ارسال به دیگران پرینت

جشنواره هنر دیجیتال، بهترین زمان برای رزرو تور استانبول بهار

چهارمین دوره جشنواره دیجیتال استانبول، 22 اردیبهشت ماه (2 می) امسال آغاز می‌شود و تا 25 اردیبهشت( 5 می) هم ادامه خواهد داشت. این جشنواره در مرکز هنری آتاتوریک برگزار می‌شود و برای شرکت در این آن باید تور استانبول اردیبهشت را رزرو کنید.

جشنواره هنر دیجیتال، بهترین زمان برای رزرو تور استانبول بهار

چهارمین دوره جشنواره دیجیتال استانبول، 22 اردیبهشت ماه (2 می) امسال آغاز می‌شود و تا 25 اردیبهشت( 5 می) هم ادامه خواهد داشت. این جشنواره در مرکز هنری آتاتوریک برگزار می‌شود و برای شرکت در این آن باید تور استانبول اردیبهشت را رزرو کنید. در این جشنواره چگونگی تعامل هنرهای دیجیتال و جهان‌های مجازی با مفهوم واقعیت را بررسی خواهد شد و شرکت کنندگان با جدیدترین دستاوردهای این دوره آشنا می‌شوند. برای علاقه‌مندان به این حوزه، این زمان می‌تواند بهترین فرصت برای سفر به ترکیه باشد زیرا هم می‌توانند در بهترین شرایط آب و هوایی در این کشور باشند و جاذبه‌ها، تفریحات و مراکز خرید استانبول لذت ببرند و هم می‌توانند در کنار اینها فستیوالی با موضوع موردعلاقه‌شان شرکت نمایند.

برای شرکت در جشنواره هنر دیجیتال، تور استانبول بهار را رزرو کنید.

سیر تا پیاز درباره جشنواره هنر دیجیتال استانبول

جشنواره هنر دیجیتال استانبول به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده که بخش بازی یکی از آنهاست. در این بخش می‌توانید جدیدترین و بهترین بازی‌های ویدئویی و فناوری‌های واقعیت مجازی را ببینید. در این نمایشگاه علاقه‌مندان به هنر، ابعاد مختلف هستی و روابط بین واقعیت و واقعیت مجازی، هویت و بازی، انسانیت و... را بررسی می‌کنند. محسن حضرتی، برنده جایزه هنر VR 2023 هم برای اولین بار در این فستیوال جدیدترین اثر خود با نام "QQQ" را به علاقمندان هنر معرفی می کند.

در بخش فیلم، یک اثر ژاپنی به نام "پروژه تایسو" که قرار است چند ماه دیگر در سینماها اکران شود؛ به نمایش در می‌آید و توسط کارگردان‌های مختلف بررسی می‌شود. در قسمت موسیقی نمایشگاه، یک جشنواره به نام "بند" برگزار خواهد شد و همچنین فرهاد فرزالی، هنرمند معاصر آذربایجانی که در برلین ساکن است؛ تفسیری تکان‌دهنده درباره چشم‌انداز ژئوپلیتیک میهن خود ارائه می‌دهد. این هنرمند خالق اپرا هوش مصنوعی لیلی و مجنون است.

در این جشنواره آثار و برنامه‌های جذاب دیگری هم برگزار خواهد شد که می‌توانید در آنها نیز شرکت کنید. علاقه‌مندان به هنرهای دیجیتال باید بدانند که 22 تا 25 ردیبهشت، یک فرصت خوب برای شرکت در جشنواره دیجیتال در انتظارشان است. می‌توانند در فستیوال با جدیدترین آثار در این زمینه آشنا شوند. با دیگر افراد علاقه‌مند به این حوزه آشنا شده و یک جامعه از افراد شبیه به هم تشکیل دهند و در کنار همه این مسائل، از استانبول زیبا هم دیدن کنند.

هتل های نزدیک به مرکز هنری آتاتورک استانبول

اگر فقط به منظور شرکت در این نمایشگاه راهی استانبول می‌شوید؛ باید بدانید این فستیوال در مرکز هنری آتاتورک برگزار می‌شود. در نزدیکی این مرکز می‌توانید یکی از هتل‌های زیر را برای اقامت انتخاب کنید:

  • Hotel Black Tulip

  • Ayramin Hotel Taksim

  • Romance Istanbul Hotel

  • Hotel Sultania - Boutique Class

  • Fer Hotel

برای جشنواره هنر دیجیتال در کدام هتل ها اقامت کنیم؟

چه فستیوال‌ هایی در استانبول برگزار می شود

استانبول یک شهر قدیمی و در عین حال توریست‌پذیر است. بنابراین طبیعی است در این شهر فستیوال‌های زیادی برگزار شود. در بالا یکی از نزدیک‌ترین این جشنواره‌ها را به شما معرفی کردیم. لیست دیگر فستیوال‌های این شهر ترکیه را می‌توانید در جدول زیر ببینید. اگر قصد دارید در هر یک از این نمایشگاه‌ها شرکت کنید می‌توانید تورهای متناسب با تاریخ برگزاری آنها را از پلتفرم لحظه آخر رزرو نمایید.

نام فستیوال

تاریخ برگزاری

زمان برگزاری

ماراتن تانگو در استانبول

6 ژوئن

پارک مسافرخانه تکسیم

مسابقات جام جهانی استارتاپ 2024 ترکیه

2 ژوئن تا 30 ژوئیه

هتل الیت ورلد آسیا کوچوکیالی

هفته جهانی تجارت 2024 استانبول

 

2 ژوئن تا 28 ژوئیه

نخبگان جهان بزرگ استانبول کوچوکیالی

دوستان و تبادل زبان

2 می

کافه بار گوشه ایرلندی

ششمین ماراتن رقص اجتماعی استانبول

9 تا 14 اکتبر

نخبگان جهان بزرگ استانبول کوچوکیالی

ماراتن استانبول و دوی

3 نوامبر

پل شهدا

در این لیست به فستیوال‌هایی اشاره شده که تاریخ برگزاریشان نزدیک است. به جز این موارد در تاریخ‌های دیگر هم جشنواره‌های مختلفی مثل جشنواره خرید در این شهر برگزار می‌شود.

چگونه برای مناسبت‌های مختلف تور استانبول رزرو کنیم؟

برای فستیوال‌های مهم استانبول که شرکت در آن برای عموم مردم جهان اهمیت دارد؛ معمولا پکیج‌های متنوعی توسط آژانس‌‌های گردشگری مختلف برنامه‌ریزی می‌شود. اگر ورود به این فستیوال‌ها به بلیط نیاز داشته باشد، معمولا این بلیط توسط آژانسی که تور خود را از آن رزرو کرده‌‌اید، برایتان رزرو خواهد شد و هزینه‌اش روی قیمت نهایی آفر محاسبه می‌شود. برای فستیوال‌های کمتر شناخته شده هم می‌توانید هنگام شخصی‌سازی تور، از آژانس موردنظر بخواهید بلیط نمایشگاه را هم برایتان رزرو کند. شما می‌توانید برای رزرو تور استانبول در تاریخ‌های مختلف و برای مناسبت‌های مختلف به وبسایت لحظه آخر مراجعه نمایید و از میان پکیج‌های مختلفی که توسط آژانس‌های گردشگری مختلف برنامه‌ریزی شده است؛ گزینه مناسب خود را رزرو نمایید.

مشاوره رزرو تور استانبول برای مناسبت های مختلف در لحظه آخر

چرا باید در فستیوال‌های استانبول شرکت کنیم؟

در این مطلب درباره جشنواره هنر دیجیتال استانبول که تاریخ برگزاری آن نزدیک است، صحبت کردیم و برخی دیگر از فستیوال‌های نزدیک استانبول را به شما معرفی نمودیم. شرکت در فستیوال‌های مختلف استانبول می‌تواند شما را با جامعه‌ای که علاقه‌مندی‌های یکسانی با شما دارند آشنا کند، جذابیت بیشتری به سفرتان بدهد و همچنین جدیدترین دستاوردها و اطلاعات درباره موضوعات موردعلاقه‌تان را در اختیارتان قرار دهد. اگر قصد شرکت در فستیوال‌های اردیبهشت ماه را دارید؛ تا ظرفیت‌ها پر نشده همین حالا برای رزرو تور اقدام نمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه