ارسال به دیگران پرینت

پنجره آلومینیومی

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک؛ عوامل مؤثر بر نحوه قیمت‌گذاری

پنجره‌های ترمال بریک دارای عایق‌بندی عالی هستند که می‌توانند یک انتخاب به‌صرفه از لحاظ جلوگیری از اتلاف انرژی برای شما باشند. در ادامه به بررسی قیمت پنجره های ترمال بریک می پردازیم.

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک؛ عوامل مؤثر بر نحوه قیمت‌گذاری

پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک نمونه‌ای از بهترین پنجره‌ها هستند که دوام و کارایی بسیار بالایی دارند. قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک نیز بر حسب یکسری فاکتورها تعیین می‌شود. اگر قصد خرید پنجره آلومینیومی ترمال بریک را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این راهنما همراه ما باشید.

چرا پنجره آلومینیومی ترمال بریک بخریم؟

در قدم اول بهتر است که کمی بیش‌تر با امتیازات این سازه آشنا شویم. منظور از «ترمال بریک»، شکست حرارتی است. در این نوع از پنجره‌ها در اثر قرارگیری لایه پلیمری، عایقی از جنس پلی‌آمید به عنوان سد حرارتی از انتقال حرارت و اتلاف انرژی جلوگیری کرده و این پنجره را به یک عایق انرژی باکیفیت تبدیل می‌کند. در واقع، این پنجره نمونه آپدیت شده پنجره آلومینیومی معمولی بوده که استفاده از آن می‌تواند موجب صرفه‌جویی در انرژی شود. به طور خلاصه، مزیت‌های پنجره ترمال بریک شامل موارد زیر است:

  • امکان ساخت پنجره‌های بزرگ: پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک امکان طراحی و ساخت در ابعاد بزرگ‌تر را دارند. با ساخت پنجره‌هایی به همراه شیشه‌های قدی بزرگ، می‌توان بیش‌ترین بهره‌گیری را از ویوی مناظر به دست آورد.

  • استحکام عالی پنجره ترمال بریک: در فرایند تولید پنجره‌های ترمال بریک از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده و در مقایسه با upvc عملکرد بهتری دارند.

  • تنوع رنگ: پروفیل‌های آلومینیوم این امکان را فراهم می‌کنند تا بتوان از رنگ‌های پودری الکترواستاتیک و آنادایز در طیف‌های مختلف بر روی آن‌ها استفاده کرد.

  • عایق حرارتی: از آن جایی که در ساختار این پنجره از مواد عایق پلی‌آمید استفاده شده، مانع انتقال حرارت خواهد شد.

  • تنوع بازشو: امکان استفاده از یراق‌آلات جدید نظیر لیفت و اسلاید، محوری، آکاردئونی یا فولدینگ در چنین پنجره‌هایی فراهم است.

مقایسه پروفیل آلومینیوم و UPVC

همان‌طور که گفته شد، پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک در مقایسه با یو پی وی سی استحکام و مقاومت بهتری داشته و دلیل این ویژگی، مشخصات پروفیل آلومینیوم است. اگر قصد خرید و استعلام قیمت پنجره ترمال بریک را دارید، این موارد را درنظر بگیرید:

  • قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک در مقایسه با یو پی وی سی بیش‌تر است.

  • استحکامی که آلومینیوم داشته، ۲۷ برابر بیش‌تر از یو پی وی سی است. قابل‌ذکر بوده که این اختلاف مقاومتی را می‌توان تا حدی با استفاده از گالوانیزه تقویتی استاندارد بر طرف کرد، اما بااین‌حال قدرت خمشی و استحکامی که پروفیل آلومینیوم داشته نسبت به یو پی وی سی بالاتر خواهد بود.

  • در پنجره‌های آلومینیومی به علت این که یراق‌آلات مستقیماً به فلز آلومینیوم متصل بوده، عملکرد بسیار مناسب‌تری از خود نشان داده و کم‌تر شاهد افتادگی لنگه‌های بازشو پنجره خواهیم بود.

  • از آن جایی که استحکام پروفیل آلومینیوم بیش‌تر بوده، اکثر سیستم‌های لیفت اند اسلاید و کشویی با استفاده از این پروفیل تهیه خواهند شد. امکان تولید پنجره‌های قدی بدون نیاز به کتیبه با بزرگ‌ترین سایز بازشو در سیستم آلومینیومی فراهم بوده، درحالی‌که انجام چنین کاری در پنجره‌های یو پی وی سی امکان‌پذیر نخواهد بود.

  • پنجره‌های آلومینیومی در برابر آتش‌سوزی، شرایط جوی و تابش نور خورشید مقاومت بهتری در مقایسه با یو پی وی سی دارند.

  • استفاده از آلومینیوم ترمال بریک در پروژه‌های لاکچری، باعث افزایش ارزش ملک خواهد شد. همچنین، عمر پروفیل‌های آلومینیومی حداقل دو برابر یو پی وی سی بوده و قابلیت بازیافت نیز دارد.

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک چگونه تعیین می‌شود؟

در کل به‌منظور استعلام قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک می‌توانید به شرکت‌های فعال در زمینه درب و پنجره مراجعه کنید. برای مثال شرکت اخوان هلدینگ از جمله عرضه‌کنندگان خدمات درب و پنجره است که می‌توانید با مراجعه به سایت و دریافت مشاوره رایگان ضمن استعلام قیمت تصمیم نهایی بهتری برای خرید بگیرید.

لازم به ذکر است که این مجموعه آیتم های بسیار لوکس و متنوعی برای افرادی که قصد خرید پارتیشن شیشه ای ، خرید کابین دوش حمام و... دارند را فراهم کرده است.

فاکتورهای مختلفی بر قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک مؤثراند که از جمله آن‌ها می‌توان به ابعاد کلی پنجره، نوع و مقدار پروفیل استفاده شده، یراق‌آلات مصرفی و در کل طراحی پنجره اشاره داشت. در ادامه به بررسی این فاکتورها خواهیم پرداخت:

ابعاد پنجره آلومینیومی

هر اندازه ابعاد پنجره بزرگ‌تر باشد، بر اساس توصیه استاندارد باید از پروفیل با ضخامت بیش‌تری استفاده کرد. برای خرید پنجره آلومینیومی دقت کنید که قیمت آن‌ها متناسب با افزایش ضخامت، بیش‌تر خواهد شد.

تعداد بازشوها

هرچه تعداد بازشوها و تقسیمات موجود در پنجره بیش‌تر باشد، متناسب با افزایش میزان استفاده از پروفیل، قیمت پنجره نیز تغییر خواهد کرد.

سیستم پروفیل مصرفی

به طور معمول محدوده ضخامت پروفیل‌های لولایی ۶، پروفیل‌های کشویی ۸، پروفیل سیستم‌های لیفت و پنجره‌های قدی بزرگ مابین ۱۲ الی ۱۷ سانتی‌متر خواهد بود؛ لذا با یک محاسبه ساده می‌توان متوجه شد که با انتخاب هر سیستم لولایی، لیفت و کشویی در طراحی این پنجره‌ها، وزن و قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک چگونه تغییر خواهد کرد.

یراق آلات مصرفی

هر اندازه تعداد بازشوهای پنجره بیش‌تر باشد، طبیعتاً از یراق آلات بیش‌تری نیز استفاده شده و موجب افزایش قیمت می‌شود. به عنوان مثال، قیمت یک پنجره سه لت با طراحی دو بازشو تقریباً 30 درصد از همان پنجره با ابعاد مشابه اما به همراه یک بازشو بیش‌تر خواهد بود. علاوه بر این، سیستم پروفیل انتخاب شده (کشویی، لولایی و لیفت) نیز می‌تواند بر قیمت یراق‌آلات مصرفی در پنجره آلومینیومی مؤثر باشد. معمولاً قیمت یراق لیفت اند اسلاید تقریباً ۴ الی ۵ برابر بیش‌تر از یراق لولایی و کشویی است. اما ذکر این نکته نیز حائز اهمیت بوده که آب‌بندی و عملکردی که یراق لیفت داشته قابل‌قیاس با یراق‌آلات کشویی نیست.

نوع شیشه

مواردی نظیر درجه یک بودن شیشه، ساخت کارخانه‌ای، سکوریت یا لمینت بودن، ضخامت و... نیز می‌تواند بر قیمت‌گذاری نهایی مؤثر باشد. برای مثال قیمت شیشه هوشمند بالاتر از شیشه‌های معمولی است.

نصب پنجره

در حالت کلی، هزینه‌های نصب و متریال مصرفی با درنظرداشتن محل پروژه و همچنین تعداد پنجره‌ها بین ۱۰ الی ۱۵ درصد مبلغ فاکتور محاسبه خواهد شد.

سخن پایانی

پنجره‌های ترمال بریک از جمله پنجره‌های باکیفیت با عایق‌بندی عالی هستند که می‌توانند یک انتخاب به‌صرفه از لحاظ جلوگیری از اتلاف انرژی برای شما باشند.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه