ارسال به دیگران پرینت

تعطیل شد | مدارس تعطیل شد

آخرین اطلاعیه تعطیلی مدارس | مدارس این شهرها تعطیل شد | مدارس خراسان تعطیل شد

مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی تعطیل شد.مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر استان در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شود.

آخرین اطلاعیه تعطیلی مدارس  | مدارس این شهرها تعطیل شد | مدارس خراسان تعطیل شد

مدارس خراسان تعطیل شد

مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی تعطیل شد.مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر استان در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شود.

مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی سه‌شنبه و چهارشنبه مجازی شد

استانداری خراسان رضوی: با توجه به سرمای هوا و با هدف مدیریت مصرف انرژی مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر استان در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شود.

مدارس قم فردا هم تعطیل و غیرحضوری شد

اطلاعیه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان:

تمامی مدارس  استان در تمامی مقاطع تحصیلی در تاریخ هشتم اسفند ماه به‌علت بارش برف، برودت دما و یخبندان به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ساعت کار ادارات ۱۳ پایان می یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت ۱۲ سیستم های گرمایشی را خاموش کنند.

فردا مدارس ابتدایی استان قزوین به علت بارش برف و برودت هوا غیرحضوری است

مدارس رشت و سیاهکل تعطیل شد

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان:

بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم بارش برف،  برودت هوا و یخبندان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستانهای رشت و سیاهکل فردا سه شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه نیز فردا سه شنبه ۸ اسفند تعطیل  است.

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار، آغاز بکار ۸ ادارات و نهادها بجز دستگاه های خدمات رسان و بانک ها در شهرستان‌های رشت و سیاهکل با دو ساعت تاخیر خواهد بود.

ادامه تعطیلی مدارس ابتدایی البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:با توجه به برودت هوا روز سه شنبه هشتم اسفند، مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

بارش برف برخی مدارس استان اصفهان را غیرحضوری کرد/ تاخیر در آغاز کلاس‌های مدارس شهر اصفهان

«سلمانی» رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نایین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

به‌علت سرمای هوا و یخ‌بندان فردا سه‌شنبه همۀ مدارس استان مرکزی غیرحضوری هستند.

مدارس اصفهان تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه مدارس شهر اصفهان با یک ساعت تاخیر بازگشایی می‌شود

ادارات استان سمنان با یک ساعت تاخیر فعال هستند

 معاون استاندار سمنان: با توجه به تداوم برودت هوا در بخش‌های وسیعی از کشور و افزایش مصرف گاز، محدودیت‌هایی به منظور ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان به تصویب رسید لذا فعالیت ادارات و بانک‌های استان از فردا تا پایان هفته از ساعت هشت و نیم صبح آغاز خواهد شد.

مدارس پردیس و کاشان فردا مجازی شد

فرماندار پردیس:‌ به‌‌دلیل برودت هوا مدارس این شهرستان فردا در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری است.

فرماندار کاشان از غیرحضوری شدن مدارس کاشان به دلیل برودت دما و بارش برف خبر داد. 

بارش برف مدارس ابتدایی نوبت صبح بروجرد را تعطیل کرد 

براساس اطلاعیه ستاد مدیریت بحران بروجرد مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهر و روستاهای بخش مرکزی، اشترینان و شیروان شهرستان به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا سه شنبه هشتم اسفندماه تعطیل است.  

 به نقل از روابط عمومی فرمانداری بروجرد براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان به دلیل بارش برف و برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح روستاهای سطح شهرستان (بروجرد، اشترینان، ونایی و شیروان) در روز سه شنبه هشتم اسفندماه تعطیل است. 

سایر مقاطع تحصیلی در نوبت صبح با یکساعت تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و همچنین کلیه ادارات، ارگانها و سازمانهای دولتی شهرستان نیز ساعت ۹ صبح آغاز بکار خواهند کرد. 

برف و سرما مدارس اردبیل را غیرحضوری کرد

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت برودت هوا و بارش برف، فعالیت آموزشی دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مدارس روستایی و شهری اردبیل در نوبت صبح روز سه شنبه ۸ اسفند ماه به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

محسن قضاتلو، فرماندار پردیس اظهار کرد:‌ به‌دلیل برودت هوا مدارس این شهرستان فردا در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

آموزش و پرورش استان قزوین در اطلاعیه تکمیلی از غیرحضوری شدن فعالیت کلیه مدارس شهرستان آوج در تمامی مقاطع تحصیلی، طی روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه، در ۲ نوبت صبح و عصر خبر داد.

در اطلاعیه تکمیلی روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و انسداد راه‌ها، فعالیت کلیه مدارس شهرستان آوج در تمامی مقاطع تحصیلی، طی روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه در ۲ نوبت صبح و عصر، به صورت غیرحضوری بوده و کلاس‌های درس دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ساعتی پیش فعالیت تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان قزوین، طی روز سه‌شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری اعلام شده بود.

آموزش و پرورش استان کردستان طی اطلاعیه‌ای آغاز به کار مدارس استان را به دلیل برودت هوا، با تاخیر و در ساعت ۹ صبح اعلام کرد.

آموزش و پرورش استان کردستان،  در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به برودت هوا در سطح استان کردستان،‌ به اطلاع دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیاء گرامی می‌رساند که با موافقت فرمانداران شهرستان های سنندج، دیواندره، سقز، بانه، مریوان، سروآباد، بیجار، دهگلان و کامیاران فردا سه‌شنبه ٨ اسفندماه فعالیت مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستا با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

مدارس قم در کلیه مقاطع و شیف ها غیرحضوری شد

فردا مدارس قم در کلیه مقاطع و شیف ها غیرحضوری و ادارات و دانشگاهها با یک ساعت تاخیر فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد

تعطیلی مدارس در همدان

آموزش و پرورش همدان: باتوجه به بارش برف تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی صورت می‌گیرد.

فردا سه شنبه فعالیت ادارات در مشهد با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود 

 فرماندار مشهد

فردا سه شنبه همه ادارات، بانک‌ها و دستگاه های اجرایی در شهرستان مشهد به علت لغزندگی معابر و برودت هوا فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

مدارس ۶ شهرستان استان تهران فردا «غیرحضوری» شدند

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

به علت برودت هوا مدارس ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم) شهرستان‌ ملارد، شهریار، فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن در نوبت صبح و بعد ازظهر فردا (۸ اسفند) غیرحضوری شد

منبع : چند ثانیه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه