ارسال به دیگران پرینت

بارش | بارش باران

بارش باران و وزش باد در اغلب مناطق نیمه شمالی | رگبار شدید در شمال غرب

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد در اغلب مناطق نیمه شمالی کشور خبر داد.

بارش باران و وزش باد در اغلب مناطق نیمه شمالی | رگبار شدید در شمال غرب

بارش باران و وزش باد در نیمه شمالی کشور | هشدار برای شمال غرب

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد در اغلب مناطق نیمه شمالی کشور خبر داد.

امروز در برخی نقاط مرکز، شرق و شمال شرق کشور شاهد ابرناکی، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید خواهیم بود. با ورود سامانه بارشی به شمال غرب، ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان‌های شمال غرب، کرمانشاه، همدان، مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز (قزوین، البرز، تهران) و سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود. همچنین در سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد شمالی و بارش باران گاهی رعد و برق انتظار می‌رود.

فردا در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و برخی نقاط غرب و مرکز کشور ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. بارش در شمال آذربایجان غربی و برخی مناطق آذربایجان شرقی شدت خواهد داشت.

یکشنبه گستره بارش در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال همدان، مرکزی، قم و اصفهان خواهد بود و این سامانه به تدریج از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

دوشنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر و رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. سه‌شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود و تنها بعد از ظهر با گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

طی دو روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر مواج هستند و از شنبه تا چهارشنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی هواشناسی در سراسر کشور | بارش باران و رگبار در انتظار است

سازمان هواشناسی همچنین وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعت‌ها افزایش باد همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز 26 و کمینه دما 16 درجه خواهد بود.

 

منبع : ایرنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه