ارسال به دیگران پرینت

شهیدان | شهیدان خدمت

بی‌احترامی به شهیدان خدمت | تبعات سنگین برای متصدی رستوران

در پی انتشار اخبار کذب و محتوای توهین آمیز به ساحت شهدای گرانقدر خدمت در فضای مجازی توسط متصدی یک رستوران در شهرستان کهک، با دستور مقام قضایی و اقدام سریع پلیس، این فرد بازداشت و واحد صنفی وی پلمپ شد.

بی‌احترامی به شهیدان خدمت | تبعات سنگین برای متصدی رستوران

متصدی رستوران در کهک به دلیل توهین به شهدای خدمت بازداشت و پلمپ شد!

روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قم: در پی انتشار اخبار کذب و محتوای توهین آمیز به ساحت شهدای گرانقدر خدمت در فضای مجازی توسط متصدی یک رستوران در شهرستان کهک، با دستور مقام قضایی و اقدام سریع پلیس، این فرد بازداشت و واحد صنفی وی پلمپ شد.

بر اساس این گزارش، فرد مذکور با انتشار اکاذیب و توهین به شهدای خدمت، موجبات تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن خانواده‌های معظم شهدا را فراهم کرده بود.

با رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، این فرد شناسایی و پس از اخذ مستندات لازم، با هماهنگی مقام قضایی، طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و واحد صنفی آن، پلمپ شد.

دو رستوران دیگر از افراد معروف پلمپ شد

متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه، تسویه حساب شخصی با یکی از ماموران پلیس عنوان کرد.

با تکمیل پرونده، متهم تحویل مراجع قضایی شد و واحد صنفی وی نیز به دلیل تخلف صنفی و به منظور جلوگیری از تکرار چنین اقداماتی، پلمپ گردید.

فرماندهی انتظامی استان قم ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا، به هنجارشکنان و کسانی که بخواهند به مقام شامخ شهدا و جانبازان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توهین کنند، هشدار داد که با قاطعیت و بدون اغماض با آنان برخورد خواهد شد.

 

منبع : شرق
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه