ارسال به دیگران پرینت

امام جمعه | امام جمعه اردبیل

آیت الله عاملی، امام جمعه اردبیل: حجاب بانوان، دلیلی برای قضاوت منفی نیست

آیت الله عاملی، امام جمعه اردبیل، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تاکید بر لزوم رعایت حجاب، خواستار نگاهی عاری از سوءظن به بانوانی شد که در این زمینه با چالش‌هایی روبرو هستند.

آیت الله عاملی، امام جمعه اردبیل: حجاب بانوان، دلیلی برای قضاوت منفی نیست

حجاب بانوان، دلیلی برای قضاوت منفی نیست

آیت الله عاملی، امام جمعه اردبیل، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تاکید بر لزوم رعایت حجاب، خواستار نگاهی عاری از سوءظن به بانوانی شد که در این زمینه با چالش‌هایی روبرو هستند. وی با بیان اینکه "همه ملت ما هم توجه داشته باشند که بانوانی که در حجاب مشکل دارند همه فرزندان این ملت هستند و قطعاً و عمداً نیت بدی ندارند و هیچ کس نباید به آنها به چشم عنود نگاه بکند" بر ضرورت احترام و درک متقابل در جامعه تاکید کرد.

امام جمعه اردبیل: هرکس ایران را دوست دارد و اضطرار ندارند خودرو ثبت نام نکند

ارتش جمهوری اسلامی، نماد اقتدار و غرور ملی

آیت الله عاملی در ادامه به نقش مهم ارتش جمهوری اسلامی در حفظ امنیت و صیانت از ارزش‌های ملی اشاره کرد. وی با برشمردن دستاوردهای ارتش در عرصه‌های مختلف، از جمله خودکفایی و تسلط بر فناوری‌های نظامی، آن را مظهر "هیبت، صولت، سطوت و غرور مقدس ملت" دانست.

ترور فرزندان هنیه، فاجعه‌ای برای امت اسلامی

امام جمعه اردبیل در واکنش به ترور فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، این اقدام را "غصه بزرگی برای امت اسلامی" دانست. وی با اشاره به حضور کودکان در میان شهدا، دروغ‌پردازی‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر اقدام نظامی خانواده هنیه را رد کرد و بر صلح‌طلبی آنان تاکید کرد.

فداکاری برای آرمان فلسطین

آیت الله عاملی با بیان اینکه "خون فرزندان من رنگین‌تر از خون دیگر فلسطینی‌ها نیست و تمام شهداء فلسطینی فرزندان من هستند" بر عزم راسخ مردم فلسطین در مبارزه برای آزادی اقصی تاکید کرد. وی با اشاره به فداکاری‌های خاندان هنیه و دیگر خانواده‌های شهدای فلسطین، خاطرنشان کرد که "مقاصد بزرگ همیشه مستلزم هزینه‌های بزرگ است."

تبانی قدرت‌های غربی علیه غزه

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود، به تبانی آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس برای نجات اسرائیل و سرکوب مردم غزه اشاره کرد. وی با بیان اینکه "این چهار کشور بزرگ و شرور دنیا ... تبانی کامل کرده‌اند که اسرائیل را برای همیشه از بحران نجات دهند و امنیت دائمی برای اسرائیل درست کنند" اقدامات این کشورها را "تئاتر" و "ظاهرسازی" برای فریب افکار عمومی دانست.

بی‌تفاوتی دولت‌های اسلامی در قبال جنایات اسرائیل

آیت الله عاملی با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی دولت‌های اسلامی در قبال جنایات اسرائیل در غزه، گفت: "عجیب است این مساله را دولت آفریقای جنوبی و دولت نیکاراگوا خوب فهمیده اند و لذا یکی به دادگستری بین المللی و یکی به دادگاه لاهه شکایت کرده است اما دولت های اسلامی همه مکتوف الایدی ایستاده اند."

 

منبع : اقتصادآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه