ارسال به دیگران پرینت

رهبر انقلاب | سخنرانی رهبر انقلاب

سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار رئیس مجلس لبنان | شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم +ویدئو

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با اشاره به شهادت آیت الله رییسی گفتند: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم و برای ما سخت است.«نبیه بری» رییس مجلس لبنان و هیات همراه، عصر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، ضایعه درگذشت رییس‌جمهور را تسلیت گفت.

سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار رئیس مجلس لبنان | شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم +ویدئو

سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار رئیس مجلس لبنان

 

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با اشاره به شهادت آیت الله رییسی گفتند: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم و برای ما سخت است.«نبیه بری» رییس مجلس لبنان و هیات همراه، عصر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، ضایعه درگذشت رییس‌جمهور را تسلیت گفت.

«نبیه بری» رییس مجلس لبنان و هیات همراه، عصر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، ضایعه درگذشت رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت گفت.

رهبر انقلاب ۵ روز عزای عمومی اعلام کردند

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با اشاره به شهادت آیت الله رییسی گفتند: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم و برای ما سخت است اما به لطف خداوند، ملت ایران از این حادثه تلخ به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد؛ همان‌گونه که در سال‌های گذشته از حوادث سخت تولید فرصت شده است.

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه