از مهم‌ترین رویدادهای شبانگاهی

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ را در ۵۵ آنلاین بخوانید.

استعفای دسته‌جمعی مدیران فلایتیو

مدیران ارشد فلایتیو از جمله مدیرعامل و همچنین بخشی از کارکنان این مجموعه به صورت ناگهانی استعفا دادند. 

در متن مشترک منتشر شده توسط برخی از کارمندان این شرکت در لینکدین به دخالت‌های هلدینگ سرمایه‌گذار و تعدیل نیروها اشاره شده است. 

گفتنی است مجموعه فلایتیو به عنوان یکی از بازیگران صنعت گردشگری ایران در آستانه هشت سالگی فعالیت خود قرار دارد. 

اظهارات جالب صداپیشه اصلی سیری؛ اپل پولی به او پرداخت نکرده است

شاید شما «سوزان بنت» (Susan Bennett) را نشناسید، اما به احتمال فراوان صدای او را شنیده‌اید. او همان صداپیشه اصلی سیری اپل است. اپل از صدای سوزان بنت برای اولین‌بار در سال ٢٠١١ و در آیفون 4s استفاده کرد. اکنون پس از حدود ١٠ سال، این صداپیشه جزئیات بیشتری درباره این پروژه بیان کرده است.سوزان بنت در مصاحبه با CNN می‌گوید که صدای او در سال ٢٠٠۵ توسط شرکتی به نام Nuance ضبط شده بود و تا زمانی که آیفون 4s عرضه شد، او اصلاً نمی‌دانست که صدای او قرار است در چنین پروژه‌ای استفاده شود. او گمان می‌کرد از صدایش برای پیام‌های تلفنی استفاده خواهد شد. او همچنین می‌گوید که برای این کار هیچ پولی از اپل دریافت نکرد.بنت می‌گوید که هیچ یک از صداهای اولیه سیری از سوی اپل پولی دریافت نکردند. البته اپل به گروه بعدی صداپیشه‌های سیری مبلغی داده است.

افزایش ۵۶.۵ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران

گمرک ایران اعلام کرد:ترانزیت خارجی از مسیر ایران در ۲ ماهه امسال با ۵۶.۵ درصد افزایش به ۳ میلیون و ۶۴۱ هزار تن رسید.در این مدت بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مبدا گمرک پرویزخان با میزان یک میلیون و ۷۱ هزار تن بوده که سهمی معادل ۲۹.۵ درصد را در بین گمرکات کشور به خود اختصاص داد.

تولید داروی ترکیبی خوراکی دیابت در کشور

متخصصان یک شرکت داروسازی موفق به تولید یک داروی خوراکی ترکیبی از تکنولوژی آزادسازی آهسته رهش و آزادسازی سریع برای مواد مؤثره دارو دیابت شدند که برای کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ قابل استفاده است.

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک منتفی شد

ستاد انتخابات کشور: تجهیزات لازم برای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات را در سراسر کشور نداریم

فروش داروی گیاهی در عطاری‌ها ممنوع است

رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران: بحث فروش داروهای گیاهی و ورود به حیطه درمان در عطاری‌ها ممنوع است و فقط داروخانه‌ها مجاز به عرضه این داروها هستند.

آب شرب تهران نیاز به تصفیه خانگی ندارد

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران: ما در توزیع آب، استاندارد شرب را رعایت می‌کنیم. آب شرب توزیعی در تهران از ۳۸ منبع، تأیید و کنترل استاندارد می‌شود و کاملاً بهداشتی است که نیاز به تصفیه خانگی ندارد. برخی املاح موجود در آب شرب تهران هم کاملاً مفید بوده و خطری ایجاد نمی‌کند.در رابطه با میزان فشار آب متعارف در ساختمان‌های چند طبقه تهران، اقدامات لازم صورت گرفته و این امر در ساختمان های جدید بیشتر جاری است.  ساختمان‌های قدیمی و فرسوده هم می‌توانند با نصب پمپ، فشار آب را در طبقات بالا تأمین کنند.

اولین انجماد جسد در استرالیا با امید بازگشت به زندگی انجام شد

شرکت «ساوثرن کرایونیکس»، جسد یک مرد اهل سیدنی را پس از مرگ به صورت سرمازیستی منجمد کرد تا شاید در آینده بتواند به زندگی بازگردد.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه