ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | هواداران فوتبال

امکان حضور بانوان در ورزشگاه | هواداران خانم تیم تراکتور به ورزشگاه رفتند

برای نخستین بار امکان حضور بانوان هوادار تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز برای بازی های لیگ برتر فراهم شده است و امروز بازی تیم مورد علاقه خود را با تیم ذوب آهن اصفهان از نزدیک تماشا می کنند.

امکان حضور بانوان در ورزشگاه | هواداران خانم تیم تراکتور به ورزشگاه رفتند

نخستین حضور بانوان هوادار تراکتور در ورزشگاه برای دیدار لیگ برتری

برای نخستین بار امکان حضور بانوان هودار تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز برای بازی های لیگ برتر فراهم شده است و امروز بازی تیم مورد علاقه خود را با تیم ذوب آهن اصفهان از نزدیک تماشا می کنید 

حاملان پرچم جمهوری باکو در بازی تراکتور و سپاهان بازداشت شدند

 این بازی از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۷ امروز جمعه شروع می شود و تماشای این بازی البته به شرط تهیه بلیت از سامانه اینترنتی باشگاه رایگان است.

با توجه به مکانیزه بودن گیتهای ورودی بانوان ، تنها بانوانی می توانند وارد ورزشگاه شوند که از جایگاه ویژه بانوان بلیت خریداری کرده و کارت ملی همراه داشته باشند.

درحالی که کمتر از ۹۰ به آغاز این دیدار مانده است، بانوان هوادار تراکتور با هماهنگی هیات فوتبال استان در حال انتقال به ورزشگاه از طریق اتوبوسهای پیش بینی شده هستند.

پیش از این در ۳۱ مرداد سال ۱۴۰۲ بانوان دیدار تیم محبوب خود را از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه امارات در ورزشگاه یادگار امام از نزدیک تماشا کردند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه