ارسال به دیگران پرینت

تعطیل شد | مدارس تعطیل شد

فردا مدارس این شهر تعطیل شد

همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه تعطیل شد.

فردا مدارس این شهر تعطیل شد

فردا مدارس این شهر تعطیل شد 

همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه تعطیل شد.

به علت ورود سامانه بارشی سیل آسا که جنوب کرمان نیز تحت تاثیر پیامدهای آن قرار دارد، همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام شده‌اند.

اخبار هواشناسی کرمان

هواشناسی کرمان با پیش‌بینی بارش شدید باران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته ضمن اعلام هشدار قرمز از احتمال وقوع سیل در برخی مناطق استان خبر داد.

مدارس در چهار شهرستان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شدند

بر اساس هشدار قرمز هواشناسی، تشدید فعالیت سامانه بارشی از صبح سه‌شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه موجب بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ می‌شود.

این سامانه روز سه‌شنبه علاوه بر نیمه جنوبی کرمان، استان‌های هرمزگان، جنوب فارس، جنوب غرب و غرب سیستان و بلوچستان، بوشهر را نیز در بر می‌گیرد.

بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل از جمله مخاطرات این سامانه اعلام شده است.

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان تعطیل شد

 با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل، کلاس درس برخی مدارس شهرستان های جنوب کرمان برای فردا(سه‌شنبه) و بعضی دیگر نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند و آموزش ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

 مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود.

 همچنین شهرستان های جیرفت، منوجان و قلعه‌گنج به دلیل اینکه پیش بینی بارندگی بیشتری در آنها شده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه